Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MUKKES

Citeer

Dat was ik, van Weesp naar huis, hiep hiep hoera voor de sluiproutes ::) alhoewel......... tis de meest korte route naar huis ;D

Gea

Maar uhhhhhhhhh waarom geen getoeter of gezwaai??? Ik zou zeker terug gezwaaid hebben ;D

Zal er de volgende keer aan denken, kom dagelijks van mijn werk uit Muiden, ik kom dan vanaf de paralel weg langs A1, ik schoot snel voor je langs :) dacht, is 850 moet kunnen  ;D  ;D  ;D

(er komen altijd zoooo veel auto`s vanaf Weesp)

Citeer

Meer zelfs, forumsticker, clubsticker en clubkentekenplaathouder!!  :eusa_whistle:

Ik was al blij er 1 te zien ja   8)  8)  ;D

Emiel

Black Stone 855R, Torenstraat bij Super de Boer.

PP-PV-3* Zelfde auto die HartCV70RAWDLBP keer gespot heeft bij Polynorm, Bunschoten.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

haRtV70R

[move][/move]

Laserblue

vanmiddag 2 jonge gasten in een nauticblue v70 (dacht '98/'99) met aanhanger (+/- 16.15)
op de gemeentewerf Melanchtonweg in Rotterdam
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ludo

vanmiddag, even voor Weert, richting Eindhoven een rode GLT met mooie dubbele uitlaat.
Wibo!.  :D

wepster

jep that was me  ;D
je had nog al haast of niet :o
ik kreeg de tijd niet om terug te zwaaien :eusa_whistle:

Joachim1

Citaat van: FGG op 22-12-2006 20:03:14
Vandaag binnen een kwartier 2 CY's gespot in Hengelo:

1x een Estate met aanhangwagen Deze sloeg vanaf de Ruyterstraat linksaf de Deurningerstraat op.
1x een Sedan, achter 't station richting de Berflo-Es.

Zaten er bekenden bij?
Volgens mij heb ik jou 2 keer gespot op de Deurnigestraat/1x richting Oldenzaal en later kwam je weer van Oldenzaal richting Hengelo op de
hoogte van Deurningen waar ik aan het werk was.
Je hebt nu winterwielen die zwart zijn?en een mooie spoiler?zag er goed uit!
blijft mooi het eerste type 850 en op gas is die van jou meende ik te zien aan het gastank dopje?Was volgens mij op Donderdag de 21ste?rond 2uur ongeveer.

FGG

Citaat van: Sjonie. op 25-12-2006 10:53:41
Citaat van: FGG op 22-12-2006 20:03:14
Vandaag binnen een kwartier 2 CY's gespot in Hengelo:

1x een Estate met aanhangwagen Deze sloeg vanaf de Ruyterstraat linksaf de Deurningerstraat op.
1x een Sedan, achter 't station richting de Berflo-Es.

Zaten er bekenden bij?
Volgens mij heb ik jou 2 keer gespot op de Deurnigestraat/1x richting Oldenzaal en later kwam je weer van Oldenzaal richting Hengelo op de
hoogte van Deurningen waar ik aan het werk was.
Je hebt nu winterwielen die zwart zijn?en een mooie spoiler?zag er goed uit!
blijft mooi het eerste type 850 en op gas is die van jou meende ik te zien aan het gastank dopje?Was volgens mij op Donderdag de 21ste?rond 2uur ongeveer.

Dat zou zo maar kunnen. Beschrijving klopt. Alleen niet afgelopen donderdag. Toen had ik iets anders te doen. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Vanmiddag even een stuk opgereden met een van de mooiste V70's die ik tot nu toe heb gezien.
Samen gereden vanaf het BP tankstation op de Willem Dreeslaan in Ede via de A12 en A50 tot aan knooppunt Beekbergen, en af en toe ook gezwaaid. Weet bijna zeker dat het iemand van hier is, maar wie?

Donkerblauwe (nautic blue) V70 2.5 20V met XC-grill, Amerikaanse knippers, dakspoiler, rondom getinte ramen, donkergrijze 5-spaaks velgen (soort titan, maar dan met een schuin hoekje op de spaak bij de velgrand), kenteken: RV-TP-##

wepster

vandaag een bekend gezicht gezien in op de prins hendrik laan hier in het brunssumse onze welom bekende blauwe estat van de heer mehn ;D

mehn

Citaat van: wepster op 26-12-2006 16:48:32
vandaag een bekend gezicht gezien in op de prins hendrik laan hier in het brunssumse onze welom bekende blauwe estat van de heer mehn ;D

Blauw? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

ik weet het ik ben kleurenblindmaar om dat jij het bent dan maar pearl oke zo ;D ;D ;D

mehn

Citaat van: wepster op 26-12-2006 18:22:49
ik weet het ik ben kleurenblind

I know ;)
Aubergine Pearl, oftewel paars 8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Scream Yellow 855 bij Hoenderloo, 74-NN-Nogwat