Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Hele mooie C70 met softtop in Houten op parkeerplaats van industrieterrein.
Heb 'm maar in een glimp gezien.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Reitse

Zwarte 850 estate, 12:03 op de Overcingellaan in Assen. Behoorlijk verlaagd....

reMARKable

Citaat van: Chris S.D. op 24-02-2008 12:07:15
Citaat van: Taranis op 24-02-2008 11:29:16
Jij reed in die vrachtwagen met witte oplegger dan of niet?
Wel met vrachtwagen, maar geen witte oplegger, wel zo:

http://www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/guido_wolfs/2005/aug/618_bn-th-91.jpg

volgens mij vanochtend chris gespot (of 1 van je collega's) met deze combinatie in Elst!... en JA ik stond op de trein te wachten ...:(

pwassink

Citaat van: FGG op 10-03-2008 08:34:41
Ik dacht Claudia te hebben gespot vanmorgen. Rond 7:25 kwam me een zilvermeeuw tegemoet vanaf Delden richting Hengelo en ik dacht Claudia te herkennen achter 't stuur.  :eusa_think:

Van Deutekom > Zutphen via Delden ?  Claudia ?  Mja via intratuin Lochem .. zou kunnen  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

FGG

Citaat van: pwassink op 10-03-2008 22:19:37
Ik dacht Claudia te hebben gespot vanmorgen. Rond 7:25 kwam me een zilvermeeuw tegemoet vanaf Delden richting Hengelo en ik dacht Claudia te herkennen achter 't stuur.  :eusa_think:

Van Deutekom > Zutphen via Delden ?  Claudia ?  Mja via intratuin Lochem .. zou kunnen  ;D

Ook Hengelo heeft een Ikea. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

HaRdCoRe-WeZ

Gisteravond op de Groene Kruisweg tussen Spijkenisse en Geervliet: Groene 854R met de welbekende forumsticker, helaas kwamen we niet aan een sprintje toe hihi.

BartusKN

Vandaag larserdreef in Lelystad rond 17:43 een mooie S70 donker blauw met meen grijze zijscherm knipperlichten en kleine eland sticker hier net boven. kenteken begon volgens mij met RV-1**-**. Je groette nog mijn collega stak zijn hand ook nog op. Ik zelf kon dit niet :eusa_shifty: gisteren zwaar gefitnessed dus kon niet me arm omhoog doen :(

*edit de S70 had uiteraard een mooie volvo stickert :)

animalT5R

vandaag om een uur of 10 op de A7 richting Pénd een DOP 855 R met eland stikker in de linkeronderhoek van het achterraam.
En dat ik op de boekelemeer richting huis ging een DOP 854 T-5R met winterbanden,ik denk dat dat Hein was,ging richting akersloot/heiloo,langs de HVC.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

pwassink

Citaat van: FGG op 11-03-2008 09:46:19
Citaat van: pwassink op 10-03-2008 22:19:37

Ook Hengelo heeft een Ikea. :eusa_whistle:

Dit zou kunnen, Maar:

Serveren die doordeweek ook knackebod tegen zevenen dan ?  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

macdriver

Citaat van: BartusKN op 11-03-2008 18:00:39
Vandaag larserdreef in Lelystad rond 17:43 een mooie S70 donker blauw met meen grijze zijscherm knipperlichten en kleine eland sticker hier net boven. kenteken begon volgens mij met RV-1**-**. Je groette nog mijn collega stak zijn hand ook nog op. Ik zelf kon dit niet :eusa_shifty: gisteren zwaar gefitnessed dus kon niet me arm omhoog doen :(

*edit de S70 had uiteraard een mooie volvo stickert :)
dat was ik
Ik heb je al een paar keer zien rijden en nu zei mijn collega ga er dan naast rijden normaal gaan we richting station ;D ;D

Chris

Vanmorgen om 08.45 uur net na de afrit Rijswijk bij de "tram fly-over" een witte 855. Het was een importje van het Amerikaanse continent. Kenteken 51-NN-xx.

Is dit iemand von het forum?

HeinT5R

Citaat van: The Saint op 10-03-2008 16:30:29
Ik denk HeinT5R te hebben gespot: vandaag door een enorme spray van opspattend water zag ik een groene T5-R sedan om 14.45u van de A9 afslaan bij motel Akersloot. Ik ging met mijn beamer nog even in de 8ervolging, maar vergeefs..

Is dus meer een aanname dat hij het was dan dat ik het nou goed kon zien...

Ik meen ook nog winterwielen eronder te hebben gespot, maar zelfs dat weet ik niet cker..
Citaat van: animalT5R op 11-03-2008 18:13:26
vandaag om een uur of 10 op de A7 richting Pénd een DOP 855 R met eland stikker in de linkeronderhoek van het achterraam.
En dat ik op de boekelemeer richting huis ging een DOP 854 T-5R met winterbanden,ik denk dat dat Hein was,ging richting akersloot/heiloo,langs de HVC.

Aanname is terecht, kan niet missen. "Het was mij" (2 keer)

Tja die winterbanden....maar ja met die k...e regen is het ook niet verkeerd.

Chris S.D.

Citaat van: reMARKable op 10-03-2008 19:44:10
Citaat van: Chris S.D. op 24-02-2008 12:07:15
Citaat van: Taranis op 24-02-2008 11:29:16
Jij reed in die vrachtwagen met witte oplegger dan of niet?
Wel met vrachtwagen, maar geen witte oplegger, wel zo:

http://www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/guido_wolfs/2005/aug/618_bn-th-91.jpg

volgens mij vanochtend chris gespot (of 1 van je collega's) met deze combinatie in Elst!... en JA ik stond op de trein te wachten ...:(
Dat zal 1 van de collega's zijn geweest, deze trekker reed namelijk elders en ik zat op kantoor in Naarden (doe af en toe een rit in het weekend). Maar goed mogelijk dat je een soortgelijke combinatie gezien hebt, Schotpoort levert praktisch dagelijks (golfkarton) bij de Heinz in Elst  :).

macdriver

hou deze ook maar in de gaten zit overdag bijna altijd een lid van de club op.
ik kom veel clubleden onderweg tegen met sticker.
Van deze daf rijd er maar een rond bij de mac de andere twee hebben een slaapcabine en deze niet. ;D ;D

Emiel

Ik zal hem in de gaten houden in Nijkerk... ;)