Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

DD

vannochtend 7 uur op de A9 richting haarlem een zilverkleurige V70 AWD met USA style knipperlichten en een licht interieur. Zag er goed uit kenteken 35-**-**

Emhavee

woensdagavond, voor stoplichten onder spoorbrug in Haarlem, antraciet 854R met titans, en dikke, rokende uitlaat... :eusa_whistle:
yep, ik nam die short cut.... :police:
iemand van hier???

animalT5R

Vandaag op de Noordervaart richting Avenhorn,een Lipton kleur 854 R.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Spin!

Pfff...veel gezien vandaag!

Een 855 Black Stone T-5R met Mercedes-spiegels en Sjonnie-lichten op lpg op de A50 ri Eindhoven
Een V70 Saffron op de A7 ri Alkmaar
Een C70 Saffron op de ring A10
Een 85 Black Stone T-5R normaal uitgevoerd A2 ri Utrecht...

Zo... :angel:

www.vm-parts.nl

Snellebaksteen

Vandaag bij mij voor de deur: een zwarte 854 alter 1 met meer dan 4 ton op de teller..... ;D

Was even gezellig Freek!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Rutger B

vanavond mc Heerenveen
DOP S70 was volgens mij  net gepoetst  ;D
we zwaaiden nog

Freakybaby

Een schone  :o 855 in standaardbuiten.

Reed verdomme zowat te ver, dat ding hoort rattig groen te zijn  :eusa_wall:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MJH

Citaat van: Claudia op 22-05-2008 22:06:30
Vanaaf halverwege de oprit A18 Doetinchem richting Varsseveld, stond een dakpanrode steenrode 850 zonder baasje....
Iemand van hier met een relais 103-probleem?  :eusa_think:

Ikke niet, werd toen gesleept op A7 :(
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

san

Weurt, Hogelands-Lagelandsweg, rode Alter 1 en donkerblauwe Alter 1 854.rond 8u.
Dieren, donkerblauwe V70R rond 15u....weg langs het station.
Apeldoorn, donkergroene 855 R op Kayersdijk en zwarte 855 R op kruispunt Deventerstraat en Zutphensestraat.Moeten haast wel club/forumleden zijn geweest gezien de staat van de Volvo's.
In de buurt van Garderen (in het bos bij bruiloft)ook een aantal mooie 850's gezien en op de N302 een paar mooie V70's. Leuk dagje :)

wepster

deze morgen rond de klok van elf uur een DOP 855 t5r op mooie groete velgen kwam hem tegen op de A 18 van varseveld richting doetichem ter hoogte van doetichem oost oja hij had een forum stickert er op zitten bestuurders zijde onderkant achterruit

wie o wie was dit  ??? ??? ???

ik was onder cuver met de vrachtwagen op weg naar varseveld

T-5R Jorn

Citaat van: wepster op 23-05-2008 21:08:15
deze morgen rond de klok van elf uur een DOP 855 t5r op mooie groete velgen kwam hem tegen op de A 18 van varseveld richting doetichem ter hoogte van doetichem oost oja hij had een forum stickert er op zitten bestuurders zijde onderkant achterruit

iets na elf :eusa_think:? ja, dat was ik op weg naar Moergestel, leuk om weer eens gespot te worden :laugh:. zit er ook een forumsticker op je vrachtwagen?, dan ga ik voortaan ook op vrachtwagens proberen te letten.(btw de velgen zijn de orginel 17"titans).   
MY RIDE 855 DOP T-5R

Michael

Gistermiddag in Leek op het industrie terrein aan de snelweg een mooie V70R Laserblue op gas! Mooie wagen!

Taranis

214 T-5 sedan, TP-LG-**... Volvopiet? Vanmiddag rond iets van half 4 door Goes en daarna de A256 op...

wepster

Citaat van: T-5R Jorn op 24-05-2008 11:39:27
Citaat van: wepster op 23-05-2008 21:08:15

iets na elf :eusa_think:? ja, dat was ik op weg naar Moergestel, leuk om weer eens gespot te worden :laugh:. zit er ook een forumsticker op je vrachtwagen?, dan ga ik voortaan ook op vrachtwagens proberen te letten.(btw de velgen zijn de orginel 17"titans).   

nee ik heb geen sticker op mijn vrachtwagen en die lever ik ook komende vrijdag in (ivm nieuw werk ) dus dan had ik hem er toch van af gehaald
maar jij zeg opweg naar moergestel toch niet naar het alom bekende adres om leuke hebbe dingetjes voor de roffel te kopen ;D ;D ;D

groetjes wepster

fearless

Vandaag in Zwolle 2 forumleden tegen gekomen.

1 in een gele 850 T-5R estate

en 1 in een gele.............

Lag gelukkig niet achterin, maar was bijrijder.  ;D  Duurde ff voordat ik het door had.  :eusa_shifty:   ;D