Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

reMARKable

afgelopen vrijdag, Nijmegen, Saffron c70 kruising Grootstalselaan/weg door jonkerbos met de Hatertseweg? tijd vergeten  :eusa_think: maar dacht rond een uurtje of 19.00-20.00? iemand van hier :eusa_angel:?

KIM

Citaat van: Flipjes 850 R op 02-06-2008 15:32:57
Om 15:00 uur in Kortenhoef een rode 855 R met sticker 16-TG-**
....... Mooi wagen   :eusa_whistle:
Dank je! De vrouw wordt altijd gespot...
Ik rijd toch echt de meeste kilometers met de R...

Marc O.

Witte 850 estate, kenteken LS-DD-xx of iets wat daar op lijkt, vanmiddag ca. 1700 uur bij ASML-kruispunt in Veldhoven. Geen sticker maar duidelijk wel een liefhebber.
...The Nile isn't just a river in Africa...

RRRRR_Ramon

Gisteravond rond 21.15 uur, Methode met z'n Onyx 850 GLT sedan, op de A27 richting Hilversum bij de afslag Bilthoven, even gezwaaid! ;D

Vanmiddag, maandag 2 juni om ca.14.30 uur, in Lelystad op de rotonden Houtribdreef/Westerdreef een witte(!) 855 R met kenteken **-TT-GV. Waarschijnlijk een ingevoerde aan het kenteken te zien.

(De TT is zeker, de GV niet helemaal.) ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Methode

Citaat van: RRRRR_Ramon op 02-06-2008 20:45:16
Gisteravond rond 21.15 uur, Methode met z'n Onyx 850 GLT sedan, op de A27 richting Hilversum bij de afslag Bilthoven, even gezwaaid! ;D

Vanmiddag, maandag 2 juni om ca.14.30 uur, in Lelystad op de rotonden Houtribdreef/Westerdreef een witte(!) 855 R met kenteken **-TT-GV. Waarschijnlijk een ingevoerde aan het kenteken te zien.

(De TT is zeker, de GV niet helemaal.) ::)

Hoi Ramon,

Zag je keurig onderhouden wagen al van verre glimmen! :eusa_clap:
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Bouke

Vandaag laserblue gespot op de rotonde van Bergambacht, maar wie zat er nou in? Was jij dat Hubert ik kon het niet goed zien ik reed aan de andere kant ;D

denkweb

PD-HX-xx @ depot Wijchen tussen de ww-opdrachten...

Heeft Meneer Hildering de V70 kapot?? ;)

Nunki

nu net rond 9:30 kruising Haarlemmerweg - Adm. de Ruijterlaan te A'dam:

een kopie van mijn eigen blauwe T-5, tot de geblindeerde ramen toe! Wel andere velgjes (mooie 17" antracietkleurige orig volvo velgen waar ik de naam niet van weet) Had verder een dikke dubbele simons er onder hangen.

Kenteken '23-GG-...'

Iemand van hier? Moet haast wel... zag geen stickert

Laserblue

vanmorgen een rode 855 met Volans... :eusa_think:
Bouke?  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

850 TDI Estate

Er staat in Zutphen al enkele weken schuin tegenover het Politiebureau, voor een garage en een (optisch) auto tuning winkel een hele mooie (zeker) niet standaard zilver grijse Volvo 850 (denk T5).

Niet standaard aan de meegespoten bumpers, witte zijknippers te zien, geen sticker zover ik heb kunnen zien...

Iemand van hier?
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

993GT2

Citaat van: Laserblue op 03-06-2008 12:50:04

Ooh daar... op de hoek bij die slager die vorige week nog.. ja je weet wel! Of was het nou op de snelweg vlak voor dat viaduct... ja nou weet ik het niet zeker meer. Toch nog een groot landje he, dat Nederland
;D ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

WYD

Zwarte 855 T5-R bij het diakonessenziekenhuis in Utrecht. Hopelijk niet voor nare dingen daar aanwezig.
xx-NV-BL

APK is al 3 maanden vervallen!!!
Volgens mij was deze auto van een liefhebber en is hij vorig jaar aan een "gewoon" persoon verkocht.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

FLA

Vandaag om 16:40 een zwarte V70(R?) tussen Drachten en Tynje richting Heerenveen op de A7.

fearless

Citaat van: 993GT2 op 03-06-2008 13:46:00
Citaat van: Laserblue op 03-06-2008 12:50:04

Ooh daar... op de hoek bij die slager die vorige week nog.. ja je weet wel! Of was het nou op de snelweg vlak voor dat viaduct... ja nou weet ik het niet zeker meer. Toch nog een groot landje he, dat Nederland
;D ;D

Denk op de rotonde van Bergambacht.  ;D

Citaat van: Bouke op 02-06-2008 21:46:33
Vandaag laserblue gespot op de rotonde van Bergambacht, maar wie zat er nou in? Was jij dat Hubert ik kon het niet goed zien ik reed aan de andere kant ;D

Vertigo

Citaat van: denkweb op 02-06-2008 22:40:07
PD-HX-xx @ depot Wijchen tussen de ww-opdrachten...

Heeft Meneer Hildering de V70 kapot?? ;)

Met dat kenteken? Te oud voor een V70, zal wel een 850 zijn dus.