Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jur

Citaat van: thyzerrr op 31-10-2007 20:36:31
Vanochtend 8 uur in arnhem, een zwarte R estate, PR-JV-nogwat.

Ja, die heb ik zaterdag ook in Arnhem gezien. Mooie wagen zeg.

Thys

Gisteravond in Leeuwarden, nabij de Emmakade, een groene T-5R estate,  **-pp-tp

Sbv

Vanmiddag in St. Job in't goor rond 1345 - 14 uur. Een Saffron pearl V70 volgens mij TR-xx-xx met een leuke dame achter het stuur.

Marc O.

Vanmiddag ca. 13.45uur, A2 bij Den Bosch ri. Eindhoven, een LBP V70 R AWD, kenteken dacht ik XV-JN-xx
...The Nile isn't just a river in Africa...

R.Bijl

vanmorgen in gouda bij haastrechtse brug een bordeax rode 850 t-5 sedan,zag er zeer goed uit  :eusa_clap:.....iemand?

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

fearless

Wie reed er eigenlijk gistermiddag achter mij op de A28. Zal zo rond 13.30 geweest zijn.

san

CY estate bij Leen Bakker in Harderwijk.Rond 1630....

Freakybaby

rond 13.15 op de a2 amsterdam richting utrecht een zwarte 855 met geblindeerde ramen... Hele nette auto!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emiel

Ben, op de fiets.

Ronbroek

Wie stak vanmiddag z'n duim naar mij op vanuit een 855 thv Hooftman Schoonhoven ?  :eusa_dance:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

FGG

Vanmiddag, rond half 6, aan de weg Hengelo-Delden: een 854 met pech.

???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

Citaat van: FGG op 06-11-2007 19:43:10
Vanmiddag, rond half 6, aan de weg Hengelo-Delden: een 854 met pech.

???

Die heb ik ook gezien

volvosjonnie

Vanochtend een olive-green diesel met forumsticker kenteken XT-##-##( maar kan ook anders zijn k'zag het te laat)

Op de Oldenzaalsestraat kruising kotkampweg.
Wanneer wordt het zomer..

MarcoV

Citaat van: @®- op 03-11-2007 20:55:10
Vanmiddag rondt 17.40 de weg van Wassenaar naar Voorschoten MarcoV, ik reedt in die zwarte Hyundai   :eusa_shhh: met stickers aan de overkant, je keek nog naar me.
Het is wel even wennen die wieldoppen in plaats van de Peg's.

ja, zag die inderdaad, de wieldoppen zijn inderdaad geen pegs maar vind ze nog redelijk staan voor niet-lichtmetaal! En we rijden weer veilig door de winter zullen we maar zeggen!

MarcoV

volvosjonnie

Vanmiddag rond 14.45uur, Olive-green 855 met een custom grill...kenteken niet gezien
Wanneer wordt het zomer..