Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Kingfisher op 06-08-2008 07:55:33
Vanmorgen A12 Woerden - Utrecht 7:20 donker blauwe 855 kenteken JT-SG-** met stickert
Je had vast geen haast, relaxed roffelend op de middelste baan. Ik was de *uche passat uche* die wel haast had  ;)

Oh ja, eet smakelijk nog, was het broodje lekker?  ;D ;D

Hee dat was die gestolen roffel die weet teruggevonden is ;)

JorritV70

Gisteren avond heb ik mijn Zwarte V70 naast een zwarte (Wanne be V70) 850 gezet bij de C1000 in Apeldoorn iemand van hier? Het was een zwarte 850 met heldere koplampen en V70 achterlichten een een V70 badge op de achterklep.

Groet Jorrit

Kingfisher

Citaat van: Vertigo op 06-08-2008 10:08:40
Vanmorgen A12 Woerden - Utrecht 7:20 donker blauwe 855 kenteken JT-SG-** met stickert
Je had vast geen haast, relaxed roffelend op de middelste baan. Ik was de *uche passat uche* die wel haast had  ;)

Volgens mij mis ik iets ???

V70R-obert

Op de A7 bij de Shell ter hoogte van Drachten een 2 kleurige V70. Bovenkant was donkerblauw of donkergroen en de bumpers evenals de onderkant deuren waren lichtgrijs.

Bas850

Gisteren bij de BP in Lelystad even gezwaaid naar een 850 estate silversand met sticker. Stond LPG te tanken.

Wie was dat?
"to finish first, you first have to finish"

BartusKN

Citaat van: Bas850 op 07-08-2008 08:51:24
Gisteren bij de BP in Lelystad even gezwaaid naar een 850 estate silversand met sticker. Stond LPG te tanken.

Wie was dat?

Vanmorgen zou wel kunnen, gisteren was ik het niet :P

)()()sT

Ow, heb je ook een estate?  ;D

Bas850

Citaat van: BartusKN op 07-08-2008 09:06:27
Citaat van: Bas850 op 07-08-2008 08:51:24

Wie was dat?

Vanmorgen zou wel kunnen, gisteren was ik het niet :P
Jou had ik wel herkend...
"to finish first, you first have to finish"

barrel

Vanmorgen op de afslag Delft Zuid, richting TU wijk: CY met kenteken PT_..... of PB-... met een ééntje er tussen :eusa_think:
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

Nunki

Citaat van: Kingfisher op 06-08-2008 12:53:41
Citaat van: Vertigo op 06-08-2008 10:08:40

Volgens mij mis ik iets ???

Hee kijk eens aan! Da's m'n ex! Hij is nog steeds binnen het forum hoor...
Leuk dat hij nu wel gespot wordt  8)

Nunki

Citaat van: Emhavee op 03-08-2008 20:47:23
Citaat van: Nunki op 03-08-2008 20:08:22
Citaat van: Emhavee op 31-07-2008 09:57:41
omgeving Tournus, Frankrijk, vlak na een bocht stoof daar plots een 855 mijn gezichtsveld door, ik hield mij ook even niet aan de daar gestelde snelheidslimiet, maar meende toch in mijn achteruitkijkspiegel een klein stickertje op de achterruit waar te nemen. 't was ergens vorige week, tijdens de vakantie vergeet ik vaak, bewust, welke dag het is, heerlijk! Kan bijna niet anders dan dat het iemand van hier moet zijn geweest...

was het een donker blauwe? Ben daar vorige week wel geweest. zag op de andere helft wel een 855 voorbij razen...

yep

Late reactie, maar ik denk dat ik dat was.
Was wel een lekker ritje van zo'n 1200 km en lekker het gas erop gehad. 8)

Emhavee

Citaat van: Nunki op 07-08-2008 20:39:13
Citaat van: Emhavee op 03-08-2008 20:47:23
Citaat van: Nunki op 03-08-2008 20:08:22
Citaat van: Emhavee op 31-07-2008 09:57:41
omgeving Tournus, Frankrijk, vlak na een bocht stoof daar plots een 855 mijn gezichtsveld door, ik hield mij ook even niet aan de daar gestelde snelheidslimiet, maar meende toch in mijn achteruitkijkspiegel een klein stickertje op de achterruit waar te nemen. 't was ergens vorige week, tijdens de vakantie vergeet ik vaak, bewust, welke dag het is, heerlijk! Kan bijna niet anders dan dat het iemand van hier moet zijn geweest...

was het een donker blauwe? Ben daar vorige week wel geweest. zag op de andere helft wel een 855 voorbij razen...

yep

Late reactie, maar ik denk dat ik dat was.
Was wel een lekker ritje van zo'n 1200 km en lekker het gas erop gehad. 8)

aantal 850's gezien in Frankrijk, allen zonder sticker, jij was de enige mét, voor zover ik dacht te zien dan....
Ja, is een mooi stukje rijden, inclusief tanken/eten en een trage peage, 7 uur over gedaan. :angel:
tja wat moet je dan op een vrijwel lege snelweg...
(wat je moet doen?: hopen dat de  :police: een dagje vrij hadden...)

Chris

Zojuist stond ik in Rijswijk weer naast mevrouw Snellebaksteen ;D

Ondanks dat de auto's naast elkaar stonden voor het verkeerslicht keek ze niet opzij, ben ik zo eng? :eusa_think: En ik heb dit keer niet eens gezwaaid :eusa_whistle:

Vervolgens op de A13 richting Rotterdam ter hoogte van Delft een DOP 855 GLT. De meneer keek me nog wel even aan toen ik langsreed en keek. Geen forumsticker, wel iemand van hier?

Snellebaksteen

Ik denk dat Mevr Snellebaksteen weer met veel te veel andere dingen bezig was. Brood eten, blikjes drinken, kwekken met vriendinnen, zoeken naar een cd'tje, bril poetsen, rommel maken in de auto in het algemeen, kleine irritante schades maken in het algemeen, of proberen weg te rijden in de 3.
Maar verder is ze best lief hoor..... ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Nunki

Citaat van: Emhavee op 08-08-2008 08:22:12

aantal 850's gezien in Frankrijk, allen zonder sticker, jij was de enige mét, voor zover ik dacht te zien dan....
Ja, is een mooi stukje rijden, inclusief tanken/eten en een trage peage, 7 uur over gedaan. :angel:
tja wat moet je dan op een vrijwel lege snelweg...
(wat je moet doen?: hopen dat de  :police: een dagje vrij hadden...)

Da's snel!
Wij deden ongeveer 11 uur vanaf de provence naar A'dam (ong. 1200 km incl stops, tanken en peage) Was wel flink doorrazen. Altijd wennen als je dan weer in holland aankomt. Dan rij je als enige nog steeds 150...
Heb gelukkig nergens police gezien, ook niet in 't franse land  8)