Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Gisteravond kwam ik in Zwolle op de zwartewater allee een groen/blauwe 850 GLT tegen. ff duimpje tegen elkaar opgestoken. Ging mooi stevig de bocht om richting stadshagen, klonk wel leuk.  :eusa_clap:

haRtV70R

Ik moet regelmatig laden bij POLYNORM in Bunschoten.

Er staat daar altijd een zwarte 850R Estate met licht interieur. Iemand van hier?
[move][/move]

Emiel

Citaat van: haRtV70 op 11-11-2006 13:22:47
Er staat daar altijd een zwarte 850R Estate met licht interieur. Iemand van hier?

Kenteken begint met PP?

Net op de Nijkerkstraat richting Hoevelaken, een blauwe V70 Classic met de heldere koplampen van de groupbuy.

haRtV70R

Citaat van: Emiel op 11-11-2006 15:57:28
Citaat van: haRtV70 op 11-11-2006 13:22:47

Kenteken begint met PP?

Weet ik niet..... :eusa_wall:
[move][/move]

BenC70ES

Gele 855 T-5 R met grote '850 racing' sticker op de achteruit met de bekende vierkante blokjes... met zwarte gesplitte 5spaak velgen.
Stond op de parking van het International Tuning salon in Mechelen.

Nadien nog zien wegrijden, man wat een zalige supersound kwam er uit die sportuitlaat... echt ON-GE-LOOF-LIJK geile sound!!!!!!!!!!!  :o  8)

De blikke van de verbaasde mensen die deze supersportwagensound uit die gele Volvo hoorden komen was ook leuk  ;D  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Zwarte 855 T-5R vanavond rond 18:00 gespot. Kenteken: 94-TH-L*

Ik reed vanaf Windraak achter je met een Donkerblauwe C70. Voor Oirsbeek ging ik linksaf en de T-5R reed rechtdoor richting Oirsbeek. Er zat een forumsticker op, dus het is iemand van hier 8)

If it's not blown, it sucks...

mehn

Ja wie zou dat nu zijn? ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Citaat van: mehn op 11-11-2006 23:32:14
Ja wie zou dat nu zijn? ::)

Uuuuuhhhmmmmmmm.......

Volgens mij woont-ie een dikke honderd meter van me vandaan....

(Al heb ik de auto hier nog niet gezien  ;D)

thefonz

Citaat van: )()()sT op 09-11-2006 16:58:23
Citaat van: jan piet op 06-11-2006 16:04:59
Vanmiddag op de stadsautoweg tussen Kerkrade en Meubelboulevard om een uur of 3  ???, daar ging je er trouwens af, mooie zwarte 855 T5-R :laugh:, mét forumsticker. EN't was níet John :eusa_naughty: want ie heeft een gsm antenne op't dak. Kenteken begon met JT-

Gr,JP

Was zeker deze ;)

Net even in mijn telefoontje gechecked en idd. JT-**-**
Ik kwam deze dus tegen ergens eind augustus, maar volgens mij is de eigenaar niet actief hier op het forum  :-\

Wellicht zo gekocht?

:angel:

Heeft die voorste een kapotte voorbumper toevallig? Of is dat de 850 van John? Tenminste in Kerkrade (terwinselen) heeft de buurman van een vriend van mij een prachtige 850 t5-r. Echter heeft deze wel schade aan zijne bumpers....

)()()sT

Citaat van: thefonz op 12-11-2006 15:01:52
Heeft die voorste een kapotte voorbumper toevallig? Of is dat de 850 van John? Tenminste in Kerkrade (terwinselen) heeft de buurman van een vriend van mij een prachtige 850 t5-r. Echter heeft deze wel schade aan zijne bumpers....

Hij is niet van John, hij heeft een import-kenteken. Deze had JT---- en of ie toen al een kapotte bumper had weet ik niet...

Als ie een forumsticker heeft moet je 'm eens waarschuwen dat het forum een vrij actieve bezigheid is  ;D

Vertigo

Ja, vandaag weer eens een forumsticker gespot, maar heb dit keer echt geen idee wie het was.

Vanochtend rond 8:45 op de hoofdstraat tussen Driebergen en Zeist: donkerblauwe 850 sedan HJ-FF-##. Jij kwam mij over de busbaan :police: voorbij. Vlak voor station Driebergen-Zeist.

denkweb

Citaat van: Vertigo op 13-11-2006 11:37:47
Ja, vandaag weer eens een forumsticker gespot, maar heb dit keer echt geen idee wie het was.

Vanochtend rond 8:45 op de hoofdstraat tussen Driebergen en Zeist: donkerblauwe 850 sedan HJ-FF-##. Jij kwam mij over de busbaan :police: voorbij. Vlak voor station Driebergen-Zeist.

;D Hmmmzz...

Ludo

Citaat van: denkweb op 13-11-2006 19:52:53
;D Hmmmzz...

de dader geeft zich dus zelf aan...  :evil:

denkweb

Citaat van: Ludo op 13-11-2006 20:05:22
Citaat van: denkweb op 13-11-2006 19:52:53
;D Hmmmzz...

de dader geeft zich dus zelf aan...  :evil:

Nope. Ik vermoed dat Michiel Nouwens een ritje aan het rijden was... Eindigt kenteken op een 5 en was het een T5?
Indien deze echter eindigt op een 2 is het vermoedelijk ook een clublid met een T5 ;)

Vertigo

Zal Michiel dus wel geweest zijn... en het was idd een T-5 (toch handig die RDW-site)