Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Gisteren, begin van avond op de A1 bij Holten. Zilverkleurige terreinwagen (Toyota?) met autotrailer, met daarop een eveneens zilverkleurige V70 TDI, zonder kentekenplaten. Verse duitse import?
--
Autogas Inside . . .

Henkie P

Niet alleen in het oosten kom je ze tegen, vandaag in Rozenburg op het Emmaplein t.o. de +markt 33-GK-** zwarte T5R kliep er net langs, mooie auto nog op winterwielen (bRRR) kompleet met forum en 850club stickers

Rudy-M

Gisteravond bij H32 een zwarte 855. Volgens mij met de forumsticker links onderop de achterklep. Hij kwam van KLM OCC af en waarschijnlijk trokken de Pegs zijn aandacht ;D

RATFINK

Vanmiddag in Zoetermeer een rode 855 R kenteken begon met een N en had R emblemen bij de richtingaanwijzers op de voorschermen.

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 25-04-2007 00:28:18
Maandagavond rond 20.00 uur zag ik deze staan op het parkeerterrein van AC de Meern.

Iemand van hier?

http://www.familie-verweij.nl/volvo/AC%20De%20Meern.jpg

Zilveren sattelites?? Ik dacht dat alleen die van mij dat had.. Is er geen van het forum volgens mij.. :eusa_think:
[move][/move]

Spin!

Oh dit was die auto op de Dennenstraat te Nijmegen, vlak aan de sportvelden van Quick1888. Vorige week stond deze er ook. Schitterende auto!! Van een bekende?! Hij was dus niet grijs, en een model 94. Kenteken weer eens niet op gelet... :eusa_wall:

wie?

www.vm-parts.nl

Ludo

Citaat van: Erik_M. op 25-04-2007 23:37:49
kan even niet op z'n naam komen.

Robert.  (Rijns_t5r) ;)

Laserblue

Citaat van: haRtV70R op 25-04-2007 20:51:28
Citaat van: elianmars op 25-04-2007 00:28:18
Maandagavond rond 20.00 uur zag ik deze staan op het parkeerterrein van AC de Meern.

Iemand van hier?

http://www.familie-verweij.nl/volvo/AC%20De%20Meern.jpg

Zilveren sattelites?? Ik dacht dat alleen die van mij dat had.. Is er geen van het forum volgens mij.. :eusa_think:

Volgens de lijst van Bram komt deze uit Gasselte (Drenthe), had je kunnen zien Huib ;) :P
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vertigo

Vandaag weer het een en ander gespot op de N18.

Vanochtend Haaksbergen -> Enschede. Zwarte 855R **-RN-KR
Vanochtend Haaksbergen -> Enschede blauwe 850 sedan PT-XR-**
Vanmiddag/avond bij Lichtenvoorde weer de groene T-5 met R-voorbumper van Mario (NN-JL-**)
Vanmiddag/avond Enschede -> Haaksbergen donkerblauwe V70R SL-DS
Vanmiddag/avond Enschede -> Haaksbergen blauwe 850 sedan PT-XR-** (zelfde als 's ochtends)

De overige heb ik niet onthouden.

Naast Mario nog meer forummers?

Spin!

Vandaag bij bezoek aan de kapper in Big Beuningen City...een T5 afkomstig van Hennes (nijmegen zoals u allen weet... )

Iemand?

www.vm-parts.nl

Remko

had eigenlijk een LBP moeten zijn :eusa_silenced:

Hylco

Vandaag op de Coolsingel. PL-F*-9* Zwarte roffel op gas. Volgens de kentekencheck van de club woont de eigenaar in Delft.

Heb niet het idee dat hij mij heeft gezien. Was maar goed ook, ik was op weg naar de IMO. Kl*t* Platanen bij mij in de straat leveren zoveel rotzooi dat hij er na een week bruin-geel uitziet i.p.v. zilver grijs.

Chris

Citaat van: Hylco op 26-04-2007 23:36:37
Vandaag op de Coolsingel. PL-F*-9* Zwarte roffel op gas. Volgens de kentekencheck van de club woont de eigenaar in Delft.

Heb niet het idee dat hij mij heeft gezien. Was maar goed ook, ik was op weg naar de IMO. Kl*t* Platanen bij mij in de straat leveren zoveel rotzooi dat hij er na een week bruin-geel uitziet i.p.v. zilver grijs.

Wassen maar Hylco ;D

)()()sT

Jawel!!!!!!

Voor ons Limburgers is het een zeldzaamheid om een "vreemde" sticker te spotten, maar woensdagmiddag was het zover :)

Tussen Roermond en Weert op de A2 zag ik een groene 855 T-5R met sticker, kenteken **-PR-RS.
Ik reed incognito in een Renault Espace en de 850 reed net een afslag op.

Ik neem aan dat het Jazwessem is (maar is hij nog erg actief hier?)

8)

Vertigo

Vanochtend vlak voor 9:00 op de A18 bij Doetinchem: Olive Green 850 R sedan. NP-**-** Iemand van hier?