Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

DopdeDouwer

Dit is volgens mij de oude versie, die wilde nog weleens loslaten etc. Er is er nu ook een die van binnenuit te plakken is als ik het goed begrepen heb.

*dop moet er ook nog steeds een bestellen
Vierkant Rules

Rudy-M

Vandaag bij de Ikea (Amsterdam) naast een groene 854 TDi geparkeerd en stukje verder stond een groene T-5R Estate. Laatste had 10 jaar T-5R clubsticker en miste de achterspoiler.

Fritzie

Citaat van: Claudia op 09-11-2006 16:49:47
Dat telt niet, Rudy.....850's spotten bij een Ikea! ;D

Lijkt vaak wel een mega-meeting op die parkeerplaatsen daar!
Ik speel al een tijdje met de gedachte Ikea aan te schrijven, met het verzoek speciale Volvo-parkeerplaatsen (dichtst bij de uitgang) te creëren. Ikea is vaak wel in voor ludieke actie's.

Offeh....het Guiness book of Records inschakelen....voor de grootste Volvo-meeting ooit....uiteraard bij Ikea. :D

Ja, lachen. Count me in!!!!

Rudy-M

Sorry hoor, zo vaak kom ik niet bij Ikea :P
Vond het al wat dat ik die clubsticker zag.

Wel een idee, mini-850-meeting. Onder genot van Zweedse gehaktballetjes ;D

)()()sT

Citaat van: jan piet op 06-11-2006 16:04:59
Vanmiddag op de stadsautoweg tussen Kerkrade en Meubelboulevard om een uur of 3  ???, daar ging je er trouwens af, mooie zwarte 855 T5-R :laugh:, mét forumsticker. EN't was níet John :eusa_naughty: want ie heeft een gsm antenne op't dak. Kenteken begon met JT-

Gr,JP

Was zeker deze ;)

Net even in mijn telefoontje gechecked en idd. JT-**-**
Ik kwam deze dus tegen ergens eind augustus, maar volgens mij is de eigenaar niet actief hier op het forum  :-\

Wellicht zo gekocht?

:angel:

Ben

Dat telt niet, Rudy.....850's spotten bij een Ikea! ;D

Lijkt vaak wel een mega-meeting op die parkeerplaatsen daar!
Ik speel al een tijdje met de gedachte Ikea aan te schrijven, met het verzoek speciale Volvo-parkeerplaatsen (dichtst bij de uitgang) te creëren. Ikea is vaak wel in voor ludieke actie's.

Offeh....het Guiness book of Records inschakelen....voor de grootste Volvo-meeting ooit....uiteraard bij Ikea. :D

Doen Claudia, doen!
En anders ga ik wel schrijven :-)

oldostofjas

Citaat van: Fritzie (Erik Klaren) op 08-11-2006 21:26:22
...heb een sticker besteld.....maar hoe ziet dat ding er eigenlijk uit?

Ik heb net een nieuwe. Hij is net iets groter dan die (kleine) op de foto van Esveldt. En je plakt hem tegenwoordig aan de binnenkant ipv aan de buitenkant.
There is no place like 127.0.0.1

Freulig

Ja, bij Intratuin gaat het je niet lukken, denk ik ! :evil:

Emiel

Gisteravond 'Ahoy Rotterdam; Donkerblauwe 850 Estate, heel toevallig naast die van mij geparkeerd... :eusa_think:

Vertigo

Rond 10:30, mooie dame in een zilvergrijze '92-er 850. Op de Schouwinkstraat in Enschede

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 10-11-2006 12:03:01
Rond 10:30, mooie dame in een zilvergrijze '92-er 850. Op de Schouwinkstraat in Enschede

Da's raar mijn vrouw rijdt in een Rooie.

ed

Gisteren in Den Haag, Saturnusstraat een mooie zwarte T-5R.  Iemand van hier?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 10-11-2006 12:26:17
Citaat van: Vertigo op 10-11-2006 12:03:01

;D Zou dan toch maar eens het een en ander gaan navragen thuis als ik jou was ;)

Enne: morgenochtend: mooie dame in een groene 850 in Rijssen

850Tim

Citaat van: Erik_M. op 10-11-2006 12:25:50
Gisteren, 9/11, zo rond 11.30  - 11.45 uur een tijdje achter een fraaie, rustig rijdende, rode R Estate gereden o.a. door de Sijtwende tunnel en daarna de A4 op. Mooi hoor, 2 Rren door de tunnel. Bij het verkeerslicht ernaast gaan staan en er werd leuk terug gereageerd door de blonde dame achter het stuur.   

gRoet
eRik

Leuke vrouw heb ik he'................. :angel:
Simply the best.......

850Tim

Nootdorp:

850 T-5R Estate Cream Yellow, JS-RG-** met forumsticker

850 T-5R Groen Sedan PV-NR-**

Bekende van hier??

Mooi spul................... :eusa_clap:
Simply the best.......