Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: BartusKN op 05-06-2008 10:48:07
Citaat van: Bas850 op 05-06-2008 10:42:50
Citaat van: Gmid op 05-06-2008 09:58:24
Citaat van: BartusKN op 04-06-2008 23:54:09
Citaat van: Jeff op 04-06-2008 21:00:58
Vandaag ... zien...

Kenteken was iets met LD of LH ofzo..  :eusa_think:

ik ... scherm.

Dezelfde ... verder.
Silversand met xenon en een dame kan die van mij zijn geweest maar heb geen flinke schade, geen spoiler.

Bas

Geloof niet dat jij het was Bas, als ik het goed herinner had hij geen columba's

Als je dame in lelystad is geweest rond half 6 en dan bij het station is geweest is zei het geweest :) Anders was het iemand anders..., heb geen schade kunnen ontdekken
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Keukenboer, lelystad Ketelmeerstraat. Donkerblauwe C70 op tritons  met donkerblauwe softtop.

kenteken in speigelbeeld gelezen: **-GB-LL

Jorg Vseventy

Zojuist (12.15 uur) langs winkelcentrum Korte Ambacht in Zwijndrecht:

Silversand 855 op cetussen. Standaard maar nette auto. Net als mijn 875, zonder stikkert

LL-VB-**

Iemand van hier?

Bas850

Citaat van: Jeff op 05-06-2008 11:11:16
Als je dame in lelystad is geweest rond half 6 en dan bij het station is geweest is zei het geweest :) Anders was het iemand anders..., heb geen schade kunnen ontdekken
Dat zou heel goed kunnen, werkt daar in de buurt.
"to finish first, you first have to finish"

Soulfly

Welke Savron V70R (dubbele eindpijp geloof ik) zag ik iets voor 5 uur achteruit inparkeren (linkerkant denk ik)in de buurt van de Lodewijkstraat / Alexanderstraat / Oosterweg (die omgeving, weet niet direct de juiste straatnaam) in Groningen?

Zag er zo strak uit, dat moet haast wel een lid geweest zijn :)

Zag 'm net volgens mij weer voorbij komen.
Nu vanuit Groningen richting Hoogezand. (Stond bij de afslag vanuit de Euroborg)

Spin!

Een Blackstone 855 T-5R hier in mijn hotelletje Faber te Hoogezand!

www.vm-parts.nl

Wijnand

Zie je een keer een forum sticker in het wild, rij je zelf incognito... :-\ Op de weg tussen Hoevelaken en Nijkerk (Amersfoortseweg) een strakke 854 GLT (alter 1) met kenteken FH-PJ-xx. Mooie auto!
Ik reed in een leensloep (945, wit) van Van Amerongen.

Groeten,
Wijnand.

FGG

Eindelijk weer eens een sticker gespot:

Rond half 1 vanmiddag bij een aannemersbedrijf in Neede stond een zilvergrijze V70 met een Forumsticker op de P-plaats. Kenteken: **-FR-LZ

Ik ben benieuwd...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FLA

Ben vandaag aan't survivalen op de veluwe en wat zie ik daar: een CY855 XX-LR-RR. Staat op de parkeerplaats van golden tulip hulshorst. Met deuken...

KMvrtr

Citaat van: FLA op 06-06-2008 16:09:56
Ben vandaag aan't survivalen

?! Je bedoelt dat je met een niet-Volvo onderweg bent?

Bouke

In Rotterdam/Schiebroek op de parkeerplaats zag ik een mooie v70-ocean-race met een stickert er op,hij is van Robin,wat een toeval,allebij naar Plaswijckpark op de zelfde dag :)
Je nieuwe spoilert achterop staat erg mooi :eusa_clap:

Vertigo

SDC op de Tolstraat in Haaksbergen.... 't is echt een daily driver ;D

Jeff

Vandaag een rode 850 gespot in Dronten, was type 95 bumpers... Het was niet Mr Clubs maar reed wel dezelfde wijk in en even later zag ik hem staan op de parkeerplaats bij het busstation, wagen had ook LPG installatie trouwens... Iemand van hier? :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Wibren

Citaat van: Soulfly op 05-06-2008 19:41:50
Welke Savron V70R (dubbele eindpijp geloof ik) zag ik iets voor 5 uur achteruit inparkeren (linkerkant denk ik)in de buurt van de Lodewijkstraat / Alexanderstraat / Oosterweg (die omgeving, weet niet direct de juiste straatnaam) in Groningen?

Zag er zo strak uit, dat moet haast wel een lid geweest zijn :)

Zag 'm net volgens mij weer voorbij komen.
Nu vanuit Groningen richting Hoogezand. (Stond bij de afslag vanuit de Euroborg)

Ja dat was ik beide keren  ;D 1e keer had ik een etentje in een restaurantje in de buurt, 2e keer was ik op weg naar de slager van Noordbroek  ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Soulfly

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
Denk dat je beide keren mij niet gezien hebt. (Valt ook niet op he, zo'n standaard witte 855 :) ).

Toen jij aan het inparkeren was, reed ik voorbij door de straat achter jou (Geen idee hoe het daar heet). Bij de 2e keer stond ik voor aan bij de stoplichten vanaf de Euroborg. Zag jou toen opeens voorbij komen (linker baan geloof ik).

Vanmiddag trouwens nog een rode 855 gespot op de siersteenlaan richting Vinkhuizen komend vanaf De Held. Ik reed in tegenover gestelde richting.
Kenteken was iets van NL-LX-xx geloof ik.