Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

Vandaag een CY 854 T-5R in Amstelveen (kale chauffeur) en in Haarlem een zwarte 855 T-5R (deze chauffeur had een petje op).

Oh, en een zilverkleurige '06 V70R. Mooie wagen, met geblindeerde ramen rondom. En wat zijn die Pegs toch gaaf ;D

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 12-12-2006 16:45:57

Het wordt echt tijd voor een nieuwe phone trouwens, oei oei oei, wat zien die foto's er slecht uit.

Maak 't lensje eens schoon  ;)

FGG

Citaat van: Snellebaksteen op 12-12-2006 16:45:57
Het wordt echt tijd voor een nieuwe phone trouwens, oei oei oei, wat zien die foto's er slecht uit.

???

:eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Sorry hoor, voor m'n ver-amerikaanste nederlands. Dat krijg je als je veel over de grens praat. ::)

Of bedoelde je dat niet? ???
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Misschien dat de link telefoon-foto's niet gelegd wordt?

Dat schijnt tegenwoordig toch echt te kunnen, foto's maken met een telefoon  :eusa_shhh:

MUKKES

staat in Lelystad op de kamp altijd een hele mooie rood metalic 850, ht-zz-@@ ??

iemand van hier??

FGG

Citaat van: elianmars op 12-12-2006 23:52:00
Misschien dat de link telefoon-foto's niet gelegd wordt?

Dat schijnt tegenwoordig toch echt te kunnen, foto's maken met een telefoon :eusa_shhh:

Klopt. Maar dat blijft toch nog steeds een ondergeschikte functie. Wanneer ik wil fotograferen ga ik kijken voor een camera, niet voor een telefoon.

Emiel

Citaat van: MUKKES op 13-12-2006 05:10:09
staat in Lelystad op de kamp altijd een hele mooie rood metalic 850, ht-zz-@@ ??

Zeker weten dat het HT-ZZ-** is en niet HL-ZZ-** is?

Snellebaksteen

Gelijk heb je, maar m'n telefoon heb ik altijd bij me, en na 3 jaar intensief gebruik is zelfs een nokia 6230 op z'n end. Dat merk je het eerst aan de speaker die er langzaamaan mee ophoud, en aan de camera die het steeds minder gaat doen.

Maar back on-topic:

Wie reed er vanochtend (6.45) zo achtelijk hard voorbij??

Ik reed op de A29 netjes 140 toen er een groene 855 met spoiler voorbij kwam met zeker 180 op de teller. Vlak voor Numansdorp. Kenteken niet kunnen zien.....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

Rudy-M

Owh? Heeft ie stiekum toch een spoiler?

BETRAPT :P

MUKKES

Citaat van: Emiel op 13-12-2006 08:49:25
Citaat van: MUKKES op 13-12-2006 05:10:09

Zeker weten dat het HT-ZZ-** is en niet HL-ZZ-** is?

oh zou heel goed kunnen,

heb selectief kort termijn geheugen :)

weet nog wel dat ie mooi is :) :D ;D

Emiel

Als het HL-ZZ-** is geweest is het Zippo 1, en die rijd toevallig ook in Lelystad rond.... ;)

FGG

Net ff een ritje Hengelo - Enschede v.v. gedaan:

Op het kruispunt Thiemsbrug: een donkerblauwe V70, TN-LD-**. De bestuurder keek me behoorlijk na dus zou zo maar een bekende kunnen zijn.

Op de Oude Molenweg bij het kruispunt bij Wienk: een 850 Estate Silversand op LPG

Voor de Kwikfit: een Onyx 850 GLT Estate

En op de terugweg, op de Oude Molenweg: een 93-er 850 Estate, Silver, GN-DS-**

Zijn er bekenden bij?

Joachim1

Vandaag op de A35 rond 5uur richting Hengelo/Enschede kwam er een geele 850 T5R sedan naast mij rijden en gaf toen gas haha....alleen dat links rijden in de drukte schiet niet echt op   :eusa_whistle: iemand van hier?