Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Ralph

Afgelopen zaterdag op de weg van Borne naar Zenderen een 850 station, volgens mij bordeauxrood maar weet het niet zeker, wel voorzien van forum-sticker!  :eusa_dance:

Ik stond aan de zijkant naar de Festo-luchtballon (die op de kop vliegt) te kijken.

Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

heutink

Citaat van: Ralph op 02-09-2008 21:51:07
Afgelopen zaterdag op de weg van Borne naar Zenderen een 850 station, volgens mij bordeauxrood maar weet het niet zeker, wel voorzien van forum-sticker!  :eusa_dance:

Ik stond aan de zijkant naar de Festo-luchtballon (die op de kop vliegt) te kijken.

8)Ralph, dat heet een estate,
en ik was het niet ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

FGG

Als je in die omgeving gaat zitten spotten dan kun je nog wel even. Volgens mij rijden hier zo'n 347 85'0's rond zonder sticker en zonder een Forumlid erin. :eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850 2.5 20v sportsline

CiteerAls je in die omgeving gaat zitten spotten dan kun je nog wel even. Volgens mij rijden hier zo'n 347 85'0's rond zonder sticker en zonder een Forumlid erin.

Ik ben één van die 'stickerlozen' - wel lid, ook van de club - hier in de buurt van Hengelo en Enschede.
Mijn estate is donkerblauw en heeft een grote dubbele goudkleurige 'M' achterop (ook leuk ter herkenning...).

Soulfly

* Soulfly zwaait naar Barry ...
Beetje te hard rijden hè :) Waarom hield jij in de buurt van de BMW dealer (en verder) opeens keurig 50?

marcelV70R

vanmiddag rond half4
op de A12 Den Haag ri Utrecht
een V70R(AWDdubbele uitlaat) safron pearl
zag zo gauw geen sticker,
maar ik zat op de rechterbaan
de R op de meest linker!!

Marcel

FGG

Citaat van: 850 2.5 20v sportsline op 03-09-2008 01:26:37
CiteerAls je in die omgeving gaat zitten spotten dan kun je nog wel even. Volgens mij rijden hier zo'n 347 85'0's rond zonder sticker en zonder een Forumlid erin.

Ik ben één van die 'stickerlozen' - wel lid, ook van de club - hier in de buurt van Hengelo en Enschede.
Mijn estate is donkerblauw en heeft een grote dubbele goudkleurige 'M' achterop (ook leuk ter herkenning...).

Dan blijven er nog 346 over.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Vandaag gezien:

A28 rond 12:00u bij Staphorst een 855 CY 38-T*-K* ( En ik was het niet ;D )

Terugweg A28 bij afslag Dedemsvaart een Saffron V70

En in de file voor de brug bij Ewijk zowaar een sticker gespot. Een zilvergrijze 855 T-5, stond later te tanken bij de Texaco!

www.vm-parts.nl

Ralph

Citaat van: FGG op 03-09-2008 00:42:03

Als je in die omgeving gaat zitten spotten dan kun je nog wel even. Volgens mij rijden hier zo'n 347 85'0's rond zonder sticker en zonder een Forumlid erin. :eusa_wall:

Maar ja, als je aan de ene kant een luchtballon op de grond ziet staan (de bijzondere van festo) en aan de rechterkant een grijze volvo, dan zou je het kunnen herrinneren.........   :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

Barry_C70

Citaat van: Soulfly op 03-09-2008 17:19:27
* Soulfly zwaait naar Barry ...
Beetje te hard rijden hè :) Waarom hield jij in de buurt van de BMW dealer (en verder) opeens keurig 50?

hehe, yo dat was cool! ik dacht al die is zeker van de forum!

Ik was op zoek naar een vestiging daar ergens in de beurt, wist niet waar het was precies, en op die snelheid kan je beter brouwsen ;)

Black Magic

Vanavond om 18.00 uur een hele mooie 855 CY kenteken JV-PV-**met heldere koplampen , heldere achterlichten en R-wielen op de parkeerplaats bij de Mc donalds strand horst langs de A28.  :)

Marc O.

Rond 18.00 uur, Tilburg, Ringbaan West: Welke h*ft*r in een groene 855, PZ-NH-** haalde het in zijn hoofd om een hele rij voor het stoplicht wachtende auto's in te halen, om op het laatste moment nog in die rij in te voegen. :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jeff

Vanmiddag rond 6 uur dacht ik Marco gespot met zijn rode roffel, Wat ziet die er mooi uit man, zwaaide nog naar elkaar en zeiden gedag :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Walter

vanmorgen A12 Gouda -> Woerden, zwarte 850 sedan (2.5 met lpg-nippel) op Perfo's, achterspoiler en dakantenne. Ohja, xenon viel ook wel op. Kenteken PL nogwat.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rinze850tdi

vanmiddag rond vijf uur een Saffron V70R met xenon op de afslag van de a6 bij lelystad.
je zwaaide nog maar zag het wat laat. ::)