Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Gistermiddag langs de oostvaardersbuurt op in Almere, een hele mooie zwarte V70R met dubbele pijp en xenon en een jonge dame achter het stuur. Ik was incognito met het hondenhok (peugeot 106 ph1 voor de honden).
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fearless

Citaat van: Reitse op 25-08-2008 08:57:24
Vanmorgen A28 ri Amersfoort, 6:15.  Leek op Fearless...

Maar was het niet, of de auto moet geleend zijn.  :eusa_think:  Ging zelf pas om 07.20 de deur uit.

mark71

Vandaag Marcel V70R gespot  :eusa_dance: :eusa_dance:

In de Scania  :eusa_whistle:

marcelV70R

Citaat van: mark71 op 25-08-2008 18:52:48
Vandaag Marcel V70R gespot  :eusa_dance: :eusa_dance:

In de Scania  :eusa_whistle:

haha, ja klopt, zag je ook rijden

in een bestelbus!!! ;D ;D ;D

Marcel

marcelV70R

en omstreeks 14.10 op de A15 Gorkum ri Rotterdam,  thv Papendrecht
een saffron V70R AWD

Marcel

DopdeDouwer

Vorige week een saffron V70R met sticker gespot bij de vannelle fabriek, rotterdam.
Vierkant Rules

Freakybaby

Rond 16.20 in Maastricht onder de noorderbrug een LBP V70 R met stikker en USA knippers. Kenteken kon ik niet lezen. Ik stond zelf onder de brug. Zag er heel goed uit.

Om 16.50 Joost, ik reed vanaf Mecc 4 auto's achter je, jij ging de Kennedybrug op, ik rechtdoor centrum in. Ziet er ook netjes uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Laserblue

Citaat van: Freakybaby op 25-08-2008 19:59:47
Rond 16.20 in Maastricht onder de noorderbrug een LBP V70 R met stikker en USA knippers. Kenteken kon ik niet lezen. Ik stond zelf onder de brug. Zag er heel goed uit.

Matth waarschijnlijk ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Vanmorgen rond 7.00 uur op de Bredaseweg in Tilburg, een 854 T-5, kenteken NV-JD-xx. Geen sticker maar hij zag er verder uitermate "forumwaardig" uit ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 25-08-2008 19:59:47

Om 16.50 Joost, ik reed vanaf Mecc 4 auto's achter je, jij ging de Kennedybrug op, ik rechtdoor centrum in. Ziet er ook netjes uit!

Ja, Mathh denk ik ook.
Leuk dat je me gespot hebt, ik heb eigenlijk niet goed in mijn spiegel gekeken en een 850 ontdekt... Komt maar zelden voor dat ik een roffel over het hoofd zie  ;D

Freakybaby

Reed ook niet in een roffel maar in de bmw. Was met een klant onderweg.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mikky

Fearless gister gespot op A28(zal komende donderdag en vrijdag ook wel gebeuren, rij zelf richting meppel rond 1700, rij zelf in een oranje trekker met witte TIP 3 asser)en rond de klok van 2110 een CY komende van Bas Autowas(volgens mij Reneetje) ;-)

innocenti

Citaat van: Marc O. op 25-08-2008 20:11:02
Vanmorgen rond 7.00 uur op de Bredaseweg in Tilburg, een 854 T-5, kenteken NV-JD-xx. Geen sticker maar hij zag er verder uitermate "forumwaardig" uit ;)
Geen forum lid. Is van mn broertje. Zal er binnenkort wel een sticker opplakken  ;D

Vertigo

nu op de n18 bij varseveld. V70R NBP met sticker. TL-PJ-

Spin!

Citaat van: Vertigo op 26-08-2008 08:05:25
nu op de n18 bij varseveld. V70R NBP met sticker. TL-PJ-

Handjes aan het stuur Jens!

www.vm-parts.nl