Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Wibren

zag vandaag een mooie LBP  :eusa_dance: staan aan de Wittevrouwensingel te Utrecht met het kenteken XV-JN-** Wie o wie  :eusa_think:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

pwassink

Citaat van: FGG op 27-08-2007 15:38:48
Zaterdagavond in een mobiel toilet op de Vrijmarkt in Maastricht. Drie plassende Forummers naast elkaar gespot! ;D

Toeval?

Thuurlijk, er zitten hier toch ook ras-zeikers ?   :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Turbobiker

Citaat van: Rudy-M op 27-08-2007 12:10:47
Normaal kijk ik al niet meer op van 855's in Haarlem, maar volgens mij reed gisteren Lars a.k.a. Turbobiker ;D over de Leidsevaart in Haarlem, richting centrum. Ik reed in tegenovergestelde richting, op weg naar een vriendin :) Was rond 15:15.

NOP, not me... Maar jij weet natuurlijk niet dat monsteR© inmiddels weer heel strak glimt ;D
De Tussenpaus

Duell

Om een uurtje of kwart voor 7 op de A2 richting Utrecht ter hoogte van Zaltbommel, een gruwelijk mooie zwarte S70 zonder sticker (jammergenoeg).
Maar met nummerbord  XX-XL-** . Ik was weer undercover dit keer in een 164. En het was geen Volvo  :eusa_shifty:

Rudy-M

Citaat van: Turbobiker op 27-08-2007 23:00:08
Citaat van: Rudy-M op 27-08-2007 12:10:47
Normaal kijk ik al niet meer op van 855's in Haarlem, maar volgens mij reed gisteren Lars a.k.a. Turbobiker ;D over de Leidsevaart in Haarlem, richting centrum. Ik reed in tegenovergestelde richting, op weg naar een vriendin :) Was rond 15:15.

NOP, not me... Maar jij weet natuurlijk niet dat monsteR© inmiddels weer heel strak glimt ;D

Hahaha, echt waar? lol :P
Ik zag alleen zo snel GFT-groen, niet-standaard kleur velgen en hoorde niet-zo-standaard geluid.

thuur

Zaterdagavond in een mobiel toilet op de Vrijmarkt in Maastricht. Drie plassende Forummers naast elkaar gespot! ;D

Toeval?

Die heb ik ook gespot ;D

Wel een bizar gebeuren ja.. Hele Vrijthof stampvol met mensen, maar wie kom je tegen... :eusa_think:

Gr 8)

Marc O.

Hoort eigenlijk thuis op het volvo-forum, maar goed: Enkele dagen geleden te Hulten, Langenbergse weg, een nieuwe S80, kenteken AA-50. Iemand van hier? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Toch wel een forumsticker achterop?  ;D

de boekhouder

Inkoppertje !!!!!!!   ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

michiel

Citaat van: Marc O. op 28-08-2007 10:38:31
Hoort eigenlijk thuis op het volvo-forum, maar goed: Enkele dagen geleden te Hulten, Langenbergse weg, een nieuwe S80, kenteken AA-50. Iemand van hier? ;D

Hihi. Zat er een forumsticker op?
*zoekt smiley met een kroontje & hermelijnen mantel *
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

GeertG

Citaat van: michiel op 28-08-2007 10:56:09
Citaat van: Marc O. op 28-08-2007 10:38:31

Hihi. Zat er een forumsticker op?
*zoekt smiley met een kroontje & hermelijnen mantel *

Maar die van die met bier proostende is wellicht beter (geen zin om te zoeken)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Laserblue

vanmorgen om 7.40 op de Van Brienenoordbrug richting zuid een
rode(ooit) 854 met kenteken GF-HG-0*
bestuurder had een streepjes overhemd aan.

iemand van hier? ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

reMARKable

+- 16.50 uur op A50 richting Arnhem bij splitsing naar A15 richting Elst. Zilver kleurige S70.. TH**** kenteken?

Lekker kontje ;)

Taranis

Zondag werd ik lange tijd gevolgd door een zilvergrijze schijtlijster... zelfs een vluchtroute over alle drempels die Goes eo rijk is was niet genoeg om los te rijden...  :eusa_think:

Vertigo

Vanavond weer een groene HH-ZB gespot in Haaksbergen.