Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Hedenochtend rond 1045 op de A15 ter hoogte van Sliedrecht een CY 850 T-5R etatate kenteken  72-PS-xx. Ik reed achter je tot Gorinchem.

Thys

Vanmiddag rond kwart over 4 op de A32 een groene 850 T-5R, kenteken geloof ik iets met **-xx-85
Poosje later bij de Mac langs de A28 bij Nijkerk nog twee 855's, waarvan 1 met Xenon en 1 op Titans.

tomCY

gistermiddag in lichtenvoorde een 850 r rood nette wagen kenteken begon met pp dacht ze moest even wat op de post dacht ik   ik undercover een cadillac

pwassink

Hedenmiddag , net buiten Vorden ..

Een Rode R estate in glimmende conditie met een dubbel uitlaateindstuk en geen clubplaathouder of sticker ..   :eusa_naughty:

Wel een schotpoort plakker, en ik vermoed ene Rene achter t stuur ..

We hadden beiden even last van wielspin in elk geval ..   ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rifwachter

dat heb je goed gezien !   lekker een stukje rijden met dit weer, en op de terug weg even een kop koffie gehaald bij mijn schoonouders in het mooie Vorden ( galgengoor )

leuk die rotonde  :angel:

groeten rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vertigo

Gisteravond op de A50 Oss -> Ewijk, witte 855 Estate met R-voorbumper LR-FF-**, werd ingehaald door mij en Tom en reed daarna een tijdje gezellig met ons mee. Nam daarna de afslag richting Nijmegen.
Auto kwam me niet bekend voor van de meeting in Urmond, maar toch iemand van hier?

Vanochtend en vanmiddag in Eibergen op de kruising bij Grooters een donkerblauwe V70R RX-DR-** iemand van hier?

RATFINK

Vandaag om plus minus 17:50 in Bleiswijk een zwarte V70 classic met zwart lichtmetaal en een forumsticker.

Glom als een ...... in de maneschijn en ging richting Rotterdam, kwam net voorbij rijden met de motorscooter.

haRtV70R

Een zwarte T-5R Estate, handbak,  29-JD-V*

Stond bij een uien handelaar in Urk waar ik moest laden.
Heb de eigenaresse nog ff gesproken, maar die wist niet of haar man hier actief was.. :eusa_think: Hij was er wel heel gek van. ;D (wat overigens niet te zien was gezien de 3cm blubber over heel de auto... :eusa_snooty:)

Wie?? :)
[move][/move]

Marc O.

Zilvergrijze V70R, vanmiddag rond 1700 uur op de Bredaseweg in Tilburg. Anyone?
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Vanmiddag om 17:35 Rayman weer gespot bij de watertoren richting Delden. 't Blijft onvoorstelbaar hoe die auto je tegemoet komt glimmen. 8)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

wepster

vandaag bij de firma VANDERLEE in herten net voor roermond een zeer mooie 850 estate met  r velgen het kenteken iets met vv en geloof mij hij was echt een koppen draaier .
wat kan eevoudig heid toch schoon zijn.
wie o wie was dit ???
???
???

Vertigo

aan het einde van de middag een DOP 850 R Estate (NP-SR-**) bij Den Sliem (Groenlo) op de N18. Iemand van hier?

rifwachter

woensdag morgen 08.45 uur in Eefde, mooie rode R sedan.

het zou DCCCL geweest kunnen zijn

klopt dit ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vertigo

Citaat van: Erik_M. op 19-02-2008 22:45:44
Citaat van: Vertigo op 19-02-2008 21:44:05
aan het einde van de middag een DOP 850 R Estate (NP-SR-**) bij Den Sliem (Groenlo) op de N18. Iemand van hier?

Dit is een DOP R Automaat met een zonnedak, een dubbel 'DTM' uitlaatsierstuk en stond laatst te koop op de MP. Aanvang tenaamstelling 06-02-2008.

gRoet
eRik
Klopt, die auto is het.

Maar is de bestuurder ook iemand van hier?

Flipjes 850 R

Vanochtend bij intratuin kortenhoef / hilversum een 855 CY JS-RX-** ( wel even wassen !!  ;D )
855 R Automaat Dark Olive Pearl