Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Turbo-Geek op 21-10-2007 11:53:29
Ik kwam van de week deze 'bijzondere' Volvo 440 tegen in Ede

http://home.quicknet.nl/qn/prive/sergio/440.jpg

Mod edit: foto veranderd in link ivm het kenteken

Klinkenbergerweg! :eusa_dance:

wel humor, een 440 met een (Renault) V6 ;D

@ Robert V70 NBP: Volgende keer beter! ik ben zelf ook een paar keer gespot zonder dat ik de ander gezien heb

S. Brouwer

Er is er één op het 440forum die zijn 460 heeft omgebouwd naar een 4x4, misschien dat je die tegen gekomen bent.

Citaat van: 440 forum
ik heb al een volvo 460 roodmetalic 2 liter met 1 turbo compressor en gechiptuned!!

result: 198,72 pk
custom made uitlaat twinpipe naar 2 dempers
wat dus klote is!! de KM teller!! top snelheid 197,64 digitale teller in just couple seconds!!

er ligt een 4x4 hydromatic wheel motor in.. dus houd in...
naaast de airco zit op de krukas een hydroliek pomp die door 2 dikke druk en retour lijding naar achteren loopt waar daar weer een hydroliek motor zit die geregeld word door een computer en die computer meet zoal omwentelingen die de voor wielen maken en berekent dat weer naar achter + ja geen grapje we hebben een traction control... het koste even tijd en de motor heeft er moeite mee maar het is gelukt

fearless

Jens is in zijn vorige leven gewoon Stalker geweest. Of ben je dat nog?  :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Een omgebouwde 460 naar 4x4 die vervolgens rond rijd met 440 badges en ook nog eens een V6 ???  Denk het niet .......
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Vertigo

Citaat van: fearless op 21-10-2007 12:50:47
Jens is in zijn vorige leven gewoon Stalker geweest. Of ben je dat nog?  :eusa_shifty:

Undercover Agent bij de AIVD ;D

DopdeDouwer

Citaat van: Laserblue op 18-10-2007 08:54:09
Gisteren ochtend gespot bij Prinsenland (Rotterdam) ter hoogte van het ziekenhuis een V70 met een jonge vrouw er in. groen/blauwig

Was dat jouw vrouw heer Douwer?
Nee, "wij" hebben een 850 GLE. Wij is mijn ouders. Ik rij de laatste tijd nog maar zelden in de 850. Afgelopen weekend wel even geleen voor een ritje capelle-warnsveld-capelle; ruim binnen de 3 uur weer terug :P Dat gaat me toch niet lukken met de 144.
Bij het ziekenhuis heb ik trouwens ook wel eens een forumsticker gespot.
Vierkant Rules

Chris

Rond 15.15 uur in Schiedam tussen de Tango en het politiebureau een blauwe 850 T-5 (sedan) met nr. NF-PB-**. Bovenaan op de achterruit een of andere tuningsstickert.. Ik ging rechtsaf naar het politiebureau, 850 in kwestie ging richting station Nieuwland. Wie o wie heb ik gespot? :)

Spin!

Citaat van: Vertigo op 21-10-2007 10:39:16
Citaat van: Rayman op 21-10-2007 10:32:49
Ik ken de auto denk ik wel...;) Is een CY in absolute nieuwstaat (was volgens mij ook op de after summer van '06)

Ik kan me die auto niet herinneren van toen :eusa_think:

De auto staat pas sinds 5-2-2007 op NL-kenteken, dus lijkt me sterk dat ie op de ASM '06 was.

Maar wat betreft de nieuwstaat, zo zag ie er in ieder geval wel uit.

P.S. Heb die auto trouwens ook niet eerder in Enschede zien rijden, en zo'n ding valt toch echt wel op.

Ik weet wel wie dat is  :angel:

Auto was aanwezig bij de BBQ meeting in Noordbroek afgelopen zomer. Toen in handen van Bertwin, maar die rijdt inmiddels alweer een NV70 D5. Laatst nog bij em geweest om een titan op te halen.

Nieuwe eigenaar heeft zich hier geloof ik nog niet gemeld, Jochem. Woonachtig in de buurt van Zwolle.

www.vm-parts.nl

volvosjonnie

Citaat van: Robert V70 NBP op 21-10-2007 11:45:17
en ondanks dat ik al diverse malen gespot ben door Jens heb ik hem nog nooit gespot helaas..... :P

Dan ben je vrijdag weer gespot, je auto stond alleen geparkeerd voor je huis, met een kat op je motorkap :eusa_snooty:

Vandaag in Utrecht voor de Jaarbeurs, een zwarte 855 t5r kenteken PP-**-** met een Dame en kind in de auto, het enige wat me opviel is dat de auto wel eens een poetsbeurt kon gebruiken ;D
Wanneer wordt het zomer..

Spin!

Goh, net voor de deur een Saffron V70 met een ongeschoren kerel met bril...kwam zo 2 bakken koffie stelen  :eusa_think:

www.vm-parts.nl

t5karel

Citaat van: Spin! op 22-10-2007 17:25:23
Goh, net voor de deur een Saffron V70 met een ongeschoren kerel met bril...kwam zo 2 bakken koffie stelen  :eusa_think:
Wibi?? ::).Die slobbert hier de automaat ook altijd leeg :evil:. ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Spin!

Citaat van: t5karel op 22-10-2007 17:28:45
Citaat van: Spin! op 22-10-2007 17:25:23
Wibi?? ::).Die slobbert hier de automaat ook altijd leeg :evil:. ;D.

Je kent em!

www.vm-parts.nl

Hylco

Vandaag rond 18.00 uur, een donker blauwe V70 met R voorbumpertje, grote TONCAR sticker op de achterruit en 16" Volans (leek zo iig). Stond in een zijstraat bij mij geparkeerd.

)()()sT

Blauwe 855 LL-XH-** met forumsticker staat hier voor de deur...

Kreeg al een sms van de eigenaar (Simmz) en dus gelijk ff wat geleuterd onder werktijd  :evil:

S. Brouwer

rond 13.00 een safron c70 gespot in Alkmaar, hij stond vast in de file tegen over het az stadion.