Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

Vanmiddag, Verspyklaan te Naaldwijk een 854 Robijnrood 414 met T5 velgen, grote voorspoiler en een zwart gemaakte grill met rechts onderin de hoek een R. Leek me wel een liefhebber te zijn. Uitlaatgeluid was ook niet origineel ;D. Misschien een bezoekje gebracht bij de Niham aldaar......??
Simply the best.......

Johann

Vertigo

;D ;D ;D

Zag jouw Toyota LandCruiser vanochtend ook staan

Edit: moet toch maar eens ook zelf wat foto's van mijn auto in nieuwe look maken...

Jeff

Van de week J. Hoeksema gespot met ze blauwe Volvo wat een mooie wagen zeg ;D Wel seinen in vervolg he je reed, langs de gulf ik kwam je tegemoet  8)
Donker grijse Volvo 740 GL kenteken **-36-BR
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

san

Safron V70R A 28 ri. knooppunt Hoogeveen...eind van de middag. 1 voorlamp deed het niet! ;)

markwinterman

vertigo.... :o
die velgen :eusa_drool: :eusa_drool:
die wil ik ook! :eusa_pray:

FGG

Zojuist, bij een prachtig huis in de bossen bij Doorwerth. Een V70N en een V70R Classic. Naast de auto lag een prachtige herder, ik denk een Tervuerense.

Ik was op de MTB dus niets kunnen noteren...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70R-obert

Vanmiddag rond een uur of 1 in Engelbert/Groningen een V70R Saffron Pearl nabij de wegversmalling (blokken). De weg was te smal om te reageren, hand van je stuur en de spiegel was eraf. Iemand van hier?

Eugene

Vanmiddag Domaso gespot. Volgens mij onderweg naar de Gamma? ;D

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Een V70, garnet red, van hier....(vertelde een collega)

Zag net in een flits een 850 sedan, en maakte hetzelfde geluid als die van Hajo.... :eusa_think:

Domaso

Citaat van: Eugene op 02-08-2007 17:35:58
Vanmiddag Domaso gespot. Volgens mij onderweg naar de Gamma? ;D

Naar Cranenbroek en Stassar. Had wel gedacht dat je iets zou zeggen over m'n defecte lichtje rechtsachter. Heb geen replacement meer; neem ik zaterdag wel mee.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Vertigo

Citaat van: markwinterman op 02-08-2007 13:12:17
vertigo.... :o
die velgen :eusa_drool: :eusa_drool:
die wil ik ook! :eusa_pray:

kwestie van ebay in de gaten houden en ze ophalen bij Denemarken :P

markwinterman

kan ze ook van jouw kopen toch?? ;D

Thys

Gisteren bij de RAI, thv P7, een mooie donkere estate, PR-DR-**. Later op de A28, Zwolle richting Amersfoort, thv afslag Wezep, een CY estate. Was zelf undercover in een Blauwe Iveco bus (3.0 hpt, lang niet vervelend...:D)

S. Brouwer

Gister ochtend thv afslag Midden Beemster een witte 855 gle met forum sticker.

Vanmorgen rond 12 uur op de overgang a8-a7 een groene 855 R ook met forum sticker(generaal??)

In beide gevallen under cover met de vrachtwagen, wel geknipperd met het licht maar geen reactie gezien.