Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Net iemand die mij achtervolgde tot op het bouwterrein....reed snel weg toen ie mij waarschijnlijk niet herkende!  :eusa_wall: ;D Het was in De Rips en je reed vanaf Venray al achter mij!

Iemand van hier? V70 classic!

Jammer, we hadden koffie gehad..... :eusa_whistle:

En ja, het waren nieuwe originele 850 achterlichten! :eusa_dance:

denkweb

Wederom de LBP 40-DV-xx gespot. Zonder sticker, nog altijd 'in de aanbieding'.

Ook net mijn 'ouwe trouwe dieseltje' gespot op de bekende autosites... *zucht*...

Ook de vorige (1e) eigenaar nog een slagroomtaart laten bezorgen wegens 5 jaar rijplezier ;D

Vertigo

Vanochtend vroeg op de N18 vanaf Groenlo naar Varseveld, mooie zwarte T-5R sedan met kenteken JR-TT-**.
Blonde dame achter het stuur en kids op de achterbank, vrouw (en kids) van iemand van hier?

@Daan, jouw oude auto staat wel bij een bekend bedrijf trouwens. Maar mocht je'm al erg missen hij is nog steeds te koop ;)

pwassink

Vanavond in Lochem , ca 17:30 een zwarte 854, met blokjesgrille, no-logo  zag er verder netes uit.
vast een liefhebber, een van hier ?

K reed in een andere Zweedse turbo ditmaal , een cilinder minder en metaalblauw van kleur ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

FLA

Vanmiddag in Gorredijk: mooie alter-1 855 bordeaux rood, duidelijk een liefhebbers-auto. Zag door mijn haast geen sticker...

Tom850

Go Florian herkende je me niet bij de rotonde in Delden om 17.06 uur?

Kan wel kloppen ik was in een V40, ik toeterde nog wel. Je merkte het wel op, maar helaas was de herkenning er niet.

Groeten Tom

FGG

Citaat van: Tom850 op 13-06-2008 18:18:09
Go Florian herkende je me niet bij de rotonde in Delden om 17.06 uur?

Kan wel kloppen ik was in een V40, ik toeterde nog wel. Je merkte het wel op, maar helaas was de herkenning er niet.

Groeten Tom

Ik heb vanavond alle mensen met een V40 die ik ken afgebeld. Ik heb je idd niet herkend. Ik zag 't dus wel!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Dstrijk

Een sedan(850??) R in smilde centrum vorige week zaterdag!.
was er een met aan beide zijden van de auto oranje vlaggetjes.
had er de snelheid er goed in :angel:
wie o wie?? :eusa_whistle:

Vertigo

Vanochtend rond 11:00 op de Holterweg in Deventer
een donkerblauwe Alter-I 850 Estate, GH-ZP-** met oranje vlaggetje.
Iemand van hier?

En rond 11:30 bij winkelcentrum Zwaluwburg in Deventer:
Hele mooie verlaagde SilverSand 850 Estate met getinte ramen (Mark Winterman). Man wat ziet die wagen er toch mooi uit :eusa_clap:

Dstrijk

Een uurtje of kwart over 11 vandaag in haulerwijk
een donkerblauwe 850 estate met titan r velgen.
verder kon ik het niet zo snel zien!!
was zelf aan het rijlessen  :angel:  :o

mac

Citaat van: KIM op 09-06-2008 17:14:57
Gisteren op de A6? bij Lemmer een DOP 850 / V70 met sticker voorbij geraasd.
Had geen tijd om op kenteken te letten of op versie. Het was druk op de weg door de brug die open geweest.

Haha, dat was ik in DOP 10v, was inderdaad druk door brug. Je haalde me tergend langzaam in.
Zag je eerst in de linkerspiegel, toen een rood spatbord met elandsticker en een minuut later achterop de forumsticker. Je bijrijder was een baardman? Helaas veel te druk voor spelletjes en met het gezinnetje aan boord haal ik geen stunts uit. Trouwens ook niet zonder gezinnetje..

850blues

Vanmiddag rond 16.45, net buiten Maastricht op de A2 richting Eindhoven een V70 R SX-**-** met sticker (maar die kan er door de vorige eigenaar opgeplakt zijn, want de bestuurder leek niet te reageren op mijn sticker en knipperlicht signalen....)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

850blues

En op diezelfde A2, maar nu rond 20.00 bij Beesd: en DOP 850 T-5(R?) estate die mij inhaalde en er vervolgens bij de Shell af ging om te tanken (LPG?).
ff oog contact gehad. Iemand van hier?
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

thuur

Eugene met de SS, de bordeel rode en nog een grijze sedan op een rijtje gespot. Jullie kwamen uit de richting van Brunssum (verder geen idee van welke kant ik kwam, ivm BramBram) gisteravond rond een uur of 20.

Om ca. 19:45 nog een 019 R ingehaald, bepakt en bezakt vanaf de Geusselt, je ging richting Eindhoven ik richting Brunssum..

Gr ???

)()()sT

Afgelopen week op de Avenue Ceramique in Maastricht de laserblue V70R van Mathh nog gespot.

Blijft een mooie wagen  :eusa_drool: