Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Vanmiddag aan het einde van de middag..

Een zilvergijze V70 classic, schoon strak en fraai exemplaar duidelijk een liefhebbersauto geen stickers oid ..
Waar, In Markelo tegenover t oude gemeentehuis, geparkeerd naast een (ietwat smerige) staatsbosbeheergroene 850.

Iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Thys

Vandaag op de parking van Ahoy, een matzwarte 854 met Fearless-wintervelgen. Mooi!

Paar vakken verderop een mooie S40 met dikke velgen, MTE en Ring-sticker achterop, en dikke dubbele uitlaat. Mooie wagen!

Ook nog een witte Audi S5 gespot, weer ietsje verderop, erg gaaf!
Én er stond nog een een leuke 340, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien:)

Vertigo

Citaat van: Robert V70 NBP op 01-01-2008 21:11:15
Vanmiddag, knalrode <prachtige> 850R estate op de haaksbergerstraat waar vroeger de grote 1 zat. Kon nummerbord niet lezen want ik reed (snel) richting centrum.
Net zo een als Esvelt hiervoor had maar dan zonder de grote forumstickers.... ;D

Die zag ik vanochtend (6:50) ook daar.... die auto staat op Marktplaats te koop in Goor.
Ex Forum auto meen ik, was het toenmalige tweelingbroertje van Esveldts rode. (PL-RZ-**)

volvosjonnie

Vanavond om 17.44uur kruispunt bij de Menzis(Enschede), je ging richting de brandweer, kon alleen geen kenteken zien, 850 op winterrubber.

Vertigo toevallig?
Wanneer wordt het zomer..

Emiel

Citaat van: volvosjonnie op 03-01-2008 22:31:29
Vanavond om 17.44uur kruispunt bij de Menzis(Enschede), je ging richting de brandweer, kon alleen geen kenteken zien, 850 op winterrubber.

Vertigo toevallig?

Of als een taxichauffeur... :eusa_whistle:

Zonder twijfel Jens.  ;D

Spin!

Taranis, reed jij vanmiddag dan zo roekeloos door Vlissingen heen?! En ga je auto wassen ( als je 't was )

In Beuningen was het gister ook 850 dag...4 verschillende in 5 minuten, allen zonder sticker, en nee...niet op 1 oprit  ;D

www.vm-parts.nl

Taranis

Citaat van: Spin! op 03-01-2008 23:49:55
Taranis, reed jij vanmiddag dan zo roekeloos door Vlissingen heen?! En ga je auto wassen ( als je 't was )

Nope, wasn't me... tenzij je Vlissingen-Oost bedoelt maar daar heb ik niet roekeloos gereden. Er rijdt in Middelburg/Vlissingen een identieke GLT rond die er een nogal stevige rijstijl op nahoudt. Huib heeft 'm ook al een keer gespot toen ie net aan de kant gezet werd en dacht dat ik het was. Heb er laatst een keer naast gestaan bij de stoplichten bij de Mac in Middelburg en dat was wel een leuk sprintje ;D

En m'n auto moet inderdaad weer eens gewassen worden :-X

Wout309t

Vanmiddag rond 12:00 uur in de berm ergens bij Valkenswaard: Donkergroene 855, liggend op de kant. Stond al een zwart-achtige 855 bij evenals een bergingsvoertuig.
Afrit was afgesloten.
2011 V70 2.0T R-Design MT

FLA

Zwarte V70 vandaag in Delfzijl rond 13uur bij de Mc (RL-FL-XX) met gigantische verstralers voor de grille, "Swedish-Style" zeg maar. Aparte verschijning zo!

Vertigo

Citaat van: Emiel op 03-01-2008 22:33:08

Vertigo toevallig?

Zonder twijfel Jens.  ;D

Was ik inderdaad....

Heb jou dit keer niet gezien.

Edit: Kenteken valt ook niet meer te lezen, zo zwart ;D

Vanmiddag (rond 16:45 ofzo) op de N18 bij groenlo Cream Yellow sedan (J*-BH-1*)

tomCY

hey vertigo heb je mij weer gezien

waarom zag ik jou niet dan

Vertigo

Citaat van: tomCY op 04-01-2008 19:22:47
hey vertigo heb je mij weer gezien

waarom zag ik jou niet dan.

omdat ik als bijrijder in de Fiat Brava ( :-X ) zat, die voor jouw neus de weg overstak vanaf de BP.

volvosjonnie

Citaat van: Vertigo op 04-01-2008 18:34:31
Citaat van: Emiel op 03-01-2008 22:33:08

Vertigo toevallig?

Zonder twijfel Jens.  ;D

Was ik inderdaad....

Heb jou dit keer niet gezien.

Nee ik reed in de bus van de zaak...een zwarte...
Wanneer wordt het zomer..

Rayman

Chris SD op de A-1 ter hoogte van Apeldoorn :)
Tsja, en zo hang je dan weer een half uur aan de telefoon! ;D

Dennis850

vanavond rond 20.00 een witte 855 met 7 Volvo wieldoppen in Oosterwolde  ;D