Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

vanmiddag gespot 8)

De eigenaar
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rick.

Vanmorgen op de parkeerplaats aan de Anthoniuslaan in Blerick. Een mooie Dark Olive 855 met donkere ( Masitaly, of hoe heten ze? ) velgen. Heb ik al vaker zien staan dacht ik. Iemand van hier?
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Wout309t

Citaat van: )()()sT op 13-09-2007 22:28:42
Ja die kan ik me wel herinneren :)
Grappig!

Wilde eerst nog even een wedstrijdje doen, maar toen ik je typeplaatje zag leek het me beter dat niet te doen..:)
2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

Tja... Het T-5 virus duikt langzaam op  ;D

daytonawim

Rijd er iemand uit franeker met een R estate in het rond ???
Zo ja dan heb ik je gezien :-)

Freakybaby

Een donkerblauwe 855 TDi met ring stikker op de ring eindhoven vanmiddag rond 18.15

Rond dezelfde tijd een groene 855 (R of T-5R?) langs de kant in de berm op de ring eindhoven

Rond 19.40 tussen utrecht en afrit vinkeveen een zilveren S70 2.5T die nadat ik rechts begon in te halen ook met die vervelende belg in zijn bmw 320d aan het klooien was...

In alle gevallen reed ik met de zwarte 854, zit er iemand van hier tussen?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jeff

Gistermiddag -D©©©L- gespot met de rode 850 ;D reed op de centuurbaan in zwolle richting de nieuwe brandweer kazerne... Was undercover in blauwe Mercedes Sprinter in blauw met Korps Mariniers stickers erop  :eusa_dance:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Vanochtend!! Jeff gespot in blauwe Mercedes Sprinter in blauw met Korps Mariniers stickers erop :eusa_dance:
Ik was mn auto aant wassen!  ;D

Jeff

Citaat van: Teddy81 op 15-09-2007 12:05:43
Vanochtend!! Jeff gespot in blauwe Mercedes Sprinter in blauw met Korps Mariniers stickers erop :eusa_dance:
Ik was mn auto aant wassen!  ;D

Haha helemaal goed ;D herkende je me nog wel, eerst niet volgens mij he... :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Domaso

Wie reed er vanmorgen rond 10.45 in een zwarte 850 estate achter mij aan vanaf Neerbeek tot op de Industriestraat in Sittard waar je rechtsaf de Arendstraat in sloeg. Forumsticker aanwezig en knipperlichten in je spiegels.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Vandaag in de parkeergarage onder het stadsplein in amstelveen... Stond geparkeerd naast een groene 855 R (?) Stond er nog toen ik weer weg ging. Foto staat nog op de telefoon, die volgt maandag
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

vanmoregen volvo ton met familie zien staan aansluiten op de a4 in de file (ja ik was under cuver met de truck ;D) hij viel in de controlle van de duitse politie die een wegblokkade hadden op gericht voor een iligale race vande elitaire club met hun lambos en fereries en nog veel meer duurdere spullen op wielen.

maar wie die 855 estate was die er op 200 meter achter stond kon ik niet zien was een donkere kleur maar verder weet ik het niet meer  ??? ??? ???

Teddy81

VAnmiddag (zaterdag) een groene 855R met beige interieur gezien. Stond in een vage file en ging over een middenberm heen. Was tussen harderwijk en Ermelo. Ik was vermomd in een gele Volvo 1800ES (pa). Ik was eigenlijk op zoek naar het nachtbrakers topic, maar kwam hier terecht. ;D

Vertigo

gister aan het begin van de middag Esveldt 2x gespot in 5 minuten!

Eerst, geparkeerd op de oldenzaalsestraat (met raam half open, niemand in de auto)
En een paar minuten later rijdend op de Boulevard 1945 :P

Verder heel veel volvo's (850) gespot in Delden.
O.a. een 855R met aanhanger en open ramen, geparkeerd bij de Boemel (geen sticker
)

tomCY

Zonet bij de macdonalds in winterswijk volvo 850 t5 gespot met kenteken nz.##.02
zag er straks uit aleen geen orginele wieltjes clubstickers niet gezien wie o wie??
en op de terugweg van winterswijk naar aalten weer een 850 gespot met xenon en heldere koplampen ook blauw dacht ging aardig snel
maar dacht dat er nog gezwaaid  wie o wie