Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MUKKES

31-01 van Muiden naar Weesp, weer die groene estate, weer Ramon en Gea?

The Saint

Vanmorgen 8.45u een hele mooie groene T-5R estate vanuit woonwijk de Vroonermeer de ring in Alkmaar op. Je moet alleen niet meer roken in je auto, zonde... :eusa_naughty:
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Rond half 1 reed er achter mij, in de Dennenbosweg in Hengelo, een oud type (93-er) zilveren 850 (volgens een Estate). Kenteken was volgens mij: GX-DZ-** of GZ-DX-**.

Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

hah thnx ik dacht een 850 dus ff knipperen

Clapton

Vanochtend ca 10.30 uur in Schoten België Nederlandse Laser blue estate, iemand van hier ?

Snellebaksteen

Vanmiddag op A15 een witte V70 TDI van Estateservices zien rijden; zag er erg strak uit!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

@®-

Vanavond een Olive green 850 Estate bij het Shell tankstation op de rijksstraatweg (N44) in wassenaar, was rond 17.00 uur kenteken begon met NP

Ik reed niet met de Volvo maar met een niet te nader ander merk auto.

Ludo

hey, een clublid in dit filmpje ;D
wie herkent em...

Rudy-M

In Haarlem, een blauwe S70 met spoiler en Canisto's, op de Gasthuissingel.
Erg mooie wagen, trouwens.

Johann

Gisteren avond Enschede kruising Haaksbergerstraat - Usselerrondweg een zwarte T-5R estate met een mooi zwaar geluid, kenteken kon ik niet lezen.

Kwam vanuit Enschede richting de Helmerhoek.

elianmars

Citaat van: Ludo op 04-02-2007 19:55:44
hey, een clublid in dit filmpje ;D
wie herkent em...

Zo'n veerpootbrug monteer je toch ff bij jezelf voor de deur? Daar heb je geen doe-het-zelf garage voor nodig......  ;D

R o b

Zondagavond 4 feb rond 22:30 ergens tussen Breda en Tilburg opde A67: een 850 met kenteken JS-..-..

Donkere kleur en kwam echt voorbijblazen...ik zat lekker 7,3L/100 km te cruisen met de T4...,nog ff gas gegeven om kenteken te lezen maar de eerste 2 letters meer kon ik niet lezen. (is ook zo aso om met 180 10 m1 van iemand af te gaan rijden....toen verdween ie weer uit het zicht!

roelandt5

vanmiddag op de a2 richting amsterdam,bordeux rode 850 estate is mee opgereden tot maarssen en nam daar de afslag,ik reed door richting overvecht

kenteken vergeten  ::)

in maarssenbroek een donkerblauwe v70 estate ging richting vleuten

beide auto's hadden geen sticker of plaat zover ik kon zien

OJA niet emiel(brutus) maar wel 2 collega's van hem tijdens apk cursus ;)

grt
roeland

italia

Vandaag op een parkeerterrein bij mn werk in de Botlek, een saffron? V70 R met kenteken 68-PS. minimeeting?

roelandt5

vandaag op overvecht (utrecht) bij de snelle leeuw voor de deur een blauwe sedan 850 t5 donkere velgen en verlaagd en achterklep spoiler  . wouter????

grt
roeland