Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Citaat van: Taranis op 18-03-2007 16:36:27
Citaat van: Laserblue op 18-03-2007 16:25:45
Citaat van: Taranis op 18-03-2007 16:24:40
Vanmiddag gespot: de rode V70R AWD die bij de Groene te koop staat (stond?) voorzien van groene platen, op de A58... toch wel een mooie bak  ::)

Ik heb die auto nog nooit in het echt gezien, maar zo vanaf de foto.... Heel mooi :)

Van dichtbij valt ie tegen, motorkap moet opnieuw gespoten worden en de velgen zijn ook niet meer zo netjes. Verder wat kleine dingen maar toen ik hem vanmiddag op de A58 zag rijden in het zonnetje... schitterende bak  :eusa_drool:
Benieuwd of ie nu dan eindelijk verkocht is, ding staat er al meer dan een jaar.

Als die auto een beetje gefatsoeneerd was voor gisteren...Gemiste kans imho

fearless

Citaat van: Taranis op 18-03-2007 16:24:40
Vanmiddag gespot: de rode V70R AWD die bij de Groene te koop staat (stond?) voorzien van groene platen, op de A58... toch wel een mooie bak  ::)

En wie zou er op dat moment gereden hebben ??

Taranis

Citaat van: fearless op 18-03-2007 17:54:24

Iemand met een tweed colbertje... dat zie ik de heren op de foto's nog niet doen ;D

Rayman

Citaat van: Taranis op 18-03-2007 17:57:31

Iemand met een tweed colbertje... dat zie ik de heren op de foto's nog niet doen ;D

Ahum....Ik was er gisteren wel op gekleed...Gemiste kans...;D

Turbobiker

Citaat van: Rayman op 18-03-2007 17:59:35
Citaat van: Taranis op 18-03-2007 17:57:31

Ahum....Ik was er gisteren wel op gekleed...Gemiste kans...;D

Jij hebt al een mooie rooie ;) ;D
De Tussenpaus

Spin!

trouwens..afgelopen donderdag nog gespot door een vriend van me:

Hij reed in een grijze 323F ( maar is wel 850 enthousiast! )

www.vm-parts.nl

Freakybaby

De zilveren GLT in de signature van joost. Rond 15.30 op de havikstraat in Sittard. Ik gaf nog een lichtsignaal, maar volgens mij geen reactie
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 19-03-2007 16:32:32
De zilveren GLT in de signature van joost. Rond 15.30 op de havikstraat in Sittard. Ik gaf nog een lichtsignaal, maar volgens mij geen reactie

Nope, mijn pa was het niet ;)

Een look-alike  8)

Esveldt

Ja, ja.

Zo'n R-tje op de gril valt wel op!

Vanochtend Roy gespot op de Hogelandsingel.

Emiel

Cream Yellow T-5R sedan in Meppel JX-PD-0*

Stond bij Strukton Railinfra, bij het station. De hele familie spot mee!  :eusa_clap:

Vertigo

Tegen 13:00 vanmiddag op de Gronausestraat in Enschede ter hoogte van Euregio:

850 Estate in een lichtblauwe kleur (zoals Gixxer die heeft), met R voorbumper, US-knipperlichten en grote 850 sticker op de onderkant van de deuren. Iemand van hier?

Ik was undercover in een Volvo 460

FGG

Het valt me elke keer weer op hoeveel 850's er bij ons rond rijden en elke keer vraag ik me weer af of 't Forumleden zijn of niet:

- Zojuist bij de Texaco Westermaat: een donkergroen 855 op LPG, PJ-NG-** waarvan de eigenaar denkt dat waterpolo een "way of life" is. Blijkt 5 minuten later in de straat achter mij te wonen.

- 3 minuten later achter mij op de Beneluxlaan: een donkerblauwe of donkergroene oer-854 met een megadeuk in z'n linker achterportier, FL-FG-**

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

vanavond rond een uur of 21:00 bij het station van raalte in de bocht daar een donkere 850 kenteken beginnend met GB-??-?? Mijn meiske reed en knipperde niet ::)

Emiel

Emiel

Citaat van: Emiel op 20-03-2007 19:30:56
Cream Yellow T-5R sedan in Meppel JX-PD-0*

Stond bij Strukton Railinfra, bij het station. De hele familie spot mee!  :eusa_clap:

Hierbij de foto's: