Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

Vanmiddag op de veerweg? tussen de Texaco en de lekdijk Bergambacht nog gegroet naar een 855, iemand van hier ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

@®-

Afgelopen donderdagavond, rondt 18.15 uur, op de Rembrandtlaan in Voorburg een donkergroene V70 met Titans, kenteken begon met RG-##-## stond illigaal op de stoep bij snackbar Rembrandt.

Chris

Om 09.50 uur op de Scheepvaartweg in Schiedam, ter hoogte van de tramlus, een antraciet grijze 855 met R-bumpert.. Kenteken kon ik helaas niet zien.

Iemand van hier?

Wibren

Om 10.55 uur een CY 855 gespot die net de inrit van de ikea in groningen in ging.
Iemand van hier  ???
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

volvosjonnie

Ongeveer een half uur geleden een groene T5 gespot op de verst verwijderde parkeerplek >:( van de Ikea het kenteken was ST-TB-## met alu/winterubber eronder, iemand van hier?

Er stonden trouwens nog veel meer 850/855/S70/V70's, maar daar heb ik geen kentekens van, maar het viel wel op zoveel op één plek :)
Wanneer wordt het zomer..

denkweb

Gespot op onze truck: 00-ZD-BZ... kapotte R...!  ;)

mod edit: geen volledige kentekens posten!

Daniel480

Citaat van: Wibren V70RAWD op 24-12-2007 11:05:08
Om 10.55 uur een CY 855 gespot die net de inrit van de ikea in groningen in ging.
Iemand van hier  ???

Coyote1980 kan dat zijn

volvosjonnie

Citaat van: denkweb op 24-12-2007 13:54:34
Gespot op onze truck: 00-ZD-BZ... kapotte R...!  ;)

mod edit: geen volledige kentekens posten!

Deze heb ik ook voorbij zien komen op de snelweg richting Enschede een olive-green!?
Wanneer wordt het zomer..

Barry_C70

today in assen I saw this ##-XP-28

A US Import perhaps? Had the Volvo badge instead of side indicators and and SE emblem on the rear

wepster

gister middag een t5 of t5r achter me tussen brunssum en heerlen kenteken jx-bj-## had een spoiler en winterschoeisel  ,iemand van hier ??? ??? ???

Barry_C70

just as an idea maybe we start using these and leaving them on windshields?

Ronbroek

:eusa_clap:

Rijdendeweg wordt het een beetje lastig  :eusa_think:  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

-D©©©L-

Het idee is leuk  ;D, nou alleen nog zo uitvoeren dat men niet aan een wagen hoeft te zitten.  :eusa_think:

michiel

Citaat van: -D©©©L- op 25-12-2007 23:30:11
Het idee is leuk  ;D, nou alleen nog zo uitvoeren dat men niet aan een wagen hoeft te zitten.  :eusa_think:
Paintballpistool met een sjabloon? ;D
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

RonnieDuck

Gisteravond in Hillegom

855 CY heel netjes gepoetst, jammer dat het volvo embleem achter miste en van die lelijke loodjes aan de titans rand,...verder mooie bak.

Netjes briefje onder de wisser gelaten.

..-PS-JH

wie o wie
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid