Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Vanmiddag op de parkeerplaats van het politieburo bij station Lutterade onderstaande V70 met kenteken 24-xd-**

Eerste toelating in Nederland op 09-05-2007. APK tot 04-05-2008

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

animalT5R

Vandaag in Heerhugowaard een Saffron pearl V70R gezien,kenteken kon ik helaas niet lezen doordat we in tegenovergestelde richtingen  reden van elkaar.
Uiteraard reed ik in de CY...
Bestuurder zwaaide vrolijk terug.

Misschien dat ie hier wel eens komt  ???
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Vertigo

Vanmiddag / vanavond, 2 donkergroene 855's naast elkaar geparkeerd bij de Radstake. Toevallig iemand van het forum?

T-5R Jorn

Kwam Gisteravond In Doetinchem een zeer mooie zilver grijze (classic)v70 awd met dubbele uitlaat tegen, kon het niet helemaal goed zien maar dacht een forumsticker te kunnen herkennen op de achterruit. Iemand van hier?

Citaat van: Vertigo op 08-08-2007 19:35:11
Vanmiddag / vanavond, 2 donkergroene 855's naast elkaar geparkeerd bij de Radstake. Toevallig iemand van het forum?
reed eind van de middag wel in de buurt van Harreveld maar heb niet geparkeerd gestaan bij de Radstake.
MY RIDE 855 DOP T-5R

850Tim

Vanmiddag op Ypenburg (den Haag) een roze  ;)rode 854 met Columba's voor en zwarte metalen velgen achter ???
Simply the best.......

Misha

Vrijdag 3 augustus, rond 19:00 in Geldermalsen, een werkelijk prachtige Zilvermeeuw stage 1..., met forumsticker
Wie o wie ?
:eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Da's toevallig, die heb ik volgens mij ook gezien in Geldermalsen op die dag (moest daar toevallig zijn natuurlijk :eusa_whistle:).

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Oeh...vanavond toen ik bij de patattekes vandaan reed, schoot er een mooie 850 GLT Estate in Nautic voor me langs...Importje denk ik **-SF-??. In ieder geval zeer mooi in de lak, bumpers en velgen op het 1e gezicht...ook witte knippers aan de zijkant en V70 achterlichten.

En als je hier aanwezig bent en leest...sorry dat ik je zo verschrikkelijk bumperde en tenslotte toch inhaalde...anders werden de frieten koud he  ;D

www.vm-parts.nl

Duell

Rond 9 uur op rijswijkseweg in DenHaag een witte 854 <94 nummerbord heb ik niet onthouden.
Maar deze 850 had een speciale feature, een klpd ruitenwisser op de achterruit.

Ik vondt het geen gezicht, maar ach ik reed in een astra dat was pas erg.  :eusa_sick:

ed

Even een wat oudere: al twee maal een V70 TDi met pegasus 17" velgen gespot in Capelle a/d IJSsel (Essebaan). Erg mooi verlaagd en in geheel een stoeren auto. Iemand van hier?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Snellebaksteen

Citaat van: 850Tim op 09-08-2007 20:11:27
Vanmiddag op Ypenburg (den Haag) een roze  ;)rode 854 met Columba's voor en zwarte metalen velgen achter ???

Die zie ik regelmatig voorbij komen in Delft op de Kleveringweg (das dat weggetje langs de Mc Donalds naar Xotus). Lelijk apparaat.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Met wie heb ik zojuist lol gemaakt in de Heinenoordtunnel??

Het was zo'n opvallend zeegroen kleurtje die je vooral veel op de eerste serie ziet maar dit was een serie 2 sedan (volgens mij). Veel duimen omhoog, gelach en gezwaai, was even leuk sporten door de tunnel ;D :eusa_dance:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

wepster

donderdag avond op de A1 ter hoogte van deventer een 850 glt met sleurhut en een forum sticker links achter op de raam kenteken was dx-ls-@@ ik ben hem voorbij gegaan met de vrachtwagen met die tank ja ik weet het was een inhaalverbod maar had haast ;D hij ging er af bij afslag enter/goor  heb nog met de knipperlichten geknipperd  oja die zwarte gril staat hem erg goed  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

en ter hoogte van hengelo kwam me een saffron v70r met hoge snelheid voorbij zetten zo snel dat ik het nummerbord niet kon opschrijven  ;D heb nog getoeterd en met de lichten geknipperd waarop hij op de rem ging maar verder geen reactie

wie o wie waren jullie

Turbobiker

Net nog van de A2 de ring op bij Amsterdam. Cyaankali T-5R met de hele familie er in. Zag er zeer strak uit, heb niet op kentekens gelet, zag geen stickert...
De Tussenpaus

RRRRR_Ramon

Citaat van: Emiel op 02-08-2007 18:12:24
Een V70, garnet red, van hier....(vertelde een collega)

Zou ik kunnen zijn....... hangt er wel vanaf waar het was, ben net terug van 2 weken Oostenrijk.  :eusa_think:  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪