Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Sbv

Hoezo ? Wat te hard gereden aldaar Ludo ?
De A27(Utrecht ->Breda) is clean dacht ik, alleen bij Houten -> Vianen staan wat camera's

Emiel

Dan hadden Alex & ik toch al een stapel binnen moeten krijgen... :eusa_whistle:

fearless

Citaat van: Emiel op 22-10-2006 23:21:26
Dan hadden Alex & ik toch al een stapel binnen moeten krijgen... :eusa_whistle:

ow ow ow oooww jochie's toch.  :eusa_snooty:

misschien sparen ze ze op.

:eusa_whistle:

Ludo

Citaat van: Sbv op 22-10-2006 23:14:05
Hoezo ? Wat te hard gereden aldaar Ludo ?

gemiddeld 160.  :-X

maar Tom Tom heeft wel niks aangegeven, alleen de flitspalen...
???

elianmars

Zoek 't hier ff na, Ludo. Dan weet je 't zeker.

Of hier.

elianmars

Ludo

volgens mij ligt dat toch niet op mijn route.   :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Ludo op 23-10-2006 00:11:58
volgens mij ligt dat toch niet op mijn route.   :eusa_think:

Ik heb die foto geplaats, om te laten zien dat er wel degelijk camera's boven hoofdrijbaan hangen.

mehn

Kijk hier eens even: http://www.onderweg.nl/mp/default.aspx

Onder het kaartje zitten een paar aanvinkvakjes. Als je alles uitzet en dan de trajectcontroles aanzet kun je snel zien waar de trajectcontroles in NL en dus bij Utrect zijn.

Tussen knooppunt Lunetten en knooppunt Oudenrijn (het stukje onder Utrecht zeg maar) geldt op de hoofdbaan een maximum snelheid van 100km/h en op de parallelrijbaan 80km/h. Dit geldt voor beide richtingen.

Iets verder naar het westen zit nog een trajectcontrole tussen De Meern en Woerden, daar mag 120km/h uur gereden worden  ;)

De mobilie controles die je daar kunt vinden worden verzorgd door Flitsservice.nl ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Esveldt

Wooh en ik maar denken dat er maar op 2 plaatsen zo'n controle is! Ai

Emiel

Sorry voor het enorme off topic, maar waarom heb ik daar dan nooit bekeuringen van gekregen? Snelheid daar is meestal te hoog bij mij... :eusa_whistle:

Sbv

Ontopic dan maar weer.
Vandaag geen stickers rond zien rijden. Ben dan ook nie veel op de weg geweest vandaag.

san

Vanmiddag om 13:30 een hele mooie V70 laserblue in Wiuwert, bij Franeker.met aanhanger. :)

Turbobiker

Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-10-2006 21:09:52
Zondagavond 22 oktober rond 19.30 uur Bordeauxrode 854 gle met sleurhut op de A1 thv Naarden.

Dat was natuurlijk Gerrit (Ollie B Bommel), ff getoeterd en gezwaaid!  ;D

Kan het zijn dat ik die Amsterdam uit heb zien rijden op deze ochtend? (rond 10 uur) A2 waar die de ring onderdoor gaat. Tabbert caravan? (zo viesgeel dat tussen bruin en wit in zit ::) )
De Tussenpaus