Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

willow

FGG

Citaat van: mehn op 26-12-2006 18:27:34
Citaat van: wepster op 26-12-2006 18:22:49
ik weet het ik ben kleurenblind

I know ;)
Aubergine Pearl, oftewel paars 8)

Ow. Donkerblauw...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Wout309t

Vandaag gespot in Hardinxveld: Mooie, zwarte 850 t-5r....
Reed achter me aan, zag er netjes uit!
2011 V70 2.0T R-Design MT

PJ-T5R

Geef je 1 keer de auto mee aan de vrouw, wordt ze direct gespot en dat in zo'n wereldstad als Overdinkel. ;D ;D ;D

PJ

Citaat van: Vertigo op 22-12-2006 21:30:03
Jaja, vanochtend een forumsticker gespot, in Overdinkel nog wel!
een Olive Green 855 T-5R (T#-BN-##). wie oh wie?

en verder om 13:30 op de A1 tussen afslag Borne en Hengelo-Noord: CY T-5R sedan met heldere koplampen.

wepster

zo word je vrouw wel in de gaten gehouden  ;D

Taranis

Op de terugweg van de meeting, een rode GLT met ik schat 17" eronder (in het donker op de snelweg, A28 net buiten Zwolle omstreeks 20.50 uur), met volgens mij geen origineel uitlaatsysteem. Klonk goed in ieder geval. Volgens mij heb ik deze auto niet gezien op de meeting. Kenteken FF-**-40. Zou dit Boeijke geweest kunnen zijn?

Stukje later nadat Knoet de A1 had gekozen, haakte er een 142 aan op de ring Utrecht die kortstondig weinig afstand hield, ik vermoed om de kentekenplaathouder te lezen. Hierna bleef de 142 enige tijd volgen terwijl ie makkelijk had kunnen passeren, maar geen teken van herkenning in de vorm van lichtsignalen of wat dan ook. Toen ik aan het eind van de 100 km/h zone gas ben gaan geven heb ik ze niet meer terug gezien...

Vertigo

Dat valt wel mee hoor, ik heb alleen je auto gespot in overdinkel. Stond gewoon geparkeerd. Geen vrouw in de buurt te bekennen.

Citaat van: PJ-T5R op 27-12-2006 16:38:51
Geef je 1 keer de auto mee aan de vrouw, wordt ze direct gespot en dat in zo'n wereldstad als Overdinkel. ;D ;D ;D

PJ

Citaat van: Vertigo op 22-12-2006 21:30:03
Jaja, vanochtend een forumsticker gespot, in Overdinkel nog wel!
een Olive Green 855 T-5R (T#-BN-##). wie oh wie?

en verder om 13:30 op de A1 tussen afslag Borne en Hengelo-Noord: CY T-5R sedan met heldere koplampen.

Ludo

Citaat van: Taranis op 27-12-2006 23:38:45
Op de terugweg van de meeting, een rode GLT ....... Kenteken FF-**-40. Zou dit Boeijke geweest kunnen zijn?

was het geen groene?.   ;D
die van hajo?.

DopdeDouwer

Citaat van: Vertigo op 26-12-2006 16:21:36
Vanmiddag even een stuk opgereden met een van de mooiste V70's die ik tot nu toe heb gezien.
Samen gereden vanaf het BP tankstation op de Willem Dreeslaan in Ede via de A12 en A50 tot aan knooppunt Beekbergen, en af en toe ook gezwaaid. Weet bijna zeker dat het iemand van hier is, maar wie?

Donkerblauwe (nautic blue) V70 2.5 20V met XC-grill, Amerikaanse knippers, dakspoiler, rondom getinte ramen, donkergrijze 5-spaaks velgen (soort titan, maar dan met een schuin hoekje op de spaak bij de velgrand), kenteken: RV-TP-##
Deze misschien, maar dan een broertje ervan. Deze zal namelijk geen sticker hebben...
Vierkant Rules

)()()sT

ief

Citaat van: )()()sT op 28-12-2006 12:27:05
Ivo (IeV70)??
Nope, ik was het niet, maar weet wel welke auto het is. Rijdt nu één of andere makelaar in uit Veenendaal. Voorheen was het de auto van een maatje van me. De velgen zijn Sattelite's(schrijf je datzo?), idd XC-grill, Heldere '04 C70 koplampen en dito knippers. Verlaagt met MAD veren. Nautic blue, beige half leder interieur en automaat. Idd een plaatje van een auto; voor de zomer zal er tussen deze en de mijne weinig verschil meer te zien zijn. :eusa_shhh:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Vertigo

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 28-12-2006 12:33:22
Citaat van: )()()sT op 28-12-2006 12:27:05
Ivo (IeV70)??
Nope, ik was het niet, maar weet wel welke auto het is. Rijdt nu één of andere makelaar in uit Veenendaal. Voorheen was het de auto van een maatje van me. De velgen zijn Sattelite's(schrijf je datzo?), idd XC-grill, Heldere '04 C70 koplampen en dito knippers. Verlaagt met MAD veren. Nautic blue, beige half leder interieur en automaat. Idd een plaatje van een auto; voor de zomer zal er tussen deze en de mijne weinig verschil meer te zien zijn. :eusa_shhh:
Ik wist aan de hand van de velgen dat het jouw auto niet was. Hij heeft idd ook een beige interieur, maar het was me niet opgevallen dat hij heldere koplampen had (maar dat is ook lastiger te zien in de binnenspiegel als de lampen branden). Zal dus wel die makelaar zijn.
Enne, het waren idd de satellite's:

Turbobiker

Rode S70, SJ-NR-.. in Schoorl, eigenaar ging een stukje mountainbiken. Zou zomaar iemand van hier kunnen zijn...
De Tussenpaus

Freakybaby

zilveren estate, de 27e rond 16.40 uur op knooppunt hoevelaken. jij kwam de a28 ri zwolle op, en ik reed al op de a28. effe getoeterd, en je hebt een tijdje gevolgd, maar tussen nijkerk en harderwijk zag ik je niet meer...

wie o wie?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Citaat van: Ludo op 28-12-2006 02:25:36
was het geen groene?.   ;D

Nee hij was toch echt behoorlijk rood  :P