Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: GeertG op 06-02-2008 09:07:55
Afgelopen zondag een forumlid zelfs zonder 850 gespot  ;D

Goh, dat had ik ook  :eusa_think:
Compleet met bier, whiskey en sigaar  :eusa_whistle:

;D

GeertG

Citaat van: )()()sT op 06-02-2008 09:28:01
Citaat van: GeertG op 06-02-2008 09:07:55
Afgelopen zondag een forumlid zelfs zonder 850 gespot  ;D

Goh, dat had ik ook  :eusa_think:
Compleet met bier, whiskey en sigaar  :eusa_whistle:

;D

Je vergeet de Killipitsch nog  ;) (en dan zullen we het eten buiten beschouwing laten ;D)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

pooh

Citaat van: simmz op 06-02-2008 09:21:44
kijk! dat had ik vrijdagavond in het feestgedruis in Maastricht... ;)

volgens mij was dat zelfs een moderator...  :eusa_think:

en een ex-alfarijder...   :eusa_silenced:

Heeft Maikel ook een alfa gehad?

;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Chris

Rond 09.30uur op de Cornelis de Witt-laan in Den Haag een 855R. De auto stond geparkeerd. Kenteken PH-ZH-xx.

Wie o wie?

thuur

Citaat van: simmz op 06-02-2008 09:21:44
kijk! dat had ik vrijdagavond in het feestgedruis in Maastricht... ;)

Goh, dat jij nog weet dat dat vrijdag was :o

Gr :eusa_think:

wepster

maandag middag 12:30 op de a58 een zeer mooie zwarte estate met kenteken jv-db-@@
dubbele uitlaat en een dakspoilert.
hij reed van gilze richting breda .

wie was dit ???????????

FGG

Toeval?

Vanmiddag tussen 17:15 en 17:30 op de Europalaan richting de Ikea: een rode 854 oertype en 200m daarachter gewoon nog één!

Geert misschien in 1 van de 2?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Zo, het was vandaag wel spot-dag ;D. Een boel 850's en x70's gezien, maar helaas niet allemaal onthouden.

Een leuke die ik wel onthouden heb: wederom in Den Haag. Ditmaal bij de tramhalte "Bierkade", niet ver van het Rijswijkseplein. Daar stond een saffron V70R geparkeerd, met dubbele uitlaat, zonder spoiler... kenteken ST-TB-xx. De auto was erg vuil :eusa_naughty:

Wie was het? Marcel misschien? Je was gisteren ook in Den Haag aan het werk ;).

Freakybaby

Aubergine S70 2.5 rond 13 uur op de a2 richting den bosch.. Ik reed voor en daarna achter je tot de afrit naar de N65
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

laserblue vandaag gespot bij enige kruising van Bergambacht om 5 uur ;D. Ik was in cognito in een grijze defender ;D ;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Antonie

Citaat van: volvosjonnie op 06-02-2008 07:54:43
Citaat van: Vertigo op 05-02-2008 22:38:04
Citaat van: volvosjonnie op 05-02-2008 21:45:49
Citaat van: Vertigo op 04-02-2008 20:37:49
Even later (rond 17:15) een donkerblauwe V70 (Volgens mij Volvosjonnie) gespot op de rotonde op de buurserstraat. (80-DX-**)

Nee deze keer niet wij hebben 90-DX-**......

Vandaag zo rond 14.15uur aan de Padangstraat een groene 855 R dar olive green kenteken NV-GJ-** volgens mij, Antoine ???, je had de motorkap open hopelijk niets ernstigs?

Dacht dat ik de laatste letter van je kenteken verkeerd had gezien. De een-na laatste klopte nog wel. vandaar dat ik de cijfers dit keer maar ff gebruikte.

Ja, jij hebt Antonie inderdaad gespot ;) Als je ff een zijstraat in was gereden had je nog meer stickers kunnen spotten.

Nu nog het fotografische geheugen van jou :( om de kentekens te kunnen onthouden, mijn collega's worden zo langzamerhand gek van het kenteken noteren ;D

Nee niks ernstig hoor. Ruitenvloeistof ff bijvullen.

RRRRR_Ramon

Citaat van: Chris op 06-02-2008 19:58:27
Een leuke die ik wel onthouden heb: wederom in Den Haag. Ditmaal bij de tramhalte "Bierkade", niet ver van het Rijswijkseplein. Daar stond een saffron V70R geparkeerd, met dubbele uitlaat, zonder spoiler... kenteken ST-TB-xx. De auto was erg vuil :eusa_naughty:

Is Marcel niet, kenteken klopt niet, hij heeft een spoiler en is meestal schoon ;) Eigenlijk klopt alleen de kleur  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Laserblue

Citaat van: Bouke op 06-02-2008 20:37:36
laserblue vandaag gespot bij enige kruising van Bergambacht om 5 uur ;D. Ik was in cognito in een grijze defender ;D ;D

cool, ik kijk hier eigenlijk nooit maar daar gaat nu verandering in komen  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Chris

Citaat van: RRRRR_Ramon op 06-02-2008 20:46:59
Citaat van: Chris op 06-02-2008 19:58:27

Is Marcel niet, kenteken klopt niet, hij heeft een spoiler en is meestal schoon ;) Eigenlijk klopt alleen de kleur  ::)

Foute gok ;D

Wie dan?? ::) Kom er maar in...