Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Robert Haven

Citaat van: WYD op 15-03-2008 12:26:56
Vanmorgen op de A6 afslag Almere-buiten, een zwarte 855 T5-R. Geen forumsticker ofzo gezien.
Citaat van: Emhavee op 15-03-2008 13:20:39
vanochtend alleen al 7 roffel's (estate) gezien,
wat is dat toch...
woon je in Brickstone Alley,
maar actieve forumleden ho maar...
iig allemaal stickerloos
Waat ligt dat Brickstone Alley dan? Je hebt in je profiel geen locatie opgegeven.... ;)

Emhavee

regio Haarlem eo
:eusa_whistle:
wel zo handig ja...

elmarconi

Citaat van: Robert V70 NBP op 15-03-2008 18:45:21
Waat ligt dat Brickstone Alley dan? Je hebt in je profiel geen locatie opgegeven.... ;)

Citaat van: Emhavee op 14-12-2007 10:26:56
Mijn naam is Merlijn ik ben inmiddels 31 en woon in Haarlem en ben sinds kort trots eigenaar van een antraciete 855 R

Brickstone Alley blijft vooralsnog een mysterie...

--edit-- 1 min te laat...
--
Autogas Inside . . .

FGG

Vandaag stond ik geparkeerd bij de Ikea toen een zwarte 850R MT naast me ging staan. Ik heb de man aangesproken en gewezen op 't Forum en de Club. Hij zou z.s.m. eens gaan kijken.

Ik ben benieuwd...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

S. Brouwer

Rond 12 uur, deze CY gespot bij de Intratuin in malden.
(Was daar met vrachtwagen)

Emhavee

Citaat van: elmarconi op 15-03-2008 19:00:21
Citaat van: Robert V70 NBP op 15-03-2008 18:45:21

Citaat van: Emhavee op 14-12-2007 10:26:56
Mijn naam is Merlijn ik ben inmiddels 31 en woon in Haarlem en ben sinds kort trots eigenaar van een antraciete 855 R

Brickstone Alley blijft vooralsnog een mysterie...

--edit-- 1 min te laat...

juist ja,
Brickstone Alley --> Haarlem eo ofwel Kennemerland

(ik durf rustig te beweren dat ik dagelijks meer dan 5 850/x70(classic) zie, maar tot op heden allen stikkert/forum-loos)
hou het een week bij en zie of het een beetje klopt...
ik zal de V70nieuw en V70 minder nieuw voor het gemak niet meerekenen

btw, groeten is bij voorbaat zinloos, blikken worden uitgewisseld en er kan heel af en toe een voorzichtig knikje af, niet dat ik daar op zit te wachten ofzo maar het is wel grappig te lezen dat in het Oosten van het land (ruim genomen) meer 'liefde' voor de roffel is te bespeuren dan hier in het westen.
(jajaja de wijzen kwamen uit het Oosten maar wijselijk gingen ze naar het westen...) ;D

Spin!

Citaat van: S. Brouwer op 15-03-2008 19:04:12
Rond 12 uur, deze CY gespot bij de Intratuin in malden.
(Was daar met vrachtwagen)

http://img296.imageshack.us/img296/6444/cymaldenpc9.jpg

Ah, die ken ik...die is van clublid R. Rogier...volgens mij geen forumlid. En dit is geen CY verkrachtiging...dat zijn z'n winterwielen ;)

www.vm-parts.nl

Spin!

Voor ik het vergeet...gister ook nog een DOP 855 T-5R zien rijden in Beuningen, met **-TV-VL

www.vm-parts.nl

Vertigo

Voor ik het vergeet....gister Esveldt's donkerblauwe V70 nog zien staan op het parkeerterrein van het diekman

elmarconi

Citaat van: Vertigo op 16-03-2008 23:01:49
Voor ik het vergeet....gister Esveldt's donkerblauwe V70 nog zien staan op het parkeerterrein van het diekman

Voor ik het vergeet, Esveldt's ouwe rooie nog zien rijden vrijdag achter het station van Hengelo...  ;D

--
Autogas Inside . . .

KIM

Citaat van: Wijnand op 14-03-2008 12:41:35
Hallo allemaal,

Ik heb in Nederland nog geen forumsticker in het wild gezien, ben je 1000km van huis: bingo!

Een mooie rooie R (16-TG-XX) met forumsticker en elandstickers op de voorschermen! Dat moet haast iemand van hier zijn. Dit was afgelopen zondag op de parkeerplaats van de Panoramabahn Kitzbuheler Alpen in Hollersbach. Heb de rode roffel daarna nog bij Pass Thurm zien staan.

Ben benieuwd!

Groeten,
Wijnand.

Da's leuk; zag idd aan het eind van de middag een 850 wegrijden en kon nog net de forumsticker ontwaren!

Lelijk he dat staal onder zo'n R! (heb er zelf geen foto van durven nemen)

Ben alleen zondag bij de panoramabahn geweest en de rest van de week in Pass Turm.

KIM

Wout309t

Zaterdagmiddag langs woonboulevard Sliedrecht: Zeer mooie saffron V70R en witte 'gepimpte' S70 met stickers en een heel gezin erin...:D

Stonden tegelijkertijd bij de stoplichten naar de A15.
2011 V70 2.0T R-Design MT

DD

zaterdag rond 14:00 A2 bij knooppunt hoevelaken richting apeldoorn een CY sedan reed zelf in de richting amesfoort dus was lastig sticker spotten.

Spin!

vanochtend rond half 12 een saffron C70 op de A12 bij....ja, hoe noemen ze dat daar? Achterhoek?  ;D

En net een mooie blauwe 850 sedan in de straat 2x...JV-**-**

www.vm-parts.nl

Laserblue

Vanmiddag in Bergambacht een donkere 855R op LPG
kenteken PS-GG-4*

Kennelijk geen club of forumlid want keurde m'n auto geen blik waardig op de rotonde ::)

en CornĂ©, je sticker zit scheef  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*