Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

vandaag TomCY maar weer eens gespot. Dit keer op de parrallelweg van de N18 achter de texaco langs. ;)

Ik was dit keer undercover in een blauwe bmw 318TDS...

Vertigo

Citaat van: EVV op 31-01-2008 08:38:54
Hajo, kan ik jouw ook eens in Enschede gespot hebben? Daar heb ik ook eens een 854 met kenteken FF-PP gespot, ook blauw, ongeveer 2 weken geleden. Of je hebt een dubbelganger! (Volgensmij is mijn S70 ook kleur 412, noemen ze die tegenwoordig Tropical Green???)

Klopt, die rijdt hier ook rond, maar is Hajo niet. Tevens rijdt er in Enschede ook nog een donkergrijze (214) 854 rond met kenteken FF-PP-**. En in Haaksbergen e.o. rijdt ook zo'n donkergrijze 854 met kenteken FF-PP-**, maar die heeft groene spiegels.

Turbobiker

Citaat van: HJ850 op 31-01-2008 05:39:58
Of reed je alleen -te langzaam ;D- voor mij?

Als ik te langzaam voor jou reed, kun je voorstellen hoe langzaam jij reed. In de doordraaier de A10 op moest je er helemaal af ;D
De Tussenpaus

MichielMaas

Gisterenmorgen (woensdag) vanaf A2 culemborg in ... donkergroene v70 2.5D met sticker. kenteken SZ-**-**

san

Vanmiddag op de A28 jij kwam de snelweg op bij oprit Harderwijk/Ermelo en reed richting Zwolle...CY 854 ;)

pwassink

Citaat van: san op 31-01-2008 21:06:24
Vanmiddag op de A28 jij kwam de snelweg op bij oprit Harderwijk/Ermelo en reed richting Zwolle...CY 854 ;)

Reneetje ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

volvosjonnie

Zonet gespot in Enschede, eeftinkweg, wij gingen naar de en jij reed aan ons voorbij.

Jij reed in een zwarte 855 met het kenteken LS-SZ-##, heldere koplampen en een XC-grill zag er toppie uit :eusa_clap:, iemand van hier?
Wanneer wordt het zomer..

S. Brouwer

vanmorgen in Alkmaar thv bergerweg een dop 855 R

WYD

Vanmiddag rond half 3, een rode 855R in Almere Haven.
Ik reed incognito in een blauwe V70N.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

wepster

vandaag op de a28  bij de oprit assen noord een zwarte s70 met spoiler en links achter een grote forum sticker ongeveer zo groot als een a4 rond 10:50 vanmorgen was dit hij reed de autobahn op richting het zuiden
daarna op de a28 ter hoogte van hogeveen een 850 estate les auto(lijkt me de mooiste manier van lessen ;D)
en als laatste in neer op de napolions baan een 850 met forum sticker links achter op de ruit stond geparkeerd

wie o wie waren dit ??? ??? ???

MichielMaas

Er staat al enige tijd een witte 850 estate in Beesd, lange tijd met Duits kenteken, nu voorzien van nieuw Nederlandse platen. :eusa_dance:  Al forumlid ???  :eusa_think:

EVV

Vanmiddag zo tegen 12.30 voor mij rijdend op de singels in Enschede een groene 850, LB-ZZ-xx met een sticker van de 850 club achterop, geen forum sticker. Toch iemand die hier ook bekend is?

Esveldt

Vanochtens Rayman en Denjo gespot.

De een in Hengelo en de ander in Enschede.

FGG

Vanmiddag rond 12:45 op de Beneluxlaan in Hengelo kwamen we Tom tegen in die mooie rode R. Tom zag ons ook, hij knipperde ff met de lampen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

Vanmorgen op de A30 richting Ede, V70 blauw met Canisto's.

Leek erg op deze;