Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: volvosjonnie op 19-08-2007 17:57:41
Vandaag in Enschede aan de rigtersbleek, een mooi laag liggende zwarte T-5r, volgens mij hadden ze net een ijsje gescoord, met het kenteken 31-GX-##

Een bekende van het forum?

De auto is bij mij wel bekend, maar de eigenaar is niet actief op het forum.
Heb de eigenaar wel eens gesproken.

Auto ligt erg laag, is een geimporteerde italiaanse T-5R zonder R-voorbumper.

Wel een leuke auto om te zien.

volvosjonnie

Citaat van: Vertigo op 19-08-2007 18:04:06
Citaat van: volvosjonnie op 19-08-2007 17:57:41
Vandaag in Enschede aan de rigtersbleek, een mooi laag liggende zwarte T-5r, volgens mij hadden ze net een ijsje gescoord, met het kenteken 31-GX-##

Een bekende van het forum?

De auto is bij mij wel bekend, maar de eigenaar is niet actief op het forum.
Heb de eigenaar wel eens gesproken.

Auto ligt erg laag, is een geimporteerde italiaanse T-5R zonder R-voorbumper.

Wel een leuke auto om te zien.

Zag er inderdaad leuk uit van de achterkant, kon de voorbumper niet zien....  :eusa_clap:
Wanneer wordt het zomer..

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 18-08-2007 21:56:57
Citaat van: Esveldt op 18-08-2007 21:18:27
Citaat van: Vertigo op 29-07-2007 11:37:54
Gistermiddag rond 15:45 in Enschede, Kruising haaksbergerstraat / singel.
Kwam een donker grijze 855 T-5R (look) tegemoed (LB-**-**).
Bestuurder keek erg geinteresseerd. Iemand van hier?

Is volgens mij mijn achterbuurman.

Oh, die waarbij jouw kinderen nog wel eens de bal in de tuin trappen ;D

Dan heb ik hem al gespot voordat hij zich hier op het forum voorstelde...

Heb vandaag ff gekeken, was hem niet!
Maar hij heeft nu volgens mij wel een T-5 met een T5-R look. Deze stond te koop in Hengelo geloof ik voor 7000 euro of zo iets!

mehn

Citaat van: Esveldt op 20-08-2007 00:02:19
een T-5 met een T5-R look.

Waarom haal je dat streepje nu weg tussen de T en de 5 als je er een R achter zet? :eusa_snooty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Joachim1

Citaat van: Rayman op 19-08-2007 18:00:21
T-5 van Joachim1 hier door de straat. JT klinkt weldegelijk anders...
In Delden zeker?roffel is er idd bijna niet met een 3inch JT auspuff  ;D

Barry_C70

Groningen @ 17.45, on the Ring, West side, heading North and exiting to the Meubel Boulevard, I saw a Saffron S70R, didn't see the plates, was that you Michael?

Michael

Yep that was me sorry dit not see you!!  ;D  :eusa_shifty: I had to drop a collega off!

Esveldt

Citaat van: mehn op 20-08-2007 06:41:06
Citaat van: Esveldt op 20-08-2007 00:02:19
een T-5 met een T5-R look.

Waarom haal je dat streepje nu weg tussen de T en de 5 als je er een R achter zet? :eusa_snooty:

Ach ja, net terug van vakantie.

thuur

Volgens mij Martijn gespot (witte T-5 met Perfo's?), kenteken eindigt op 47?

Vandaag in Heerlen Centrum, ergens in de middag.

Gr 8)

Emiel

Citaat van: thuur op 20-08-2007 22:19:43

Gr 8)

Exhale... ;)

thuur

Citaat van: Emiel op 20-08-2007 22:23:33
Citaat van: thuur op 20-08-2007 22:19:43

Gr 8)

Exhale... ;)

:eusa_doh:

Toch te veel gefeest dit weekend 8)

Gr ;D

elianmars

Citaat van: Chris op 19-08-2007 01:02:47
Citaat van: elianmars op 18-08-2007 22:59:27
Citaat van: Chris op 18-08-2007 19:29:50
Gisteren in Gouda-centrum rond een uurtje of 18.45 een CY T-5R.  Heb helaas kenteken niet kunnen onthouden, misschien iemand van hier?

Die rijdt vaker door Gouda. Staat regelmatig geparkeerd bij industrieterrein de Goudse Poort. Ik heb het kenteken al een keer hier neergezet, maar geen reactie op gekregen.

Als het dezelfde is, natuurlijk  :eusa_think: Ik heb het in ieder geval over een sedan met (volgens mij) OZ Turismo's er onder, zoals deze velgen onder Eugène's wagen.

Klopt als een bus! Sedan, en inderdaad met OZ Turismo's. Weinig reactie, zelfs niet toen ik even stopte. Zal wel geen forumlid zijn :eusa_whistle:

Durft geen forumlid te zijn, denk ik. Gisteren heb ik de wagen twee keer gespot. Eén keer op dat industrieterrein geparkeerd en één keer onderweg. De wagen ziet er niet netjes uit. O.a. de koplampwissers zijn afgebroken........

WYD

Zondag kwam ik een vriendelijk zwaaiende CY T5r tegen..... Op het zuidelijke punt van Öland, een mooi Zweeds eiland. Was overigens een Nederlander! :D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

T-5R Jorn

Gisteravond(dinsdag 21aug) in Doetinchem stond een groene 850 (t-5R looks??) bij die cafetjes in de buurt v/d veemarkt met kenteken LR-PS-**. volgens mij was het geen t-5R maar hij had wel titans en de voorspoiler van een (t-5)R, achterbank lag plaat en had een kinderstoeltje voorin (voordat iemand hier een leuke opmerking gaat plaatsen: vanzelfsprekend op de bijrijdersstoel en niet de bestuurdersstoel). type-aanduiding achterop de wagen was meen ik alleen 850 of het was 850-badge rechts en volvo-badge links(dus geen t-5R of R badge). Hij viel me op toen ik aan het zoeken was naar een Parkeerplekje, natuurlijk heb ik toen de mijne ernaast gezet; geeft toch altijd een leuk beeld twee van die (bijna) identieke auto's naast elkaar.
herkend iemand deze auto? btw auto had geen forumsticker.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Marc O.

Vanmiddag, ca. half drie, Tilburg, Ringbaan West t.h.v. Het Laar, V70 kenteken XD-DS-xx, met heldere koplampen voorzien van xenon alsmede heldere achterlichten (niet zo fraai, naar mijn mening). Geen forumsticker, wel een R'etje achter het 2.5 embleempje  :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...