Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Dave

Woensdag heeft een zwarte 850 T5 eenpaar van mn vrienden op de moto ff verloren gereden. :D
Als ik de situatie goed begrijp was het op de autostrade richting Breda (of ergens in die geburen) en reden mn maten met de moto achter hem terwijl hij aan't wachten was totdat een camion die an't voorbij steken was terug aan de kant ging. Eén van de 2 motors wou ertussen voegen maar dat heeft hij niet laten gebeuren. Daarna heeft hij nog teken gedaan dat ze maar achter hem aan moesten gaan en heeft hij is goed doorgetrokken :D

Chris

Citaat van: Erik_M. op 22-06-2007 09:17:26
Citaat van: Chris op 22-06-2007 00:58:03
Hedenmorgen om 08:00 uur een Saffron V70R bij Rijswijk. Ik ging Rijswijk in richting Den Haag, de V70 stond voor het stoplicht om de A4 richting Delft op te gaan. Vrouw achter het stuur met wat langer haar, zover ik kon zien kastanje-bruin of iets in die richting. Helaas nummerplaat niet kunnen checken, ging te snel. Iemand van hier?? :)

Die V70R met een vrouw aan het stuur zie ik wel vaker rond die tijd, gaat idd. via de A4 richting Delft.

gRoet
eRik

Enig idee of het iemand van hier is, of in ieder geval die auto?? :P

EdenAli

vandaag bij de lidl in Nijverdal een 850 met kenteken ff- plus sticker
ik zwaaide nog stond ook op de parking met de onze

RATFINK

Half uurtje geleden in Zoetermeer, 855 T-5R CY.

Kenteken begon met XX-..-..

RATFINK

Het regent hier CY's net weer een 855 T-5R kenteken JV-..-.. bij de Boerderij in Zoetemeer.

FGG

Vanavond, op de vliegveldstraat rondom Frans op den Bult. Een groene 854 (Vertigo?) en een zwerm Saffrons, volgens mij zag ik in ieder geval Marcel.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Staat ik net rustig met m'n lamme hoofd voor het raam mn bakkie zwarte meuk naar binnen te giete ( oke, ik stond naar mn eigen CY te kwijlen... ), Komt er een Saffron V70 langs rijden...denk je nou dat meneer aandacht heeft voor zn 'voorouder'? Nee...afpakken die handel! Wie was het?

www.vm-parts.nl

fbm

Citaat van: Spin! op 25-06-2007 09:12:56
Staat ik net rustig met m'n lamme hoofd voor het raam mn bakkie zwarte meuk naar binnen te giete ( oke, ik stond naar mn eigen CY te kwijlen... ), Komt er een Saffron V70 langs rijden...denk je nou dat meneer aandacht heeft voor zn 'voorouder'? Nee...afpakken die handel! Wie was het?

;D

de boekhouder

Vanmorgen rond 7:30, een groene 855 T-5-R (LX-DT-**) tussen Ens en Kampen (Noord);
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

GeertG

Gisteren stukje gewandeld in omgeving van station in Simpelveld (en gelijk even de stoomtrein nog eens van dichtbij bekeken). Kon de 850/V70 niet op 1 hand tellen  ;D maar er vielen er twee op.
Bij de werkplaats een Venetian Red V70 (of was het nu gewoon Bordeaux rood :eusa_think: ; in ieder geval was het geen R) met een nummerplaathouder van die ene bekende dealer uit Waddinxveen :eusa_whistle: en een Bordeaux rode 740.
Bijzonder aan die laatste was dat ie voorop een plaatje had van de Volvo 700 club/vereniging en achterop de ruit een forum sticker (niet van hier maar van de 'algemene'  :D)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Vertigo

Citaat van: FGG op 24-06-2007 20:23:03
Vanavond, op de vliegveldstraat rondom Frans op den Bult. Een groene 854 (Vertigo?) en een zwerm Saffrons, volgens mij zag ik in ieder geval Marcel.
Yes, it was me! Jij kwam hevig seinend tegemoed. Daardoor had ik door dat jij het was ;)

EdenAli

En vandaag knipperd ik eens niet maar een 850 naar mij.
Op de weg van nijverdal wierden thv de Mac donalds en ik reed niet eens in een 850 maar een scania deed ik iets verkeerd?

Jeff

Sins zaterdag gespot in Dronten, een groene Volvo 850 R estate... is deze jongen man al actief op het forum of nog niet  ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

marcelV70R

maandag een dagje binnenland gereden!!
was erg druk met kentekens noteren.
geen forumsticker kunnen spotten
s´middags rond 3uur een groene T5R  LR-SG-XX
stond op de A50 te tanken bij Texaco de slenk
zag er niet echt uit als een liefhebber.
velgen lelijk beschadigd
had een set banden achterin liggen.
rond 19.30u op de A1 Apeldoorn ri Almelo
een C70 saffron kenteken begon met ST-xx-xx
en om 19.45 op de A1 Apeldoorn ri Amersfoort
thv afslag Kootwijkerbroek/Harderwijk wederom een saffron
nu een V70 kenteken RZ-FV-xx.

Marcel

Spin!

Citaat van: marcelV70R op 26-06-2007 01:11:55
maandag een dagje binnenland gereden!!
was erg druk met kentekens noteren.
geen forumsticker kunnen spotten
s´middags rond 3uur een groene T5R  LR-SG-XX
stond op de A50 te tanken bij Texaco de slenk
zag er niet echt uit als een liefhebber.
velgen lelijk beschadigd
had een set banden achterin liggen.
rond 19.30u op de A1 Apeldoorn ri Almelo
een C70 saffron kenteken begon met ST-xx-xx
en om 19.45 op de A1 Apeldoorn ri Amersfoort
thv afslag Kootwijkerbroek/Harderwijk wederom een saffron
nu een V70 kenteken RZ-FV-xx.

Marcel

Die T-5R ken ik...die rijdt hier wel eens in Beuningen rond. Mijn vader ziet deze ook vaak op de Groene Heuvels staan ( recreatiepark ) bij een gekraakte boerderij....

dit is em:

www.vm-parts.nl