Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 10-08-2006 19:12:27
Citaat van: Snellebaksteen op 10-08-2006 14:12:31
Mijn neefje woont in Kapelle maar die heeft volgens mij een donkerblauwe T5. Ik zal hem eens vragen binnenkort waarom hij hier nog niet actief is trouwens..

Mijn ouders wonen btw in Nisse, dus ik kom ook nogal eens in die omgeving, erg mooi stukje Zeeland. :)

Een donkerblauwe T5 heb ik nog niet zien rijden volgens mij... wel een zwarte sedan (staat hier hemelsbreed denk ik net 500 meter vandaan). Verder nog een donkerblauwe estate maar dat is volgens mij maar een 2.0 ofzo, wel de T5-velgen. Wordt straks nog een Zeeland-meeting met HartC70, GP64 en Wynand (ofzoiets) :P

Nisse is inderdaad ook wel mooi ja... heb paar vrienden wonen in Ovezande, Heinkenszand, 's-Heer Arendskerke en 's-Heer Hendrikskinderen, dus kom regelmatig daar in de richting :)

Een beetje een late reactie maar dat heeft zo z'n oorzaak;
Ik zie mijn neefje niet zo heel vaak, (vanavond dus wel) maar het is dus die blauwe estate. Das een 2.5 10v met T5 velgen idd.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 01-01-2007 23:09:24
Een beetje een late reactie maar dat heeft zo z'n oorzaak;
Ik zie mijn neefje niet zo heel vaak, (vanavond dus wel) maar het is dus die blauwe estate. Das een 2.5 10v met T5 velgen idd.

Ah, ik zal de volgende keer dat ik 'm tegenkom even toeteren ;)

Rijdt trouwens tegenwoordig nóg een donkerblauwe estate hier in het dorp rond met een gigantische kilometerstand. Kenteken GD-RT-xx. GLT, netjes met Cetus velgen. Rijdt altijd een vrouw in...
Een stukje verder staat nog een zilvergrijze 850 TDI, kenteken PZ-RN-xx, ook met een astronomische kilometerstand.

Je ouders in Nisse, rijden ze met een XC70 toevallig?

Snellebaksteen

Nee, met een Renault Scenic...

Ze wonen in dat grote witte huis met die 2 grote beuken ervoor net buiten de kerkring
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Ah okeej... 't hád gekund ;) Rij iedere morgen door Nisse richting 't Sloe (Sloeweg is veel te druk rond 7 uur), en meestal draait er net voor me of net achter me een XC70 de weg richting Heinkenszand op komende vanuit de richting van de kerkring... ik dacht wie weet ;)

san

Gisterenmiddag op de A28 ( tegen 15:30 ) vlakbij afrit Strand Horst , richting 't noorden, een zwarte R, met redelijke haast.... ;)

duikertjuhhh

marcelV70R

vanavond rond 21.45
op de A1 tussen de A10 en A6
een (dacht ) blauwe V70 AWD
geen sticker

Antonie

Antonie, je vrouw reageert niet op lichtsignalen of toeteren, zelfs niet als je naast haar voorgesorteerd staat.

Ik zwaaide ook nog, maar ze zag niks.

Nee, ik reed dit keer in de 850 en niet in een taxi

Ja een vrouw met oogkleppen op. Mag ook niet zwaaien naar vreemde mannen ook al zitten ze in een volvo ;D

Vertigo

Vanmiddag rond 15:00 op de A28 van Utrecht naar Amersfoort:

Zwarte 850 T-5R sedan met Thom de Jong sticker en kentekenplaathouder. JS-LT-**

Bleef even half achter mij rijden en reed daarna weer door.

Fritzie

Eureka! Vandaag eerste V70 gespot...MET  sticker.....A2 ter hoogte van Eindhoven rond 12 uur vanmiddag!

Reed zelf helaas niet in mijn V70 maar een Lexus, zilvergrijs....

Esveldt

Citaat van: Antonie op 06-01-2007 13:01:10
Ja een vrouw met oogkleppen op. Mag ook niet zwaaien naar vreemde mannen ook al zitten ze in een volvo ;D

Denk vandaag weer! Of niet, reed achter haar op de singel gaf wel wat licht signalen, maar geen reactie.
Wel een mooie sticker achter op!

Gmid

Ze zal elke avond als ze weer thuis komt drie keer om de auto heen lopen om te controleren of de motorkap of het tankdopje niet dichtzat, of de rok niet tussen de deur zat, of alle verlichting het nog wel doet.
Volvo C30 '12

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 07-01-2007 00:47:06
Citaat van: Antonie op 06-01-2007 13:01:10

Denk vandaag weer! Of niet, reed achter haar op de singel gaf wel wat licht signalen, maar geen reactie.
Wel een mooie sticker achter op!
En die rode R van jou valt toch eigenlijk echt niet te missen als die achter je opdoemt, weet ik uit ervaring

Esveldt

FGG

Gistermiddag, rond half 1 aan de Sloetsweg in Hengelo: een CY 855, JR-ZS-**. Geen sticker, volgens mij.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: