Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wepster

dinsdag avond op de A1 ter hoogte van oldenzaal een mooie bordaux rode 850 met spoiler en een forum sticker links onder op de achterruit  ik heb nog geknipperd maar hij hat de kuierlatten er zo in staan dat hij waarschijnlijk niet gesien heeft dat ik met de vrachtwwagen op hem heb geknipperd kenteken was hh-nv-@@
ik zag dat de chauffeur druk in komklaaf was met de bijrijder  

wie o wie was het ??? ??? ???

Freakybaby

ht-nn-** blauwe glt met de oude achterlichten, stikker boven het glt logo op de koffer.

Vanmorgen rond 13 uur op de A2 tussen Sittard en Eindhoven.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ronbroek

Wie reed er vanmiddag met een groene 855 T5 over de provinciale weg bij Stolwijk ?

Je kwam vanaf Vaartland en sloeg bij het industrieterrein weer af.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Chris

Citaat van: marcelV70R op 16-11-2007 23:06:59
vandaag in Den Haag op het rijswijkseplein
een V70 R in saffron
zag hem in een flits. begon met TH-**-**
ik was aan het werk bij het "strijkijzer"
apart gebouw hoor, en hoog!!!

Marcel

Ik werk op het Huijgenspark, ik kijk zo uit over het Rijswijkseplein en op het strijkijzer. Die R heb ik volgens mij op weg naar werk ook al enkele keren in Rijswijk gezien... weinig reactie! Zal wel geen forummert zijn.

viking_in_shorts

Niemand nog een zilveren C70 cabrio zien rijden???

Hij klinkt trouwens de laatste paar dagen wel als een diesel

hathü

Citaat van: viking_in_shorts op 17-11-2007 23:54:58
Niemand nog een zilveren C70 cabrio zien rijden???

Hij klinkt trouwens de laatste paar dagen wel als een diesel
Jawel hoor gisteravond nog, tussen Doetinchem en Dieren, reed voor mij, en daarvoor reed ook een V70, drie op een rij dus.

Domaso

Rooie Sien gezien rond 12.30 in Geleen op de Rijksweg.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Gijs 2.5 20v

Citaat van: wepster op 16-11-2007 23:07:19
dinsdag avond op de A1 ter hoogte van oldenzaal een mooie bordaux rode 850 met spoiler en een forum sticker links onder op de achterruit  ik heb nog geknipperd maar hij hat de kuierlatten er zo in staan dat hij waarschijnlijk niet gesien heeft dat ik met de vrachtwwagen op hem heb geknipperd kenteken was hh-nv-@@
ik zag dat de chauffeur druk in komklaaf was met de bijrijder  

wie o wie was het ??? ??? ???

Eindelijk na 2 jaar rond rijden in en rond Enschede met een forum sticker ben ik dan eindelijk gespot!! Geweldig! Ik heb alleen niets achter me zien knipperen. Ik had idd nogal haast.
Ik had me voorgenomen om me pas officieel voor te stellen op dit forum nadat ik in ieder geval een maal gespot zou worden. Nou bij deze. Woendag ben ik een dag vrij en had me toch al voor genomen om de Roffel eens goed in de was te zetten. Zal me dan even voorstellen met een foto van een glimmende Roffel onder het kopje "Wie ben ik"

Vertigo

Citaat van: Gijs 2.5 20v op 18-11-2007 13:12:52
Eindelijk na 2 jaar rond rijden in en rond Enschede met een forum sticker ben ik dan eindelijk gespot!! Geweldig! Ik heb alleen niets achter me zien knipperen. Ik had idd nogal haast.
Ik had me voorgenomen om me pas officieel voor te stellen op dit forum nadat ik in ieder geval een maal gespot zou worden. Nou bij deze. Woendag ben ik een dag vrij en had me toch al voor genomen om de Roffel eens goed in de was te zetten. Zal me dan even voorstellen met een foto van een glimmende Roffel onder het kopje "Wie ben ik"

Je rijdt dus al 2 jaar met Forumsticker rond in Enschede?

Verbaast me dat je nog niet gespot bent.
Enschede is de spotcapitalcity van Nederland.... ::)

In ieder geval welkom!

FrankvdAa

Gisteren tussen 16:00 en 17:00 een groene 855 of V70 (zag 't te laat) op de vluchtstrook van de A50 met daarbij een grijze Seat Leon van de KLPD.

Iets later kwam er een groene 855 voorbij (mogelijk dezelfde) waarvan de bestuurder nog even knikte... geen sticker gespot, maar mogelijk toch iemand van hier?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Roy V70R

Vrijdagavond haalde Jens nog even een lekkere snelle hap bij de Mac......net als ik.
Zat zelf in een Kia Ceed s.w. vol met reclame :eusa_silenced:
850 GLT - 855 T5 - V70R

Scooby Doo

Vrijdagochtend 9.50. Rode 855 R?? op de Antwerpse Ring, richting NL, ter hoogte van het Sportpaleis, uiterst kinkse baanvak. Je had er behoorlijk de vaart in, ik zat incognito op het rechtervak met de vrachtwagen. Met het verkeer dat er tussenzat kan ik niet met zekerheid zeggen of het nu een R was, maar er stonden blijkbaar toch donkere alu's onder. 54-**-** (papiertje ligt nog in de cabine (denk ik toch)
Puppy Power!!!

Vertigo

Citaat van: Roy V70R op 18-11-2007 21:37:03
Vrijdagavond haalde Jens nog even een lekkere snelle hap bij de Mac......net als ik.
Zat zelf in een Kia Ceed s.w. vol met reclame :eusa_silenced:

Was jij dat!

Ik bedacht me toen ik achter die Cee'd stationwagen stond dat ie van de achterkant (in het donker) wel wat weg heeft van een V50 phase I

En dan zeg je niet eens ff gedag terwijl we allebei moeten wachten tot onze overheerlijke maaltijd bereid is?

WYD

Vanmorgen rond half 8 op de schans in Veenendaal, een saffron V70R AWD.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Gmid

Citaat van: WYD op 19-11-2007 12:52:01
Vanmorgen rond half 8 op de schans in Veenendaal, een saffron V70R AWD.

Dubbele piep, XC grille?
Volvo C30 '12