Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: RonnieDuck op 12-10-2006 09:52:20kijk de charmante blonde dame aan en doe mijn duimpje omhoog. Zij netjes de raampje open.

En ze had niet zo iets van he een stalker.  ::)   ;)

Jur

Mijn eerste echte spot met forum sticker :D:

Bij de Cave/Grote koppel in Arnhem: JL-JP-.. dacht ik. Mooie donkerblauwe estate met 2.5-20v type aanduiding. Ik heb die van mij er achter geparkeerd(zwarte estate). Blijkbaar heb ik korter gesport(klimmen) dan jij want je stond er nog toen ik wegging om 22:15 ofzo.

Jurjen

Spin!

Vandaag op de A50...een antraciet met. 850 sedan. Stond gepakeerd op de parkeerplaats voor afslag Heteren. Met alleen stadslichtjes en breedstralers aan...Zag er strak uit!

www.vm-parts.nl

Snellebaksteen

Vanavond veel 850's en v70's gespot maar twee vielen er echt op:
1 donker groene 850 R sedan PP-BB-xx 18.30 op de A13 bij Delft

en een heel fraaie licht blauwe V70 RG-NH-xx op de A16 een half uurtje later (19.00). Heel bijzonder, geen merkjes, en blauw getinte achterramen, licht aluminium kleurige velgen.
Echt een hele mooie auto, ik heb deze kleur nog nooit eerder gezien. het leek wel een beetje op dat blauw wat een tijdje zo populair geweest is als die flipflop lak bij  lease Alfa 156's maar dit was niet flipflop.

Sorry voor de ongelooflijk slechte telefoon foto...

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

DopdeDouwer

Had hij ook donkere achterlichten? Zo ja die woont hier vlak in de buurt maar heb m bijna nooit zien rijden. Heeft hele lichte R-wielen ja.
Mooie wagen. Heb m hier ook al eerder "gespot" maar nooit reactie op gehad.
Vierkant Rules

Rai

Citaat van: Snellebaksteen op 13-10-2006 22:37:53
1 donker groene 850 R sedan PP-BB-xx 18.30 op de A13 bij Delft
That's me ;D.

Eugene

Vanmorgen om 10 uur in geleen bij het kruispunt texaco/ jos klijnen laan ben ik Domaso tegen gekomen.

If it's not blown, it sucks...

KUKO (Rob)

Een blauwe 855 T5 automaat met forum en eland sticker op de Hazelaarstraat in Spijkenisse NN-ZF-**

Rayman

Vandaag in Haaksbergen...Schutten! Leuk om die auto weer es te zien!  :eusa_dance:

En volgens mij Joris gezien op de A50 richting zwolle...Maar dat kan ik mis hebben gehad

Laserblue

Vanmiddag in Woerden een ouder stel (tegen de 70? :eusa_think:)
in een Laserblauwe Rawd :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Vanmiddag, Enschede, Daalweg. Groene T-5R, VB-N.-.. etc.

Uiteraard met sticker.

mark71

Vanmiddag rond 1 uur tussen groenlo en winterswijk een CY sedan. Rayman?

PJ-T5R

Citaat van: Esveldt op 14-10-2006 20:26:09

Uiteraard met sticker.
Dat moet ik wel geweest zijn,  al heb ik net een ander nr.bord. Was rond en uur of 13, heb de rest van de dag geparkeerd gestaan in het verlengde van de Daalweg.

PJ

thuur

Citaat van: PJ-T5R op 15-10-2006 00:06:42
Citaat van: Esveldt op 14-10-2006 20:26:09

Uiteraard met sticker.
Dat moet ik wel geweest zijn,  al heb ik net een ander nr.bord. Was rond en uur of 13, heb de rest van de dag geparkeerd gestaan in het verlengde van de Daalweg.

PJ

VB-..-.. zou de eerste T-5R op grijs zijn ;D

Gr ;)

Esveldt

ach ja, kon het me niet helemaal meer herinneren.

:eusa_whistle: