Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vanavond, 2 deuren verder...Haagstraat Beuningen, een 855 in Dark Olive T-5R zonder TWR logo...kenteken: NV-N*-** ( dacht ik, natuurlijk weer niet goed opgelet )

www.vm-parts.nl

denkweb

Bas850

Vanochtend 13-12 rond half 9 van Lelystad naar harderwijk ter hoogte van het vliegveld een 850 sedan (LH-SX-XX) met forumsticker.

Wie was dat ik reed in de 940 estate.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Jan_D.

Gisteren rond 17.00 uur CY estate bij rondweg Alkmaar; Animal in z'n nieuwe wagen?

animalT5R

Citaat van: Jan_D. op 13-12-2007 18:03:10
Gisteren rond 17.00 uur CY estate bij rondweg Alkmaar; Animal in z'n nieuwe wagen?

Klopt Jan,onderweg van werk naar huis .
Gr Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Grijze Baksteen

Vanochtend, toen ik laan 40-45 op reed bij kamp Amersfoort (grijze 855 met alleen sidemarkers aan), kwam ik een knalrode T5 (?) met gele elanden op z'n zijschermen. Weet niet zeker of het een T5 was, maar hij had i.i.g columba's en een achterspoiler..

Moet haast wel een clublid zijn en het moet haast wel iemand van de politie zijn, want dat is +- naast DHV (waar ik werk) het enige "bedrijf" dat hier te vinden is  ;)

Wie oh wie was dit?
Wel geinig, een mede clublid als buurman  :D  8)
HeeRRRRRRlijk die 5 cilinder!!!

WYD

Citaat van: Grijze Baksteen op 14-12-2007 14:00:57
Vanochtend, toen ik laan 40-45 op reed bij kamp Amersfoort (grijze 855 met alleen sidemarkers aan), kwam ik een knalrode T5 (?) met gele elanden op z'n zijschermen. Weet niet zeker of het een T5 was, maar hij had i.i.g columba's en een achterspoiler..

Moet haast wel een clublid zijn en het moet haast wel iemand van de politie zijn, want dat is +- naast DHV (waar ik werk) het enige "bedrijf" dat hier te vinden is  ;)

Wie oh wie was dit?

Misschien m'n vriendin, die had vandaag de auto mee.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Grijze Baksteen

Citaat van: WYD op 14-12-2007 16:47:09
Citaat van: Grijze Baksteen op 14-12-2007 14:00:57

Wie oh wie was dit?

Misschien m'n vriendin, die had vandaag de auto mee.

Jep, het was jouw auto. Ik herken hem aan de GSM antenne, de eland stickers en het grote ronde eindstuk. Geen T5 dus, maar een soortgenoot qua motor ;)

Dat betekent dus dat je vriendin:
- of lid is van de golfclub?
- of bij DHV, de politie of het hondenasiel werkt
- of verdwaald was?

:D
HeeRRRRRRlijk die 5 cilinder!!!

WYD

De golfclub zullen we waarschijnlijk nooit lid van zijn/worden.
M'n vriendin zit op school en doet wel iets met honden, maar niet daar.
Over het verdwalen laat ik me maar niet uit  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Chris

Gisteren op de A13 Rijswijk - Rotterdam om 18:40 uur een CY 855 T-5R kenteken JX-LD-xx. Had geen achterspoiler.. Bestuurder leek mij niet op te merken.

Freakybaby

Vanmorgen rond 10.30 vanuit uithoorn naar amstelveen thv de kruising met de beneluxbaan een 855 met stikker, kenteken NF-JL-**..

Wie o wie?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Turbo-Geek

In Wadinxveen 3 maal 850 Turbo gespot, allemaal zwart  :eusa_boohoo:
Waarvan 2 absoluut niet meer origineel waren  :o
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

marcelV70R

vanmorgen rond 09.45 op de A12
Arnhem ri Utrecht thv Ede
een safron pearl V70 R(awd?)
met lichte velgen
ik reed aan de andere kant,
dus kon geen sticker zien.

Marcel

Chris

Vanmiddag bij de Volvo garage in Vlaardingen, rond een uurtje of 14:00, gingen net twee mooie C70's weg toen ik aan kwam rijden. Een zilverkleurige en een bordeaux-rode. Ik zag dat een van de bestuurders erg geinteresseerd naar mijn auto keek. Knikte nog even naar elkaar.

Iemand von hier?

Vertigo

Vanochtend, 9:45 in Assen geparkeerd: Saffron V70R (SV-V*-**)
iemand van hier?