Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

rody

Citaat van: )()()sT op 10-05-2007 18:48:35
Citaat van: rody op 10-05-2007 18:41:25
verplicht overwerk; normaal ben ik of veel vroeger of veel later daar.
normaal kon ik altijd meerijden met collega's; maar door andere functies andere werktijden moet ik zelf rijden.

Troost je, ik kom net van een afspraak uit Eindhoven en zit nu nog even op mijn werk voor een eigen projectje waar ik zo heen moet...

Had je mij gezien in de rij?
dan moet ik blijkbaar de claxon naloeren...

tomCY

in lichtenvoorde zwarte t5r sedan werd niet gezwaaid ook helaas zonder clubkentekenhouder

Rayman

Citaat van: Vertigo op 10-05-2007 18:46:36
Heb weer eens een forum en clublid gespot op de N18.

Heb alleen geen idee wie dat was.

Was vanmiddag bij Varseveld, een donkerblauwe 850 sedan (PL-L-?-??), met forumsticker en clubkentekenplaat houder.
Heb nog even getoeterd en er werd ook teruggezwaaid.

Wie oh wie was dat?

Denk dat je Daan hebt gespot ;)

Vertigo

Citaat van: Rayman op 10-05-2007 18:55:16
Citaat van: Vertigo op 10-05-2007 18:46:36
Heb weer eens een forum en clublid gespot op de N18.

Heb alleen geen idee wie dat was.

Was vanmiddag bij Varseveld, een donkerblauwe 850 sedan (PL-L-?-??), met forumsticker en clubkentekenplaat houder.
Heb nog even getoeterd en er werd ook teruggezwaaid.

Wie oh wie was dat?

Denk dat je Daan hebt gespot ;)

Hmm, ja. Dat was Daan inderdaad.

Ik dacht alleen dat Daan een ander kenteken had. (Het ging te vlug om de bestuurder te herkennen)

Dave

Vanmiddag een gele T5R met belgische nummerplaat gezien op de autostrade van gent naar antwerpen. De nummerplaat was (bewust?  ;D) niet echt goed leesbaar. Spijtig genoeg had hem percies ook wel eens iets mee gemaakt.

markwinterman

vanmiddag in kloosterhaar kwam een bordeaux rode S70 langs met antraciet gespoten velgen was te ver weg om het kenteken maar zag er strak uit

Laserblue

vanmiddag tussen Krimpen en Schoonhoven een LBP V70R
wie spot me? :eusa_whistle:

(ja ik ben blij als ik er weer eens in mag rijden ;D )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Snellebaksteen

Zojuist op de A16 voor knooppunt Ridderster: een donkerblauwe S70 die net een aanrijding met een vrachtauto overleefd had, gevolg; van de Drechttunnel tot Ridderster file...

Wat ben ik blij dat ik vandaag met de andere 850 (motor) ben....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ties

Vandaag bij de sluis van Lith stond geparkeerd op het gras, een zwarte 855 T-5R. Kenteken LP-BD-..
33x.xxx op de teller. Best een mooie. Iemand van hier?! Geen forumsticker.

tomCY

dindsdagavond rond kwart voor 6 in doetinchem cy station met duits kenteken en xenon groot r-logo achterop de klep

Misha

Citaat van: Ties op 11-05-2007 16:43:40
......33x.xxx op de teller.
:o

En hoeveel ruitensproeiervloeistof zat er nog in het reservoir ?
Dan weet ik het wel, namelijk...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 11-05-2007 08:39:36
Zojuist op de A16 voor knooppunt Ridderster: een donkerblauwe S70 die net een aanrijding met een vrachtauto overleefd had, gevolg; van de Drechttunnel tot Ridderster file...

Wat ben ik blij dat ik vandaag met de andere 850 (motor) ben....

Ach 30 min om van Ridderkerk naar Terbrechtse plein te komen.

)()()sT

John Raven wederom gespot op de Heerlerbaan - Heerlen

FGG

Citaat van: Claudia op 12-05-2007 12:28:13
Ik kwam (volgens mij) deze gisteren tegen in de file...

http://www.volvo850club.nl/components/com_ponygallery/img_pictures/volvo23_20051202_952189134.jpg

Wat een plaaaaatje!

Fantastische kleur! Die kleur heb ik een paar maanden geleden in Avenhorn gespot.

@Animal: was dit niet de kleur die jij zocht?

Citaat van: animal op 03-05-2007 22:11:41
Heel aparte lichtblauwe[  :eusa_snooty: geen LBP!!!] 850 sedan om 0630 ter hoogte van Ranzijn in Alkmaar.
Jij ging richting Leeghwatrbrug,ik zat in 40 tonner van Schot Verticaal,iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Citaat van: Claudia op 12-05-2007 12:28:13
Ik kwam (volgens mij) deze gisteren tegen in de file...

http://www.volvo850club.nl/components/com_ponygallery/img_pictures/volvo23_20051202_952189134.jpg

Wat een plaaaaatje!
De chauffeur was erg grappig....was volgens mij een musical of erg dramatisch toneelstuk aan het repeteren, achter het stuur....en trok zich niets aan van alle verwonderde blikken! :D

Is ie nu van een forumlid?

Ik heb zo'n oer-850 in dezelfde kleur eergisteren nog gespot op de parkeerplaats van Sandvik (achterzijde) in Schiedam. De chauffeur stapte rond een uurtje of 20:30 in zijn roffel.

En gisteravond reed ik in Rotterdam achter een mooie (volgens mij) donkerblauwe 850 t-5 met onder zijn rechter achterlicht een sticker "powered by Rica" en een hele dikke uitlaat. Dat was rond een uurtje of 22:15 vlakbij de Kuip op de weg langs de Mc. Donalds, reden beide richting centrum. Helaas het kenteken niet onthouden :-\