Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Vandaag rond 16:45 bij Drachten op de A7 richting Heerenveen een zwarte of donkerblauwe V70 met xenon.

UserID6342

Vanmiddag afslag 2 Nijmegen-Dukenburg A73, 2 rode 854's eentje met de bekende letters 850 op de zijkanten (mooie auto trouwens) en een bordeauxrode van een andere debiel :)

wepster

vandaag rond de middag een DOP estate met een R op de gril op de weg van bladel naar hapert ter hoogte van de 50 km zone oja hij had ook nog mooie R velgen er onder
ik was under cover met de vrachtwagen nam het landbouw belang heb nog geknippert maar geen reactie  en ik geloof een forum stickert gezien te hebben

wie o wie was dit

big ben

Vanmiddag rond 15.00 uur op de parking van het Twenteborg ziekenhuis in Almelo..............

een hele mooie v70R AWD  TG-PZ-XX met herkenningsstikkert :P....... prachtige auto :eusa_drool:

Bouke

Vanmiddag Turbo geek in Schoonhoven rond 17:30 bij de rotond bij het politie buro, ik dacht dat je mij ook zag  :eusa_pray:. Zag ik daar nou  een nieuw setje velgen onder je auto(antrciet grijze bij et vandaan)het stond in ieder geval goed :eusa_clap:

Ronbroek

Citaat van: Bouke op 10-07-2008 20:35:50
Vanmiddag Turbo geek in Schoonhoven rond 17:30 bij de rotond bij het politie buro, ik dacht dat je mij ook zag  :eusa_pray:. Zag ik daar nou  een nieuw setje velgen onder je auto(antrciet grijze bij et vandaan)het stond in ieder geval goed :eusa_clap:

Deuzeh ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

850Tim

Simply the best.......

rs

Paar keer gezien op de Euregioweg/Enschede mooie zwarte 850 R (?), redelijk heftig om te zien....

Bouke

Citaat van: Ronbroek op 10-07-2008 20:46:03
Citaat van: Bouke op 10-07-2008 20:35:50

Deuzeh ?

http://i288.photobucket.com/albums/ll168/Marchesselberth/Tuning%20and%20Styling/0fef3b17.jpg
nee volgens mij waren het trex

marcelV70R

vanmorgen rond half9 een CY estate met forum sticker
op de biltseweg bij stoplichten Soest in
begon met JV
achter het stuur een militair!!

ik seinde en toeterde, en was met de Scania

Marcel

reMARKable

Citaat van: Dirk342 op 10-07-2008 18:47:36
Vanmiddag afslag 2 Nijmegen-Dukenburg A73, 2 rode 854's eentje met de bekende letters 850 op de zijkanten (mooie auto trouwens) en een bordeauxrode van een andere debiel :)

He ja die heb ik ook gezien! Meteen daar achter aan kwam een CY estate :o

Maar ik heb jou niet gezien geloof ik...  :eusa_eh:

Ik ging er af bij Dukenburg....

En rond een uurtje of 17:00 een rode C70 (zoals die van the saint) op de Oranjesingel. MOOI! 8)

UserID6342

Hahaha, die mensen waren dus Marco, Thijs en ik.  Ze waren onderweg naar Belgie voor de nieuwe auto van Thijs, en ik heb de zwarte koplampen overgenomen van Thijs.  Ik woon zelf om de hoek zeg maar en dit was het makkelijkst voor iedereen maar we stonden dus bovenaan de afrit.

Thys

Yess, dat waren wij:) Maar die gele is me niet opgevallen. Veel 850's/X70's gezien in Eindhoven trouwens. En in Maastricht ook :eusa_whistle:

Sbv

Hedenochtend rond 9 uur op de A12 van Bunnik tot Maarsbergen achter een 850 CY estate gereden voorzien van hele familie en dakkoffer. Overigens mocht deze auto wel wat cosmetische aandacht hebben. JV-PT-xx.

Rond 915 Bij Volvo Reede in Amerongen de auto van Ingrid gespot. Zelf was ze niet in de buurt.

Emiel

Vanmorgen op de Larserweg, een Saff V70R. (prov. weg bij vliegveld Lelystad), ging richting Harderwijk.

Bij Hoogkarspel een zwarte of blauwe ( het regende een beetje) V70R