Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Gisteren op de A1 rond 15:30 bij Hoenderloo richting Amsterdam haalden we een donkerblauwe 854 in die ons even later ook weer inhaalde en ons daarbij vriendelijk groette. PG-GZ-**, ik neem aan iemand van hier.

Iets daarvoor, om 15:00 bij de Ikea in Hengeo een CY 855, **-PK-RR. Geen sticker en bestuurder keek niet.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeff

Sta je bij de wasstraat met een toekomstig clublid te praten komt MrClubs ook even zijn auto wassen :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Rutger B

vanmiddag op rontonde bij biddinghuizen 2 x donker rode 850 1 met spoiler wij zaten achter de zilveren s60

Jeff

Dat ben ik denk ik geweest met Joost, waren het twee dezelfde wagens alleen een daarvan met spoiler?

Gr Jeff 8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Rutger B

jajaaaaaaaaaa zag er goed uit hoor ze waren mooi schoon  ;D  :eusa_clap:

Groetjes Rutger B

Thys

zojuist rond kwart voor 8 aan het begin/uiteinde van de A58 in Eindhoven een zwarte T-5 sedan met mooie donkere wielen. Mooie wagen!

marcelV70R

vanmiddag op de Tsplitsing bij soesterberg
een CY naast me
we hebben wel naar elkaar gezwaaid en getoeterd
had het niet zo gauw in de gaten, was druk in gesprek met mijn vrouw!!
oh ja vannacht bij mij voor de deur ook nog een witte 850estate
mag ook wel eens gepoetst worden!! ;D ;D

Marcel

FGG

Citaat van: marcelV70R op 15-06-2008 20:33:07
oh ja vannacht bij mij voor de deur ook nog een witte 850estate
mag ook wel eens gepoetst worden!! ;D ;D

Nou, dat valt ook wel mee! >:(

De auto was gewassen en de motorkap had ik vorig weekend al gepolijst.

Je mag 't me laten zien hoe 't moet de 23e. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Vandaag 14:15 Terborgseweg in Doetinchem, Claudia gespot in de zilvermeeuw.

Ikke met de benenwagen dus niet in the picture ;) ;D

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Bas850

Rond het middag uur afslag Bussum de A1 op een blauwe V70 diesel ( rookt wel zo'n diesel) kenteken begon met RV-**-**.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Vertigo

Vanmiddag iets na 16:30 op de Parkweg in Enschede:

Mooi glimmende Cream Yellow T-5R Estate met lege tandemasser erachter en met een mooi uitlaatgeluid. (JR-ZS-**). Iemand van hier?

Ik stond zelf te tanken bij de Shell, maar de bestuurder zat te veel te genieten van zijn CY om me te spotten.

Dit was trouwens echt Cream Yellow en geen baby puke ;)

Spin!

Nou, vandaag een sticker gezien op de A28 tussen Groningen - Assen. Omstreeks 14:00u een BS 855 T-5R.

Verder rond 18:00u een Rode 855 R op de Ewijkse brug richting Heteren en op datzelfde moment reed er een 855 rookgordijn voorbij in kinky-winky kleur.

www.vm-parts.nl

san

Sticker met clubkentekenplaat gespot, groene 855 ging A 28 op bij Harderwijk en afslag verder weer eraf...kalende man. ;) reed nog even achter je met de Vito in de hoop dat je mijn R petje zag, helaas.

FLA

Vandaag rond 16:30 op de A7 thv Leek richting Groningen een Garnet Red Bordeaux rode V70 TDI.

V70geRwin

Franq gisteren, niet met de V70 maar met zijn schoolbordgrijze Ford Sierra met een paar maten met nog 2 sierra's.

(ergens tussen Delfzijl en Castricum bij een tankstation aan de snelweg, reed zelf met die verlengde huurbus en stond voor jullie geparkeerd. kwam net je grijze sierra tegen in de leuke pics sectie.)