Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Een rode estate in Leeuwarden, waar dringend een forumsticker op moet :angel:

Gmid

Citaat van: thyzerrr op 30-11-2007 00:22:58
Een rode estate in Leeuwarden, waar dringend een forumsticker op moet :angel:

:eusa_shhh: ssshhtt
Volvo C30 '12

Walter

groene 855 T-5R/R die zeer regelmatig in Woerden op de Europabaan rijdt...

Stop daar eens mee, raak afgeleid van mijn werk :P

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Vanmiddag op de Centuurbaan in Rotterdam een 855R met Masitaly velgen
kenteken: NV-ZH-** staat bij de RDW geregistreerd als grijs maar van een afstand leek het eerder donker- blauw of groen ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

animalT5R

Vanmiddag S Brouwer gespot.
Hij ging richting zaandam-purmerend vanaf alkmaar,en ik richting heerhugowaard [was ter hoogte van Ranzijn,alleen dan aan de overkant--nieuwe weg]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

S. Brouwer

Citaat van: animalT5R op 30-11-2007 17:15:52
Vanmiddag S Brouwer gespot.
Hij ging richting zaandam-purmerend vanaf alkmaar,en ik richting heerhugowaard [was ter hoogte van Ranzijn,alleen dan aan de overkant--nieuwe weg]

jeu heb je ook gezien. Ziet er goed uit met die geblindeerde ramen. Daardoor had ik wel wat laat door dat je je hand op stak  :eusa_whistle:

Er rijd bij de rijp nog een cy estate, die steekt nooit z'n hand op vandaar dat ik ook niet/laat reageerde.

FGG

Vanmiddag rond een uur of 3. Op de weg van Enschede naar Hengelo: een rode S70R zonder sticker. Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

marcelV70R

zojuist op de parkeerplaats bij de Karwei in Soest
een C70 saffron pearl cabrio
zou bij god niet weten wat je met zo'n auto bij de bouwmarkt moet.
gaat volgens mij niet zo héél veel in ;D ;D
misschien een kleine verbouwing :eusa_whistle:

Marcel

reMARKable

Zo vanmiddag in de stad Nijmegen. Mijn hemel van een 850's!!! :o niet normaal zoveel heb ik er gezien. :)

Hoogtepunt was toch de rode 850R estate

(met een blonde mevrouw achter t stuur) :eusa_shhh:

Thom V

Richting nijmegen centrum Zeeblauwe 850 R- Met turbo erop :-\ ,nummerbord kon ik niet lezen kwam te hard voorbij gereden

BasV70

Vanmorgen om 10:00 uur. Net buiten Bunnik richting Odijk. Een groene 855. Niet geheel schoon gewassen. Op winterbanden? Met een forumstickert en een beetje haast?! Jij ging rechtdoor naar Odijk, of verder. Ik ging rechtsaf de snelweg op richting Zeist. Heb geen kenteken kunnen spotten. Ik vond de stickert al een prestatie.

Gr. Bas

Ronbroek

Vanmiddag op de provinciale weg bij Schoonhoven thv de voetbalvelden, een grijszilvere V70 met custom grill en een R logo.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

R.Bijl

Citaat van: Ronbroek op 01-12-2007 21:25:15
Vanmiddag op de provinciale weg bij Schoonhoven thv de voetbalvelden, een grijszilvere V70 met custom grill en een R logo.

CBR?
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Emiel

Rode 850R Estate, vloog er voorbij na de rotonde bij Joure (A7), jij ging ook niet met de adviessnelheid door de bocht zo te zien... ;D

Later vlak voor de A6 ging je me weer voorbij, bij afrit Lelystad/Enkhuizen nog geknipperd.

PF-??-?? (korte termijngeheugen vol :eusa_wall:)

Spin!

Vrijdag op de A12 afslag Ede...een import 855 R in 609 met mooie gekleurde peuter stickertjes op de achter zij-ruiten...mooi! Kenteken:

00-TB-??

www.vm-parts.nl