Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: animal op 11-01-2007 18:59:57
Als ik weer een keer vroeg ben,zal ik het proberen[en je moet alleen op de groene passat's letten,en om et nog makkelijker te maken,mijne heeft een spoiler op de klep]

En een forumsticker !!!  ;D ;D

@®-

Citaat van: )()()sT op 12-01-2007 09:10:55
Als ik weer een keer vroeg ben,zal ik het proberen[en je moet alleen op de groene passat's letten,en om et nog makkelijker te maken,mijne heeft een spoiler op de klep]

En parkeer sensoren  ;D ;D ;D

S. Brouwer

Kijk nu hebben we het over details,
maar ik ga er op letten de volgende keer.

animalT5R

Citaat van: S. Brouwer op 12-01-2007 17:41:31

Kijk nu hebben we het over details,
maar ik ga er op letten de volgende keer.

Volgens mij is ie eerder herkenbaar aan de reaper stikker achterop  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Chris S.D.

Vandaag in Parkeergarage Springweg te Utrecht, een rode V70 met forumsticker: 62-FB-**. Bas V70 misschien ?

BasV70

Citaat van: Chris S.D. op 12-01-2007 23:42:15
Vandaag in Parkeergarage Springweg te Utrecht, een rode V70 met forumsticker: 62-FB-**. Bas V70 misschien ?

Zonder twijfel!  :eusa_clap: :eusa_dance:  Heb je briefje te laat opgemerkt, daardoor jouw auto niet gezien. Volgende keer beter.

Taranis

Vanmorgen 10.45 uur in Goes een identieke GLT tegengekomen (FD-ZG-**) met een berg knalgroene knuffels op de hoedenplank... bestuurder niet echt gezien.
Daarna bij de Oostwal in Goes (11.15 uur) een zilvergrijze V70 met zwarte gaasgrille met het R-logo erop, en dezelfde velgen als bRutus... geen forumsticker of clubsticker gezien, maar ik had zelf dan ook wat haast  :angel:

Emiel

Een zwarte T-5R op knooppunt Hoevelaken afslaande richting A1 - Amsterdam... :eusa_think:

The Driver

Vanochtend, rond kwart voor 1. Een donkergroene T-5R nabij de brug van gorinchem. Bestuurder had een dame als passagier en bleef even naast mij hangen om oogcontact te maken. Ik had het allemaal een beetje laat door want ik was aan het bellen, natuurlijk niet hand free, wel te verstaan.

Overigens over de 250KM van Enschede naar Antwerpen met een gemiddelde van 150km/h gehaald  8)

elianmars

LS-BP-**

Van wie is deze mooie groene T-5R estate?

Staat vandaag bij ons in de wijk (Gouda).

Derks

Vanochtend 08:10 Arnhem op de Pleyroute richting Gelredome.
Groene? estate met forumsticker en kenteken iets van JV-JP-**

Nog even al slingerend gezwaaid, maar wist niet of het overkwam.

gr derks

FGG

Gisteren rond kwart over 12, bij het Hulsbeek in Oldenzaal: een zwarte T-5R zonder sticker.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

Gisteravond zondag 14 jan. rond 22:00 uur op de A67 een C70 Saffron met een aanhanger....kwam me met 130 kmh voorbij  ;D................heb nog een lichtsignaal gegeven haha! Ik zat in een freelander V6.

Gmid

Een c70 met aanhanger?  :eusa_doh:  :eusa_wall:  :eusa_naughty: :eusa_snooty:
Volvo C30 '12

FGG

Citaat van: Gmid op 15-01-2007 13:36:18
Een c70 met aanhanger? :eusa_doh: :eusa_wall: :eusa_naughty: :eusa_snooty:

Gistermiddag rond kwart voor 5, bij knooppunt Eemnes op de A1 voegde een C70 met aanhanger in.

Ik zie meer C70's dan 850 met aanhanger ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: