Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Vanmorgen A27 richting Utrecht ter hoogte van Houten. L*-**-** 850 estate, met chroomstrip onderaan achterklep,  MC (Monaco?)-sticker op de bumper en USA knippers. Ik heb m'n duim nog opgestoken en we hebben nog even naast en achterelkaar gereden. Geen forumsticker wel van hier?   ;)

elsossa

Vandaag om 16;05 een donkerblauwe 850 estate met stikkert , 13-jn-n*
,in gorinchem oost bij het winkelcentrum nieuwdalem .
gr elsossa . :)

Bouke

Vandaag gespot een zilver grijze v70 met spoilert en een R in DOP met grijze volans alle bij op de weg van Benschop naar Polsbroekerdam.
Verder nog vanmiddag Laserblue op weg naar huis gezien,ik seinde ;D ,maar ik geloof dat je me wel zag, daarna ging je gelijk in de ankers ;D

marcelV70R

Citaat van: elsossa op 24-09-2008 16:47:31
Vandaag om 16;05 een donkerblauwe 850 estate met stikkert , 13-jn-n*
,in gorinchem oost bij het winkelcentrum nieuwdalem .
gr elsossa . :)

haha das mijn oude 850!!!!
dus nog steeds bij dezelfde trotse eigenaar
denk niet dat hij op het forum zit!!

Marcel

Snellebaksteen

Zojuist op de A20 richting HvH een de-badged Safron V70 met dikke dubbele piep. Mooie wagen, duidelijk een liefhebber. XZ-VX ofzoiets. Ik was die zwarte BMW 2wieler met die grote gele koplamp waar je zo netjes voor opzij ging.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

de boekhouder

Bij Schaap in Emmeloord:

zwarte T-5R,  LB-..-..
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Rutger B

ivo vandaag weer onder het deltion door horen blazen klonk weer goed  :eusa_boohoo:
ik zat weer lekker van een patatje te genieten  :angel:

Laserblue

Citaat van: Bouke op 24-09-2008 17:54:57
Vandaag gespot een zilver grijze v70 met spoilert en een R in DOP met grijze volans alle bij op de weg van Benschop naar Polsbroekerdam.
Verder nog vanmiddag Laserblue op weg naar huis gezien,ik seinde ;D ,maar ik geloof dat je me wel zag, daarna ging je gelijk in de ankers ;D

Ik moest wel want er reedt (voor de meester) een gebakkie ongeveer een derde van mijn snelheid  ;D
Ik zag je ja, je schoof naar het midden  ;)

Je moet van de week maar eens naar de tuin komen kijken, Arian heeft puik werk geleverd  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Wie heeft er in de stad(Groningen) bij de stoplichten met m,n vrouw staan sjansen,de bewuste persoon zat ook in een zwarte 850 en gaf knipogen en duimpjes ???. ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

pwassink

Citaat van: t5karel op 25-09-2008 19:21:06
Wie heeft er in de stad(Groningen) bij de stoplichten met m,n vrouw staan sjansen,de bewuste persoon zat ook in een zwarte 850 en gaf knipogen en duimpjes ???. ;D.

Was vast niemand van hier ..

Iedereen kent ja Ingrid, Karel en vooral zijn vaardigheden en collectie enorme messen .. durft geen mens joh   :eusa_snooty:..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

RRRRR_Ramon

Donderdagmiddag 25-9 rond half 5 op de Larserdreef hoek Westerdreef te Lelystad een Nautic Blue S70 met ik dacht after-market lichtmetaal. Voorzien van forumsticker!

Ik incognito aan de andere kant met witte Infradijk Wegenbouw Opel Combo.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Kingfisher

Zojuist 20:40 oprit A12 bij Maarsbergen, 854 T-5 wit PV-TH-**
Volgens mij een forummer / clublid al kon ik geen sticker(s) ontdekken in het donker.

Oh ja, je had wel erg veel haast na dat lange wachten op dat "werkverkeer" he?
Ikke was die zwarte 307 SW met gasbom die traag voor je de A12 op ging, sorry de vrouw reed en het is geen roffel he.......  :eusa_whistle:

Jeff

Citaat van: Rutger B op 25-09-2008 17:49:16
ivo vandaag weer onder het deltion door horen blazen klonk weer goed  :eusa_boohoo:

Zit jij daar elke donderdag ofzo?

Anders blaas ik in vervolg ook even langs ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

fearless

Citaat van: Rutger B op 25-09-2008 17:49:16

:eusa_wall:

Weer vergeten op te letten, zal volgende keer ff naar links kijken.  ;D

RRRRR_Ramon

Citaat van: Claudia op 25-09-2008 21:00:21
Citaat van: RRRRR_Ramon op 25-09-2008 20:52:04
Donderdagmiddag 25-9 rond half 5 op de Larserdreef ....

Nee he....
Heeft die jongen nu óók al een dreef? :eusa_shifty:

En een industrieterrein.... Larserpoort  :P
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪