Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

vanmorgen een 855 cy rond 11.30 op de a15 onderweg richting nijmegen?

Chris

Schiedam, uurtje of 15.00.. een groene 854. Ging op de 'sGravenlandseweg bij klaverstede / de Burger King rechtsaf richting de Spaanse polder.

Wie o wie?

Emiel

Citaat van: viking_in_shorts op 22-03-2008 01:04:08
Vandaag lekker stuk geroffeld (=gisteren eigenlijk)

Volgens mij een aantal nederlanders tegengekomen:

1) net onder Göteborg een zwarte V70n met vleugeltje. Aangezien je aan de andere kant van de snelweg tegen me in reed, geen nummerbord of sticker kunnen spotten.
2) een groot aantal niet-volvo's
3) een groene t4 mini-volvo, geparkeerd naast een banaan met export kentekens :eusa_shhh: iemand van hier ?? :eusa_whistle:

Goh...wat een toeval... :eusa_whistle:

RRRRR_Ramon

Gisteren, vrijdag 21 maart in Hilversum omgeving parkeergarage Noordse Bosje , een groene 850 GLE sedan  met een kenteken als dat van Emiel maar dan de nummer 46. Bestuurder leek wel even op te kijken. Iemand van hier??
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

BartusKN

Vanmiddag rond 14:00 Lelystad in de Botter. JV-DB-**bordeaux rode 854 GLT met USA knippers voor.  geen sticker

pwassink

Vanavond op de Pleyroute bij Arnhem

Een Saffron C70 met Xenon iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

R o b

Citaat van: viking_in_shorts op 22-03-2008 01:04:08
Vandaag lekker stuk geroffeld (=gisteren eigenlijk)

Volgens mij een aantal nederlanders tegengekomen:

1) net onder Göteborg een zwarte V70n met vleugeltje. Aangezien je aan de andere kant van de snelweg tegen me in reed, geen nummerbord of sticker kunnen spotten.
2) een groot aantal niet-volvo's
3) een groene t4 mini-volvo, geparkeerd naast een banaan met export kentekens :eusa_shhh: iemand van hier ?? :eusa_whistle:

;D

(dat beledigen van de T4...ze zag het net staan  :eusa_naughty:  ;))

reMARKable

Vrijdag rond uutje of 17.20 spoorviaduct Meppel/Staphorst A28 richting Zwolle:

safron estate, daarachter een groene estate en daar achter een blauwe  8)

wie o wie?

ik reed aan de andere kant en de zag jullie opt laatste moment.

Scooby Doo

Paaszondag 16u45, A12 Antwerpen - Boom - Brussel, op het einde v.h. viaduct Wilrijk, een prachtige 855 T-5R in zwarte kleur, met niet originele uitlaat, nr.plaat was XHV-***.

Prachtbak!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik reed op de uitvoegstrook met de zwarte V70 R
Puppy Power!!!

Thys

Vanmiddag in Leeuwarden langs de Emmakade een 850R sedan, kenteken NV-ZH-**. Heb deze vorig jaar volgens mij ook al eens gespot in Biddinghuizen. Eigenaar zat erin, leek weinig belangstelling te hebben voor mijn enigszins gekneusde grijze gebakje :'(

fearless

Om 17.00 uur een V70R zilvergrijs, reed in Zwolle door de Rijnlaan (AA-landen). Donkere Comet's en dubbele uitlaat. Erg mooie auto.  :eusa_clap:

Wout309t

855 CY gistermiddag in Dordrecht, vlakbij de pont naar Werkendam..
2011 V70 2.0T R-Design MT

Barry_C70

12:01 - Julianaplein, Groningen A7 heading towards Drachten, a black 850 with black Oz multi-spoke rims, anyone?

12:30 - Unive' Kruising, Assen, heading towards the dealership, a dark blue 850 with LPG install and a driver with long hair?

Sbv

Hedenochtend rond 645 op de A15 richting Rotterdam tussen Gorinchem en Sliedrecht waarschijnlijk KIM gespot. Rode 850 R estate xx-TG-xx
Ik reed zelf de andere kant uit

850 2.5 20v sportsline

Gisteren - tweede paasdag - in Emmen, de wijk Rietlanden: een rode 850 estate, mét sticker