Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Een Glt <93 achterop de bumper vanochtend, sorry kon niet harder...  :eusa_wall:

fearless

Citaat van: san op 20-10-2006 21:06:08
Citaat van: fearless op 19-10-2006 21:35:25
Citaat van: san op 19-10-2006 20:09:25
Vanochtend silversand sedan gespot LH..... op de A28 voorbij Zwolle ri.Meppel Ivo?

Zou heel goed kunnen. Zal zo tussen 7.30-8.00 geweest moeten zijn. Kenteken begint trouwens met LX-H*-**

Wel leuk weer eens gespot te zijn, en waar reed jij ??  ;D
In die grote witte Sprinter schuin achter je...reed je vandaag toevallig op de N35 bij Nijverdal, was ook een hele mooie silversand. ;)

Ok geinig, maar niet gezien. En nee, reed vandaag niet op de N35. Was ik dus niet.

Ludo

rond het middaguur een (slecht oplettende :evil: ) olive green 855 T-5R met forumsticker, LT-BV-**, tussen Eindhoven en Leende.
T5eRwin?.

denkweb

Citaat van: marcelV70R op 20-10-2006 19:42:27
Citaat van: denkweb op 20-10-2006 09:44:24
Hier VOOR de brug??  :eusa_whistle:

zijn DAAR dan weg werkzaamheden???? :eusa_whistle:

Daar konden we wel onze kegels terugvinden...  ;D :angel:

rs

Volgens mijn vrouw een heel aardig iemand die langsliep en 'mooie R hoor' tegen haar zei ;D
Later zag ze een prachtige blauwe V70R staan......

Eerste wat ik vroeg was of degene met of zonder krukken liep...ze keek mij verbaasd aan en zei 'jullie kennen elkaar allemaal of niet?

Alles goed met het pootje Roy?

Sbv

Emiel gespot hedenmiddag op de A12(Utrecht -> Gouda) rond 13:15 - 1330 Ik heb er tot Gouda achter gereden en ben daarna richtig Rotterdam gereden.

Emiel, je auto rookt af en toe een klein beetje en hou je rekening met de trajectcontrole op de ring zuid van utrecht. Het is daar 100  :police:

RRRRR_Ramon

Zondagavond 22 oktober rond 19.30 uur Bordeauxrode 854 gle met sleurhut op de A1 thv Naarden.

Dat was natuurlijk Gerrit (Ollie B Bommel), ff getoeterd en gezwaaid!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Emiel

Citaat van: Sbv op 22-10-2006 14:28:44
Emiel gespot hedenmiddag op de A12(Utrecht -> Gouda) rond 13:15 - 1330 Ik heb er tot Gouda achter gereden en ben daarna richtig Rotterdam gereden.

Emiel, je auto rookt af en toe een klein beetje en hou je rekening met de trajectcontrole op de ring zuid van utrecht. Het is daar 100  :police:

Mooi hé!

Ring Utrecht heeft alleen trajectcontrole op de binnenring (waar alle afslagen zitten), anders was ik ondertussen failliet. Brandstof komt puur uit de uitlaat! ;)

Enorm veel 850's gezien op ring Utrecht, was er iets in die regio te doen ofzo?

:eusa_whistle:

Sbv

Geen idee  :eusa_whistle:, alleen jammer van al die vervelende mensen op de weg kan je ie doorrijden. In het vervolg nie te hard trappen, ik heb maar een ongechipte automaat. ;D

Emiel

Citaat van: Sbv op 22-10-2006 22:53:02
Geen idee  :eusa_whistle:, alleen jammer van al die vervelende mensen op de weg kan je ie doorrijden. In het vervolg nie te hard trappen, ik heb maar een ongechipte automaat. ;D

Hard trappen?  :eusa_clap:

Wat was het druk zeg...al die mensen die met 100/110 onnodig links rijden.  :eusa_wall:

Kwam je van de VKB?

Sbv

Yep, even een kijkje genomen. Mooi excuus om weer stukje met de 850 te rijden

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 22-10-2006 22:22:50
Ring Utrecht heeft alleen trajectcontrole op de binnenring (waar alle afslagen zitten), anders was ik ondertussen failliet. Brandstof komt puur uit de uitlaat! ;)

Hoe zit dat dan met de camera's die er toch echt wel hangen ???
De Tussenpaus

Sbv

Bij mijn weten zitten ze op beide, ik doe er standaard maar gewoon kalm aan. Tot op heden geen bonnen. Misschien dat Emiel de expert is of gewoon altijd geluk heeft gehad

Ludo

Citaat van: Sbv op 22-10-2006 23:05:28
Bij mijn weten zitten ze op beide, ...

trajectcontrole?.

Sbv

Yep,

A12 zowel hoofdrijbaan als de banen met alle afslagen.
Ring zuid Utrecht.
Ik zie die "sensoren" op alle rijstroken hangen, maar kom er te weinig om te weten of het ook echt werkt