Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: )()()sT op 24-11-2006 12:16:40
VolvoTon heeft een GLT, geen T-5, toch?

Klopt, maar er staat T-5 achterop ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Eugene

Citaat van: Ludo op 24-11-2006 12:13:03
Citaat van: wepster op 24-11-2006 12:05:32
volvoton ??? ???

met oud model achterbumper op een '96er. ???

Oeps, moet achterSPOILER zijn :-\

If it's not blown, it sucks...

Ludo

ah, dan is het idd VolvoTon.  :evil:

Laserblue

Rij ik vanmiddag op de A-20 terhoogte van het Alexandrium, rijdt er plotseling een laserblauwe naast me.
Licht interieur,17"velgen, bestuurder kwam me bekend voor maar ik weet niet meer waarvan :-[ :eusa_doh:

kenteken begon dacht ik met DF ? :eusa_think:

wie was da?   ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Citaat van: Laserblue op 24-11-2006 18:14:21
Rij ik vanmiddag op de A-20 terhoogte van het Alexandrium, rijdt er plotseling een laserblauwe naast me.
Licht interieur, bestuurder kwam me bekend voor maar ik weet niet meer waarvan :-[ :eusa_doh:

wie was da? ???

Herken je Sandra niet meer? ;D

Laserblue

Citaat van: Rayman op 24-11-2006 18:15:01
Licht interieur, bestuurder kwam me bekend voor maar ik weet niet meer waarvan :-[ :eusa_doh:

wie was da? ???

hahaha, nee het was een man ;D
(halverwege de 40?)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Citaat van: Laserblue op 24-11-2006 18:23:57
Citaat van: Rayman op 24-11-2006 18:15:01

wie was da? ???

hahaha, nee het was een man ;D
(halverwege de 40?)

Je weet maar nooit; voor hetzelfde geld ligt ze weer te maffen op de achterbank en is die veertiger er met je vriendin vandoor. ;D

DopdeDouwer

Was het die zonder stickers etc? Woont een stuk verderop (Nieuwerkerk), nog niet als zodanig gezien op het forum...
Vierkant Rules

peterr

Vandaag een zwarte 850AWD met V70 achterlichten gespot op de A28 in Drenthe. En daar mag je 120  :police:  :eusa_whistle:

fbm

Rond 15:00 bij de Mac  (afslag Den Dolder A28)  een groene R estate met Sticker effe gezwaaid. Wie.............?

fearless

Gisteravond in Ulft nog wat forum stickers gespot. Stonden bij een of andere kerk op een parkeerplaats.

fearless

Welke CY was vandaag in Gent in de buurt van het St-Pietersplein, want dan ben je namelijk gespot door een kennis van mij.

italia

Afgelopen Vrijdag; A6 vanaf Almere richting Emmeloord.

Groene Estate met GG-F.

Twee dames die druk met verkeer en het gesprek bezig waren.

Had al aan mn pasagier opdracht gegeven om (ondanks de TDS) druk te zwaaien, maar geen reaktie   :eusa_dance:

Taranis

Gistermiddag omstreeks 16.15 uur op de A2 in de richting Eindhoven ter hoogte van Weert, zwarte/donkergrijze sedan, NP-LX-**. Als  ik het goed onthouden heb van de meeting in Chaam is dat RonnieDuck.

Vet uitlaatgeluid iig  :D (owja, volgens mij had je een klein beetje heel erg veel haast?  ::) Kon een eind verder nog zien waar je reed door de telkens oplichtende remlichten ;D ) Ik was helaas undercover anders had ik wel even aangehaakt (voor zolang ik het bij kan houden  ;) )

Spin!

Citaat van: Taranis op 27-11-2006 11:25:37
Gistermiddag omstreeks 16.15 uur op de A2 in de richting Eindhoven ter hoogte van Weert, zwarte/donkergrijze sedan, NP-LX-**. Als  ik het goed onthouden heb van de meeting in Chaam is dat RonnieDuck.

Vet uitlaatgeluid iig  :D (owja, volgens mij had je een klein beetje heel erg veel haast?  ::) Kon een eind verder nog zien waar je reed door de telkens oplichtende remlichten ;D ) Ik was helaas undercover anders had ik wel even aangehaakt (voor zolang ik het bij kan houden  ;) )

Veel herrie, lomp rijgedrag, grijze sedan met dat kenteken...kan er idd maar 1 zijn ;D

www.vm-parts.nl