Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Zaterdagavond tegen 17:30 gespot in Best  een donkere 850 sedan met forumsticker op de rondweg aldaar.

Niet precies kunnen zien wat en hoe verder, ik was incognito in een witte (gehuurde) daf met tig M3 verhuisraad van een kennis.
Even doortrappen om eea wat beter te kunnen zien was dus utopie.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

R o b

Gespot vrijdagavond 15 dec rond 20:00 uur in Eindhoven bij het station komende vanaf de Kennedylaan! Een prachtige 850 T5R! Zaten nogal wat lui in, en rokende (zonde) haha!  ;D

Ik reed in mijn groen monster.........eerst achter daarna aan de rechtse zijde...er was file

Edit: even gezocht op forum. Bij de 10 jaar T5R meeting was ie ook: http://img26.exs.cx/img26/7001/10jaarT-5R004.jpg

fbm

Rond 15:15 een V70R Laserblue met meerdere Harly D stickers (geen forum sticker) in Bilthoven kent????? was het iemand van hier?

FGG

Ik had 'm (zo) nog niet eerder gezien: geparkeerd aan de Industriestraat in Hengelo, een antraciet grijze 850 R Estate.

**- RN - KR

Forumlid, toevallig?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 19-12-2006 21:07:51
Ik had 'm (zo) nog niet eerder gezien: geparkeerd aan de Industriestraat in Hengelo, een antraciet grijze 850 R Estate.

**- RN - KR

Forumlid, toevallig?

zal dezelfde zijn als deze die ik gespot had pas geleden... Toen geen reactie hier op het forum. Wel een mooie auto

FGG

Citaat van: Vertigo op 19-12-2006 21:18:34
Citaat van: FGG op 19-12-2006 21:07:51

**- RN - KR

Forumlid, toevallig?

zal dezelfde zijn als deze die ik gespot had pas geleden... Toen geen reactie hier op het forum. Wel een mooie auto

Zal idd ongetwijfeld dezelfde zijn. Ikzelf ben niet zo van antraciet...maar ja...wel een R...

Remko

Citaat van: fbm op 18-12-2006 16:32:57
Rond 15:15 een V70R Laserblue met meerdere Harly D stickers (geen forum sticker) in Bilthoven kent????? was het iemand van hier?

jaja dit is mijn aanstaande auto, gaan ook de stickers er weer af :eusa_wall:

De verkoper was daar om zijn auto te kopen.

Vanaf morgen zit er een forumsticker op :eusa_dance:

Vertigo

Vanmiddag bij het Shell tankstation aan de Parkweg in Enschede.

een 850 Estate in de zeldzame kleur: 422 Turquoise Pearl! PR-##-##

iemand van hier toevallig?

FGG

Vandaag binnen een kwartier 2 CY's gespot in Hengelo:

1x een Estate met aanhangwagen Deze sloeg vanaf de Ruyterstraat linksaf de Deurningerstraat op.
1x een Sedan, achter 't station richting de Berflo-Es.

Zaten er bekenden bij?

MUKKES

Woensdag een groene estate op de A1 reed bij Muiden de oprit op en gelijk weer de A1 af... had een club of forum sticker... rond 17.15

Vertigo

Jaja, vanochtend een forumsticker gespot, in Overdinkel nog wel!
een Olive Green 855 T-5R (T#-BN-##). wie oh wie?

en verder om 13:30 op de A1 tussen afslag Borne en Hengelo-Noord: CY T-5R sedan met heldere koplampen.

mehn

Citaat van: MUKKES op 22-12-2006 20:09:25
Woensdag een groene estate op de A1 reed bij Muiden de oprit op en gelijk weer de A1 af... had een club of forum sticker... rond 17.15

Dat moet Ramon of Gea zijn geweest ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

san

Een groene 850 R estate in de parkeergarage aan de haven van Harlingen...was wel toe aan een wasbeurt!! :P

Gea

Citaat van: mehn op 22-12-2006 21:38:32

Dat moet Ramon of Gea zijn geweest ;D

Dat was ik, van Weesp naar huis, hiep hiep hoera voor de sluiproutes ::) alhoewel......... tis de meest korte route naar huis ;D

Gea

Maar uhhhhhhhhh waarom geen getoeter of gezwaai??? Ik zou zeker terug gezwaaid hebben ;D

RRRRR_Ramon

... had een club of forum sticker...

Meer zelfs, forumsticker, clubsticker en clubkentekenplaathouder!!  :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪