Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Soulfly

Citaat van: fearless op 21-02-2008 21:52:46
Om 17.15 een knalrode  :eusa_drool: C70 reed op de A28 richting Meppel, zelf reed ik gelukkig richting Zwolle.  ;D

Euh ... afhankelijk van waar vandaan gereden wordt kan dit geinterpreteerd worden als: "we reden met elkaar op" :)
('t duurde ff voordat 't muntje bij mij viel... Meppel & Zwolle zijn voor mij dezelfde kant op namelijk :D )

fearless

Citaat van: Soulfly op 22-02-2008 22:44:45
Citaat van: fearless op 21-02-2008 21:52:46
Om 17.15 een knalrode  :eusa_drool: C70 reed op de A28 richting Meppel, zelf reed ik gelukkig richting Zwolle.  ;D

Euh ... afhankelijk van waar vandaan gereden wordt kan dit geinterpreteerd worden als: "we reden met elkaar op" :)
('t duurde ff voordat 't muntje bij mij viel... Meppel & Zwolle zijn voor mij dezelfde kant op namelijk :D )

Hmm nee, reden wel in tegenover gestelde richting. Ik kwam vanaf Meppel.  :eusa_think:   ;D

MarcoV

Citaat van: Erik_M. op 22-02-2008 12:34:20
Citaat van: @®- op 22-02-2008 10:38:12
Vanmorgen in Voorschoten een 850R gezien met Tritons eronder, een hele mooie 850 met hele mooie wielen.

Een groene sedan ?, dan is het wellicht Allard met z'n T-5R.  

Zelf zag ik vanochtend een CY Estate op de Lange Kleiweg in Rijswijk, richting Delft.

gRoet
eRik

Ja, die zie ik ook regelmatig rijden of staan op de schoolstraat in Voorschoten.
Inderdaad een mooie auto!

MarcoV

T-5R Jorn

Citaat van: Vertigo op 22-02-2008 20:20:07
Citaat van: tomCY op 22-02-2008 20:08:49
hey vertigo

heb je wel gezien en ook het knipperen maar was te laat met zwaaien en die CY estate heb ik ook vandaag ook gezien ging richting doetichem om half 5 dacht ik

Klopt, was ergens tussen 16:15 en 16:30 dat ik die CY Estate tegen kwam. Dach eerst dat jij het weer was, maar het bleek een Estate ;D

Die CY Estate kwam ik gister ook tegen, rond 16:30 bij Lichtenvoorde. Dacht ook al dat het tomCY was totdat ik het extra stukie achtekant zag ;D. Ik heb hem nog geseind waarop hij vriendelijk zwaaide.   
MY RIDE 855 DOP T-5R

Vertigo

Citaat van: T-5R Jorn op 23-02-2008 11:53:15
Citaat van: Vertigo op 22-02-2008 20:20:07
Citaat van: tomCY op 22-02-2008 20:08:49
hey vertigo

heb je wel gezien en ook het knipperen maar was te laat met zwaaien en die CY estate heb ik ook vandaag ook gezien ging richting doetichem om half 5 dacht ik

Klopt, was ergens tussen 16:15 en 16:30 dat ik die CY Estate tegen kwam. Dach eerst dat jij het weer was, maar het bleek een Estate ;D

Die CY Estate kwam ik gister ook tegen, rond 16:30 bij Lichtenvoorde. Dacht ook al dat het tomCY was totdat ik het extra stukie achtekant zag ;D. Ik heb hem nog geseind waarop hij vriendelijk zwaaide.  

Hmm, dan waren er rond die tijd dus 4 850's daar op dat stukkie weg:
ik met mijn 854
TomCY met zijn 854 CY
Jij met de DOP 855
en die CY 855

We hebben allemaal die CY Estate gespot, maar elkaar niet.
Reden we dan alle 3 in de richting van Groenlo? nee toch? :eusa_think:

T-5R Jorn

ja, ik ging ook richting Groenlo, ben bij de laatste afslag van Lichtenvoorde(industrieterrein) richting Aalten gegaan, kwam de CY Estate tegen bij de 2de verkeerslichten in Lichtenvoorde, en dat was echt de enige 850 die ik op dat stuk heb gezien ???
MY RIDE 855 DOP T-5R

Vertigo

Citaat van: T-5R Jorn op 23-02-2008 12:29:13
ja, ik ging ook richting Groenlo, ben bij de laatste afslag van Lichtenvoorde(industrieterrein) richting Aalten gegaan, kwam de CY Estate tegen bij de 2de verkeerslichten in Lichtenvoorde, en dat was echt de enige 850 die ik op dat stuk heb gezien ???

Ik kwam hem tegen bij de 1e afslag naar lichtenvoorde. Ik reed dus zo'n 2 a 3 minuten achter jou. Ik seinde trouwens ook nog naar hem (in de veronderstelling dat TomCY het was)

Turbobiker

Groene 850R. Midden in Schoorl. In de duinen dan... Mannen waren aan het werk aan het mtb parcours. (waarvoor dank :eusa_clap: ) Iemand van hier?
De Tussenpaus

Nunki

vanmorgen rond 9:30 uur op de ring A10 vlakbij sloten richting amersfoort; een mooie 855 CY met forumsticker! Wie was? (kenteken 19-xx-xx)
Ik zat als een kind achterin m'n eigen zilvergrijze 850 glt  8)  Had iemand voor een proefritje, die hem overigens direct gekocht heeft  :D

marcelV70R

zojuist bij mij in de straat in soest
een groene 850 met heldere achterlichten,
R-spoiler en getint glas rondom
mooie donkere velgen en zo te zien een liefhebber

Marcel

Spin!

Net even op en neer geweest naar Leidschendam...en in een bepaalde straat, je gelooft het of niet:

Een Blackstone T-5R, een Dark Olive T-5R en een CY...en dat binnen de straal van 10m, verder stond daar ook nog een Bordeelrode estate, een nautic V70 estate, kwam er een 855 in nautic langs een V70 groen ( Corps Diplomatiek? )...onderweg op de A12 een 855 TDi in nautic, met een zwaaiende inhoud.

Daar zal toch wel een forumlidje tussen hebben gezeten?  ;D

www.vm-parts.nl

FLA

Vandaag rond 13:15 tegenover het pliesiebureau in Drachten op het Moleneind: Saffron C70 XN-BG-xx (of de letters in een andere volgorde), iemand van hier?

Chris S.D.

Vanmiddag ~15.15 uur op de A58 tussen Kruiningen en Rilland een 854 R in DOP, zag ik daar een trotse Taranis voorbij flitsen... ?

Ernst.R

Betreft Leidschendam
Dit is puur toeval, mijn beide buren rijden Volvo en nog een paar in de straat.
Ik denk dat ik de enige Forumlid ben.
Wat wel leuk is dat er altijd minimaal 3 tot 5 op een rij  voor de deur staan.
Zal mij eerdaags voorstellen met foto´s zodra ik (vrijdag) bij ET ben geweest en e.e.a. verlaag is.

Wibren

Gisteren rond 16.00 uur op de A7 richting Hoogezand, een CY 855 T-5R. Jij sloeg af richting de Euroborg en ik ging rechtdoor richting Hoogezand.

Iemand van hier  :eusa_think:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver