Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: Hen3 op 24-05-2007 21:57:48
Ach jo... ik heb een van de allereerste stickers op m'n auto en ben nog nooit in het wild gespot...

Ik had ook een van de allereerste stickers, heb hem er zelfs weer vanaf gehaald. Ben toch al 3 keer gespot of zo. Maar zonder sticker word ik ook wel herkend.  :eusa_shifty:

Taranis

Citaat van: Emiel op 24-05-2007 21:25:44
Citaat van: Taranis op 24-05-2007 20:32:30
Citaat van: Snellebaksteen op 24-05-2007 17:59:56
maar ben nog nooit gespot.   :(

Och, als je wel gespot wordt gaan ze zitten mekkeren over hoe weinig afstand je op dat moment hield  :eusa_whistle:

:-* :eusa_whistle:

;D

reneetje

Citaat van: fearless op 24-05-2007 22:03:52
Ach jo... ik heb een van de allereerste stickers op m'n auto en ben nog nooit in het wild gespot...

Ik had ook een van de allereerste stickers, heb hem er zelfs weer vanaf gehaald. Ben toch al 3 keer gespot of zo. Maar zonder sticker word ik ook wel herkend.  gehoord :eusa_shifty:

;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Claudia op 24-05-2007 22:04:16

(het topic zou m.i. wel een stuk overzichtelijker worden als hier alleen de 850's/C/S/V70's mét forumsticker zouden worden beschreven. Ik kom dagelijks minstens 20 850's/C/S/V70's tegen zonder sticker. Nog steeds rijden er meer zonder dan met sticker rond....dus om nou iedere in het wild voorkomende 850/C/S/V/70 hier te noemen....)

Inderdaad, ik zou er onderhand een dagtaak aan hebben om alle NIET bestickerden op te noemen. Werk nu bijna een jaar in Bussum en kom nog elke dag nieuwe tegen. Ik vermoed dat het Gooi de hoogste 850/70 dichtheid heeft, maar die hebben nog nooit van dit forum gehoord, laat staan de club.  :eusa_think:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Hen3

Ik heb je wel een keer gespot....Mc Donald's Duiven! :D

Of je dat nou spotten in het wild kunt noemen....we hadden een afspraakje!  ;)

... daarna leek het meer op stalken trouwens  ;D

Hen3

Citaat van: pwassink op 24-05-2007 21:59:29
Het meest trieste is dat ik dit topic heb gestart en ook zelf nog nooit gespot ben...  :'(

rijd es langs dan, doe ik mijn best .. ! ;D  :angel:

Maar dat DOE ik ook! Ik kom regelmatig door Warnsveld als ik naar Zutphen ga...

Als ik nu eens langs jouw huis rij, 3x toeter en jij dan naar buiten komt lopen en mij toevallig spot...  :eusa_whistle:

pwassink

Citaat van: Hen3 op 24-05-2007 23:50:53

Vandaar dat ik je nooit zie ..

Dan ga je dus altijd zelfs met bril voor mij buiten bereik van Vorden langs .. hehe   ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Turbobiker

Citaat van: RATFINK op 24-05-2007 11:46:25
Nog geen 10 minuten geleden een groene 855 zonder dakrails met forumsticker op de Terbregseweg in Rotterdam 

Mag jij in de baas zijn tijd het forum op?

En het valt me tegen dat je monsteR© niet herkende... (en dat je hier niet eens schrijft dat het een hele mooie groene was met ruige velgen ::) )

En dat de bestuurder zwaaide... (ik twijfelde een beetje, maar je bleef lang genoeg kijken naar mijn wagen, en die vage damescruiser vlak naast je deed me beslissen dat jij het wel moest zijn ;D )

Volgende keer kom ik een bakkie doen!
De Tussenpaus

robbie409

Citaat van: RRRRR_Ramon op 24-05-2007 22:25:02

(het topic zou m.i. wel een stuk overzichtelijker worden als hier alleen de 850's/C/S/V70's mét forumsticker zouden worden beschreven. Ik kom dagelijks minstens 20 850's/C/S/V70's tegen zonder sticker. Nog steeds rijden er meer zonder dan met sticker rond....dus om nou iedere in het wild voorkomende 850/C/S/V/70 hier te noemen....)

Inderdaad, ik zou er onderhand een dagtaak aan hebben om alle NIET bestickerden op te noemen. Werk nu bijna een jaar in Bussum en kom nog elke dag nieuwe tegen. Ik vermoed dat het Gooi de hoogste 850/70 dichtheid heeft, maar die hebben nog nooit van dit forum gehoord, laat staan de club.  :eusa_think:
Bij mijn in Hilversum zet ik hem vaak in een straatje waar in een straal van 50 meter ongeveer 8 V70/850's staan. En dan ook nog wat ander Volvo-spul: V50, C30, S40, 940.
Ik ben de enige met een (voornemen) forumsticker. Die gaat erop na het aanbrengen van folie.

Hen3

Citaat van: pwassink op 24-05-2007 23:52:40
Citaat van: Hen3 op 24-05-2007 23:50:53

Vandaar dat ik je nooit zie ..

Dan ga je dus altijd zelfs met bril voor mij buiten bereik van Vorden langs .. hehe   ;D

:eusa_wall: Oh ja... Vorden... Ben ik laatst nog wel een ijsje wezen halen!

Barry_C70

I've been spotted!!!! ;D ;D ;D

Blue V70N with a forum sticker pulling a trailer, I'm the guy who signalled you in the Saffron C70 ;)

M.E. AMC

:o :o ;D
ben gisteren ook gespot alleen waarschijnlijk niet door een forumlid,
maar door de  :police: acceptgirobrigade :police: van koosje spee.
zal binnenkort wel een andenken ontvangen in de bus.  :eusa_wall:
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Flipjes 850 R

Citaat van: RRRRR_Ramon op 24-05-2007 22:25:02

Er zijn wel degelijk mensen in 'T Gooi die van het forum / de club gehoord hebben !!
Ik woon zelf in Naarden, en ja : er rijden hier erg veel Volvo's rond, en nee : ik heb ook geen sticker van het forum.
Ik ben nou eenmaal niet zo'n liefhebben van stickers........
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Thys

Gistermiddag om 6 uur op de N371/rijksweg van Havelte richting Assen vlak voorbij Uffelte, een bordeauxrode sedan, met enkele stickers op de achterruit, kon alleen in de gauwigheid niet zien of er een forumsticker bij zat. Ik liep daar de hond uit te laten.

Vertigo

Vanmorgen rond 10:15 op de Rijsbergse weg in Breda, blondine in een mooie 850 JN-NG-** Toevallig iemand van hier?

Bij toeval in Zundert een (inactief) forumlid gesproken.

Verder vanmiddag een sticker gespot op de Lasondersingel in Enschede. Zwarte 850 sedan uit Alter II met een alter I achterspoiler. L?-??-?? (Heb helaas alleen de L onthouden) wie oh wie?