Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Verleden week: 2 fraaie estates HH-ZB-0? Bronskleurig in Grou en een onyx groene in Amsterdam met HH-ZB-6?. Alleen de voorkant van beide auto's kunnen zien.

san

07.45 Bosscheweg(langs het kanaal bij sluis 6) net buiten Beek en Donk.donkergroene T5-R.sedan.

MarcoV

Citaat van: speedyT5 op 26-05-2008 23:10:07
Vanmiddag (einde werktijd) op de rotonde in het Forepark voor Niham de S70 van MarcoV dacht ik. Kon niet zien wie er reed.
En een half uurtje later weer richting Wassenaar de Sijtwendetunnel in.

Ziet er echt gaaf uit met die donkere wielen.  :eusa_clap:

Dat was mijn vrouw die onze zoon opgehaald had bij stichting Ipse in Nootdorp!
En reed ze een beetje rustig ;D ;D
Dank voor het compliment, vind zelf de wielen ook zeer geslaagd!

MarcoV ;)

Jeff

Sprak Rutger (Spin) net en die heeft de volgende wagen gespot en had deze kleur nog nooit gezien op een v70...

http://i151.photobucket.com/albums/s157/djjefw/IMAGE_224.jpg

Gr Jeff :P

mod edit, geen leesbare kentekens plaatsen!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jeff

Denk het wel ja... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fearless

Citaat van: Laserblue op 27-05-2008 23:00:29
deze kleur?

http://www.v70r.com/forums/index.php?&autocom=registry&cmd=view_attach&type=registry_gallery&id=452

Neeee, deze kleur...

;D

Rijd in Meppel ook een V70 T5 classic rond in die kleur. Gister nog zien staan, erg mooie/nette auto.

Jeff

Rutger, reed in de omgeving Zwolle... dus waar die hem gespot heeft geen idee!  ;)

fearless

Citaat van: Jeff op 27-05-2008 23:10:05
Rutger, reed in de omgeving Zwolle... dus waar die hem gespot heeft geen idee!  ;)

Is in ieder geval niet die T5 uit Meppel, die hij gespot heeft is een diesel.  ;D

Spin!

Citaat van: fearless op 27-05-2008 23:18:19
Citaat van: Jeff op 27-05-2008 23:10:05

Is in ieder geval niet die T5 uit Meppel, die hij gespot heeft is een diesel.  ;D

Ja ik zal me er wel weer even mee bemoeien...ik reed in Sneek! Ik had deze al eens eerder zien rijden, en nu had ik zoiets van...FOTO! Maar het ding ging er gruwlijk hard vandoor ( Touran-termen )...dus moest flink aanpoten en met alle boete-risico's van dien, toch bijgehaald en een foto kunnen schieten. Het was inderdaad een diesel...vrij herkenbaar aan het nagelaten mistgordijn op de snelweg. Typeaanduiding deed het vermoeden ook bevestigen.

Maar...het is idd de kleur die Ivo op die C70 heeft. Erg mooi...dat is een zeldzame kleur op een V70, echt nog nooit eerder gezien. Op de C70 wel vaker gespot.

www.vm-parts.nl

Barry_C70

XS-TV-## Saffron C70 with silver pegs and xenon headlights, good looking chick driving it too. A7 at Hoogkerk heading towards Julianaplein, Groningen. Who was she?!?! I honked her and she then proceeded to drive behind me in the jam, 2 Saffron C's in traffic, what are the odds :)

Soulfly

Die zie ik vaker rijden Barry, ben alleen benieuwd wanneer ik jou nu eens tegen kom ;)

Robert Haven

Zojuist (ongeveer kwart voor 8) voor het kruispunt bij Intratuin Enschede op de Haaksbergerstraat zie ik een vrolijke knaap naar mij zwaaien..... ik kreeg even een raar idee  :eusa_think:
maar toen ging het lichtje branden......  ;D ja hoor... medeforumlid! Je reed in een groene (?) 854 R (?) (iig met grote spoiler op het kofferdeksel) en had nog een medepassagier aan boord, en natuurlijk forumsticker achterop en 850club sticker.

Sorry dat ik het niet direct begreep, maar was nog niet helemaal wakker  :eusa_doh:

Spin!

zojuist een laserblue op de ring groningen!

www.vm-parts.nl

Jorg Vseventy

Sinds 1-3-08 rijd ik toch zo'n 1000km in de week, vooral aan de westelijke zijde van het land. Ieder weekend de volledige A27 heen en weer, dagelijks A59 - A16 (Oosterhout -> Zwijndrecht) af en toe naar A'dam of richting maasvlakte. Bekijk elke 850 / X70 classic, maar tot op heden heb ik echter nog geen sticker gespot. Ik heb even teruggelezen, maar zelf ben ik (ook zonder sticker) ook nog niet gespot. Vooral het eerste verbaasd mij toch een beetje. Rijden alle stickers in het oosten des lands? :eusa_doh: Zal toch eens wat kentekens proberen te spotten en posten om te kijken of er ook westelijk georienteerde forummers zijn...