Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: breakman op 04-03-2007 22:52:19
Citaat van: Spin! op 04-03-2007 22:36:58
Ik ben in al die jaren ook slechts 1x gespot, wat me wel op valt is dat er alleen meldingen worden gedaan als men een wat exclusievere volvo zien ( de R versies ). Vandaar ook de aankoop van de CY...en nog door niemand gezien ondanks de 2000 km in 1 maand tijd...

Morgen rijdt ik weer naar m'n meis ( :eusa_dance: ) tijdens de avondspits, dus opletten allemaal! Ik ben te herkennen aan de scheve forumsticker  :eusa_doh:

ook ik ben met men "doodgewone" 10 v ooit eens gespot in mijn eigen land dan nog wel voor jullie buitenland !!!

Ik probeer altijd wel een fotootje te schieten als ik er eentje zie...maar meestal blijven ze niet stil staan...dan krijg je weer zo'n lege nutteloze foto (forumvulling)...Ik zal wat scherper gaan schieten!

www.vm-parts.nl

BasV70

Gistermiddag zo rond 12.45 uur op de A2 Utrecht –Amsterdam op de afslag naar de A9 een donkergroene 855 met forumstickert. Volgens mij een T-5R, maar ik kan het mis hebben. Zag er wel netjes uit! Zat zelf op de meest linkse baan, maar kon nog net twee baantjes opschuiven om er even naast te komen rijden.  :-X Helaas had de bestuurder volgens mij niets in de gaten.  :-\

Snellebaksteen

Vanavond rond een uur of 6 op de A13: 2 C30's achter elkaar die duidelijk aan het spelen waren met elkaar. Een zilvergrijze T5 met dubbelle uitlaat en kentekenplaathouder van Furness en een rode met dakspoiler en meegespoten bodykit. Enkele uitlaat.

Een klein stukje verderop liep het vast vanwege een ongeluk en toen reden we even in Volvoland: voorop 2 zwarte V50's, dan de 2 C30's ik ernaast en achter mij een witte V40. Wat een drukte!

Nog even voor de duidelijkheid: Ik rij in die hele ranzige, rattige 855 in een vaag groen/blauw kleurtje met bijna zwarte velgen (vuil...) en heel veel kleine deukjes en plekjes.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Turbobiker

Citaat van: Snellebaksteen op 05-03-2007 19:57:01
Nog even voor de duidelijkheid: Ik rij in die hele ranzige, rattige 855 in een vaag groen/blauw kleurtje met bijna zwarte velgen (vuil...) en heel veel kleine deukjes en plekjes.

Hé, das die van mij >:(
De Tussenpaus

Snellebaksteen

Joh! Rij jij ook in een gasbak met 3.5 ton op de teller en met een brandstofpomp met kuren? ;D

Turbobiker

Citaat van: Snellebaksteen op 05-03-2007 20:07:53
Joh! Rij jij ook in een gasbak met 3.5 ton op de teller en met een brandstofpomp met kuren? ;D

:eusa_think:

Nee, dat dan weer niet, maar de uiterlijke overeenkomsten zijn er duidelijk wel... :P

(aan monsteR© wordt niet voor niets gerefereerd als zijnde GFT-container :eusa_wall: )
De Tussenpaus

Snellebaksteen

;D
Ik moest vorige week ook eerst met een riek en een kruiwagen de baksteen leegscheppen voor ik m'n collega's mee kon nemen hoor....
:eusa_shhh:

matRRR

Citaat van: Vertigo op 02-06-2006 05:16:33
Gister (donderdag) in Enschede:

Stationsplein, een zwarte 850 R estate met stijgerende eland op de zijschermen (**-PR-KB)

Jaaa, ook gespot, alleen dan wel 9 maanden geleden....
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

animalT5R

In Amsterdam tussen afslag S108 en S109,bij het BAM kantoor,CY estate,staat daar wel vaker.
Gezien ik er meerdere keren al langs ben gereden .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

S. Brouwer

Vanmorgen bij Mesman
2x blauwe v70 station. (1 classic en 1nw type)

Emiel

Een Saffron V70R in Amersfoort...met van die immitatie R hoepels... :(

Rayman

Joachim1

Zee groen/blauwe volvo s60 T5 met  het stuur aan de andere zijde,kopleet carbon inleg en mooi leer.
Min puntje beetje schade:velg doormidden en andere was weg incl aadrijfas en remklauw,andere zijde  velg dus doormidden en nog wel een
leuk ap klauw en schijf op de as  :o Heico stiker achter op de klep  8)
Staat bij elferink beetje in elkaar enzo  :eusa_wall:

OMD

iemand bekent met een T-5 of T-5R uit Oegsgeest? (groene)

Gisteravond mee wezen spelen en reden toch allebei behoorlijk rap.

Maar ik ben stuk sneller hehehehe woooei

Vertigo

Citaat van: matRRR op 05-03-2007 21:58:30
Citaat van: Vertigo op 02-06-2006 05:16:33
Gister (donderdag) in Enschede:

Stationsplein, een zwarte 850 R estate met stijgerende eland op de zijschermen (**-PR-KB)

Jaaa, ook gespot, alleen dan wel 9 maanden geleden....
Wow, en dat lees je nu? Ik weet nog dat ik 'm gespot heb, maar is wel graven in mijn geheugen zeg!