Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Vanmiddag 17.30 op de A28 Zwolle-Meppel een 850 estate zwart, laag, dikke wielen. Ik reed richting Zwolle die ander richting Meppel.

san

vanmiddag op parkeerplaats bij bushalte centrum harderwijk. rode 855 R  ;)

Chris

Citaat van: elianmars op 21-08-2007 17:30:17
Citaat van: Chris op 19-08-2007 01:02:47
Citaat van: elianmars op 18-08-2007 22:59:27
Citaat van: Chris op 18-08-2007 19:29:50
Gisteren in Gouda-centrum rond een uurtje of 18.45 een CY T-5R.  Heb helaas kenteken niet kunnen onthouden, misschien iemand van hier?

Die rijdt vaker door Gouda. Staat regelmatig geparkeerd bij industrieterrein de Goudse Poort. Ik heb het kenteken al een keer hier neergezet, maar geen reactie op gekregen.

Als het dezelfde is, natuurlijk  :eusa_think: Ik heb het in ieder geval over een sedan met (volgens mij) OZ Turismo's er onder, zoals deze velgen onder Eugène's wagen.

Klopt als een bus! Sedan, en inderdaad met OZ Turismo's. Weinig reactie, zelfs niet toen ik even stopte. Zal wel geen forumlid zijn :eusa_whistle:

Durft geen forumlid te zijn, denk ik. Gisteren heb ik de wagen twee keer gespot. Eén keer op dat industrieterrein geparkeerd en één keer onderweg. De wagen ziet er niet netjes uit. O.a. de koplampwissers zijn afgebroken........

Zonde zeg! Zelf niet gezien, kon de voorkant van de auto niet zien. De achterkant zag er opzich wel ok uit.. Maargoed, misschien maar goed dat het dan geen forumlid is ;). Het commentaar staat in de wacht ;D.

Spin!

Nou, 3 kwartier terug op de Oranjesingel Nijmegen...een luid toeterende groene V70...volgens mij ben ik gespot...maar door wie!?

www.vm-parts.nl

V70R-obert

Ja door mij!, je bent niet gespot, maar ik kwam van rechts oelewapper! :)

Marc O.

Citaat van: V70R-obert op 23-08-2007 15:50:13
Ja door mij!, je bent niet gespot, maar ik kwam van rechts oelewapper! :)

;D ;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Citaat van: V70R-obert op 23-08-2007 15:50:13
Ja door mij!, je bent niet gespot, maar ik kwam van rechts knappe jonge god in een CY :)

Dan reed je mooi door rood als je van rechts kwam  :eusa_snooty: Ik stond inmiddels netjes te wachten om links af te slaan... :angel:

www.vm-parts.nl

V70R-obert

Om eerlijk te zijn was het mijn vrouw die toeterde. Ze was verrukt een knappe jonge god in een CY te zien. Op de terugweg naar Gron. raakte ze niet uitgepraat, volgens mij staat ze nog steeds op de carpoolstrook in Zwolle :eusa_shifty:

Esveldt

Mag ik een teil!

pwassink

Citaat van: Esveldt op 23-08-2007 16:31:17
Mag ik een teil!

Jahoor, zoek er maar een uit !  ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

italia

Gisteravond, A6 bij Lelystad, een CY met slakkegang. Nog gezwaaid, wie o wie?

Spin!

Citaat van: V70R-obert op 23-08-2007 16:28:38
Om eerlijk te zijn was het mijn vrouw die toeterde. Ze was verrukt een knappe jonge god in een CY te zien. Op de terugweg naar Gron. raakte ze niet uitgepraat, volgens mij staat ze nog steeds op de carpoolstrook in Zwolle :eusa_shifty:

Je moet die vrouw van je eens in de gaten houden...als ze zelfs al toetert en uitbundig zwaait naar 'vreemde' mannen als je er naast zit ...wat zal ze dan doen als je er niet bij bent!? ;D

Had je nog wel gezien dat ik seinde met mn groot-licht? Hoop ook niet dat ze dat stuk te hard heeft gereden, ze stonde te flitsen!

www.vm-parts.nl

Domaso

Vanmiddag om 13.50 op de Tunnelstraat Freakybaby gezien. Je liet volgens mij gas los omdat er 'n motorknul van het keurkorps van Koos stond. Ik hoorde hem net tegen de aangehouden vent zeggen dat er 'n remlichtje niet brandde. Ik liep met m'n dochter op de stoep en zwaaide nog op je; waarschijnlijk te laat.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Rita

Citaat van: Spin! op 23-08-2007 14:39:50
Nou, 3 kwartier terug op de Oranjesingel Nijmegen...een luid toeterende groene V70...volgens mij ben ik gespot...maar door wie!?

Jaaaaa, dat was me  :eusa_dance:, ik had je al eerder op de Houtlaan gezien eerder op de dag maar was toen incognito onder de paraplu  :-X en later dacht ik, daar heb je Spin weer, dus ja je bent gespot, maar het was geen V70 hoor, 850 T5   8)

Rita

En ja, je grote licht ook nog gezien en als ze stonden te flitsen dan hebben ze de Saab die rechts achter mij reed en nee V70 Robert, jouw vrouw was het niet hahahahahaha